תכננתם חופשה שבוע הבא? מיום שלישי שביתה בנתב"ג - סרוגים

תכננתם חופשה שבוע הבא? מיום שלישי שביתה בנתב"ג

עובדי מעברי הגבול בדרך לשביתה ביום שלישי באם לא ימצא פתרון לאחר ששכם של העובדים לא שולם באופן מלא כבר תקופה ארוכה. יו"ר וועד העובדים: לא רצינו להשבית בחודשי הקיץ אף לא השאירו לנו ברירה

תכננתם חופשה שבוע הבא? מיום שלישי שביתה בנתב"ג
  צילום: Moshe Shai/FLASH90

ועד עובדי מעברי הגבול מאיימים בשביתה החל מבוקר יום שלישי הקרוב – בכל מעברי הגבול כולל נתב"ג. הסיבה: עיכובים בתשלום שכרם של העובדים במשך שנים רבות.

שני שבתוב, יו"ר וועד עובדי מעברי הגבול הרשות האוכלוסין וההגירה מאיים בשביתה כוללת לאחר "מחדל מתמשך" שבו העובדים מקבלים שכר חלקי בלבד בתחילת החודש לאחר שמשרד האוצר והנהלת רשות האוכלוסין וההגירה לא עדכנו את מערכת השכר אצלם.

בנוסף, בעקבות אי-עדכון מערכת השכר, עובדי מעברי הגבול נפגעים בתלוש המשכורת שלהם ברכיבי שכר שהוסדרו בהסכם הקיבוצי.

לדברי וועד העובדים, שכר העובדים במעבר הגבול נמוך מהממוצע במשק כך שכל עיכוב מהווה פגיעה קשה לפרנסתם של מאות משפחות של העובדים

הוועד מוסיף כי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, ביקש סגן החשב הכללי במשרד האוצר שינסה למצוא פתרון, אך משרד האוצר סירב לכך עקב ניגוד עניינים בו נמצא סגן החשב הכללי שכן אשתו היא בין עובדי מעברי הגבול – נשוא הפנייה.

יו"ר וועד העובדים אומר כי אין ברצונם של העובדים להשבית את מעברי הגבול, ובמיוחד לא בחודשי הקיץ עמוסי החופשות, אך לא השאירו להם ברירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו