דורנו הוא הדור האחרון לפני בית המקדש השלישי - סרוגים

דורנו הוא הדור האחרון לפני בית המקדש השלישי

דורנו הוא דור הגאולה. הדור האחרון. הדור שיש לו המפתחות של בית המקדש. המפתחות של שערי ירושלים העליונה. דור של תחיית המתים, דור של ביאת גואל צדק

דורנו הוא הדור האחרון לפני בית המקדש השלישי
  (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)

דורנו הוא דור הגאולה. הדור האחרון. הדור שיש לו המפתחות של בית המקדש. המפתחות של שערי ירושלים העליונה. דור של תחיית המתים, דור של ביאת גואל צדק.

מנהיגי הדור יודעים שאין חיים בלי נבואה ורוח הקודש, אין חיים בלי בית המקדש.

אבל הם גם יודעים שכל החסרונות שיש היום לעם ישראל הם מום עובר. עם ישראל הם קדושים שראויים לאורה וישועה. הקטן שבישראל ראוי שתשרה עליו שכינה מצד רוממות נשמתו. מצד הפוטנציאל שגנוז בו.

מתוך הראייה הזאת העצים הרב אליהו זצוק"ל כל יהודי שבא איתו במגע. מתוך הידיעה של הנשמה הגדולה שיש לכל אחד ואחד מישראל הוא היה זוקף את קומתו הרוחנית.

כך היה עושה גם למנהיגי הציבור, מגדלור לזקוף את קומתו הרוחנית והלאומית של העם. להחזיר את תפארת המלכות שהייתה בדורות הקודמים. להזכיר לכל אחד מישראל שהוא בן מלך וראוי הוא לכל הדברים הגדולים. מתוך אור ואהבה ולא מתוך מרירות, פחד וחולשה.

ויהי רצון שיתקיים "ובא לציון גואל ולשבי פשע ביעקב אמר ה'" במהרה בימינו אמן ואמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
הגאולה תבוא ביושר. לא שוחד מרמה והפרת אמונים
מתנחל אבל ישר. | 24-06-2019 18:58
מי שמממליך שחיתות על עם הקודש. מעכב את הגאולה. ומשמח את יצר הרע.
המשיח יריח רמאים, (כיפה סרוגה) ויזרקם מארץ יש
קרב יום אשר הוא לא י | 24-06-2019 19:38
עוד נראה עוד נראה בשוב ה' ציון. ונראה איך הוא יגרש בחרפה ובוז את ה כיפה סרוגה שמטמאים את עם הקודש בשחיתות. ומשקרים לאמר : כשר כשר. את הערבים ההגונים יגייר. וינחיל להם את הבתים הנאים של אלה שהמליכו שחיתות מרמה ושוחד על בניו אהוביו של מלך מלכי המלכים.
ערכי הציונות הדתית 2019=מוסר הנביאים לפח...
צוללת | 24-06-2019 19:12
זו לא הדרך הטובה...
2
על ידי שנאת חינם הבית השני נחרב... ליבנה ע"י
מתנחל ישר | 24-06-2019 19:01
ויש מי שמממליך על עם הקודש את מי שמסית נגד שבטים בעם, מפלג. ומרבה שנאת חינם ומחלוקות. מי שמצביע למפלגות שממליכים דברים כאלו על עם ישראל הריהו שותף לשונאי ישראל ששמחים לעכב את ישועתן של ישראל.
נכון. הציונות הדתית מטמאת את עם הקודש בשחיתות
נכון. | 24-06-2019 19:18
נכון.
3
במהרה בימינו!!
אורית | 24-06-2019 19:47
.....
4
יש כאן בעייה
רפי | 24-06-2019 20:25
למיטב הבנתי, הצבעה על דור מסוים שבו תבוא הגאולה היא סוג של חישוב קיצים, דבר שהוא שלילי ביותר.
5
בראי הנבואה
אני | 24-06-2019 20:52
פעם הייתי שומעת המון הרצאות של הידברות. לגטו הזה חחחח יש בעייה הוא חי בגטו. לא ראה אלפי סרטי הוליווד ולא קרה סיפרי פנטזיה. העדר ההויה הרגילה המעצבת המחצבת העדירה את לוז ונישמת האומה הלו היא הנבואה. הפנטזיה ההוייתית שיכנעה אותי שהנבואה היא הכי בת המאה 21. מחולל אותה במחול קסמים- היישר מגן עדן. יש מטריקס שניקרא מטריקס הנבואה ואיתו צריך לראות את העולם של היום. המדהים מוזר. גם מזוויע, ומעורר הישתאות. קראתי מלן סיפרי דת ואותה פריזמה כהונתית שתקועה המון בגלות. ראי הגאולה צריך להיות בהיתעשרות .לדעתי רק הנבואה יכולה למאה 21. הם הנביאים הכי חשובים לימינו . אבל חשוב נורא בלי הגלות. אני פשוט לא מבינה. האופנה הכהונתית -תלמוד גמרא ואם לא קבלה מישנה זוהר ואין שום היתעניינות בנבואה. ועוד קוראים לי נוצרייה. נבואה זה נצרות. מה הישתגעתם. מה משה היה נוצרי. דבורה הייתה נוצרייה. לכו לתנך הוא כולו מלא בנביאים. לאורך כל ההיסטורייה התנכית. הם היו יד אלוהים. מול המלוכה מול הכהונה. נורא מתיגעגעת אליה רוצה שכולם יקבלו מדרגות בנבואה. שישתמשו בסולם הזה.
הכל בסדר?
גיל | 24-06-2019 21:06
מקווה שיעבור בקלות ובקרוב ותזכי לרפואה שלמה ולחיים מאושרים
6
לרב אליהו
נאוה | 24-06-2019 21:49
היה לי חבר חרדי .יום אחד הוא סיפר לי שהרב אמר שהמשיח יגיע ויופיע עד סוכות. אמרתי הוא רב אמיץ .בלי שכל רבני .הגיע סוכות חיכינו עד חנוכה וזה לא קרה ...הקשקשת מצויה ברבנים .זו עובדה .המשיח לא בא .ולמה ? כי הוא יצטרך לשלוח את היהדות ומיצגיה הביתה .הם מעדיפים שלא יבוא .פרנסה ושררה להפסיד מה פתאום ?ולכן המשיח אם תקרא הפוך חי -שם ואתה תחכה לו .זה מצב אידיאלי לרבנים
7
טוב לשמוע דברי חיזוק כאלה
חזק וברוך | 25-06-2019 2:03
הלוואי שנזכה לימות המשיח
8
הרב הוזה ומדבר שטויות
חחח | 25-06-2019 7:47
ממש נביא ... שמואל הגזען הקטן חוזה עתידות....
9
התמונה הזו הזוייה ומסוכנת, קצת אחריות!
האוחז באוזניו | 26-06-2019 2:08
מספיק גולש מוסלמי שמפיץ אותה בטוויטר עם קישור לגולשים שאינם דוברי עברית ויש מהומה בעולם הערבי היהודים מתכננים את פיצוץ אל אקצה
10
הוזים המשיח רחוק
משה אהרון עו"ד | 27-06-2019 6:37
בסד. לא עת להר הבית. ואל לכם לדבר על זה ולחרר הלומי מוח לפעול כך או אחרת. הר הבית בנסיבות גזרה ההשגחה בכוונת מכוון [מסגד שיצית מלחמת עולם] הוא מפעלו ועניינו של המשיח הניחו לזה בבקשה. לא אחראי כך לבשר כי זה פה וקרוב וכשזה לא יקרה יפעלו חלושי דעת..... בשביל להבטיח משיח צריך לבנות קודם חברת מופת אותה שלא מזניחה את חלושיה ונידכאיה. אם הייתם יודעים כמה ילדים נוטים לישון לילה לילה רעבים זקנים זנוחים ללא תרופה ופרוסה הייתם מבינים מדוע רבנים ישנים טוב ומתעסקים בפוליטיקה איך מפלגות חרדיות ולאומיות נותנות את ידם לשיחותות בעבור אתנן של תקציבים סקטוריאליים ובעבור שררה . עוד מעט ישלמו החלשים עודועד אשפתות בעבור תמיכת המפלגות הדתיות בבחירות חדשות לתת ליחותות עוד סיכוי נבלים מחללי תורה ושם שמים...... ה' ירחם על כולנו
11
בינתיים בעולם האמיתי
האזרח דרור | 27-06-2019 9:35
העולם מתחמם והולך, קרחונים בגרינלד ובאנטרקטיה נמסים, הפרת והחידקל והנילוס מתייבשים, ואיתם נהרות ואגמים רבים . את הכנרת מנשימים הנשמה מלאכותית עם מים מותפלים שמפיקים באמצעות שריפת פחם מתכלה. המדענים מזהירים שאנו בעידן של הכחדה המונית - מינים רבים -כולל הנשרים שלנו - בסכנת הכחדה - המערכות האקולוגיות שמספקות לנו מים וחמצן נפגעות ומתערערות. יערות נכרתים - ובינתיים רוב היהודים יושבים ולא רוצים לראות לא רוצים לשמוע. כמו בספר יתומי השמיים - לא רוצים להכיר את ספינת החלל כדור הארץ שבה הם חיים ובה הם תלויים.
12
איך אתה יודע שהדור הזה הוא הדור האחרון?
דינה | 02-07-2019 22:41
רוח הקודש?