בליכוד שוללים: לא עומדים מאחורי הריצה של רון קובי לכנסת - סרוגים

בליכוד שוללים: לא עומדים מאחורי הריצה של רון קובי לכנסת

בליכוד שוללים את האשמות אביגדור ליברמן כי ראש הממשלה דחף להקמת מפלגת "הימין החילוני של רון קובי לכנסת. בתגובה הבהירו: "איננו עומדים מאחורי החלטותיו של רון קובי שפועל באופן עצמאי"

author-image
בליכוד שוללים: לא עומדים מאחורי הריצה של רון קובי לכנסת
  (צילום: דוד כהן/ פלאש 90)

בליכוד שוללים את האשמות אביגדור ליברמן כי נתניהו דחף להקמת מפלגת "הימין החילוני של רון קובי לכנסת. בתגובה הבהירו: "הליכוד וראש הממשלה אינם עומדים מאחורי החלטותיו של רון קובי שפועל באופן עצמאי". עוד קודם אמר קובי כי לא היו דברים מעולם.

מוקדם יותר האשים ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו נגד קובי, "האיש חייב לתת הסבר לתושבי העיר על מעשיו, בראש ובראשונה על כשלונו להקים קואליציה ולהעביר תקציב, כיצד בתקופה כל כך קצרה דרדר את מערכת החינוך בעיר, הביא להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות וגרם לשיתוק מוחלט של העיריה, בהתנהלות מתנשאת ופוגענית כלפי חברי מועצת העיר".

הוא כינה ראש הממשלה נתניהו "היסטרי", והאשים: "עד כדי כך שישנו חשש שהוא מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי". ופנה אליו עם מספר שאלות: "האם נפגשת עם רון קובי בביתך בקיסריה? האם נפגשת עם רון קובי לפני כשבועיים במעון הרשמי בבלפור? האם דנתם בהקמת רשימה לכנסת על מנת לפגוע במפלגת "ישראל ביתנו"? האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות?

והעלה עוד קונספירציה "שאולי נתניהו הבטיח לקובי שיפעיל לחץ על שר הפנים, אריה דרעי, כדי שזה יימנע מלהפעיל את סמכותו וימנע את פיטוריו מתפקיד ראש העיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איווט רועד מהכפיל שלו
טומי | 19-06-2019 15:29
שניהם יכלו לעשות טוב ובחרו להפיל את הממשלה עירייה. איווט, קובי יחסל את ישראל ביתנו וטוב שכך.
2
קובי לא יעבור את אחוז החסימה אבל יפגע בליברמן
חילוני | 19-06-2019 16:25
קולות שיילכו לאיבוד. חבל!
ב"ה גם ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה
ל | 19-06-2019 19:06
.
3
רון ליברמן
שמואל | 19-06-2019 18:31
יש בזה משהו שביבי מפעיל את רון קובי כדי שינגוס מבוחריו של ליברמן, אבל אני אומר: שהתוצאה תהיה גם הפוכה שרון קובי ינגוס מבוחריו של ביבי, הרבה מרוקאים חילוניים מטבריה שהיו מצביעים ליכוד יצביעו לו וכך גם הליכוד תינזק יחסית לכחול לבן. אז ככה... של ליברמן יש מספיק מנדטים מהרוסים שזוכה לאהדה מהם והם חלק בלתי מבוטל בארץ שמהווים כ20% מהאוכלוסיה בארץ ואם לא כולם יצביעו לו אבל את ה-10 מנדטים הוא בטוח עובר...
4
מציע לדבר על מי עומד מאחורי ליברמן
איתמר | 19-06-2019 19:05
!
5
ליברמן איש קש של מרטין שלאף והקרן החדשה
אחד | 19-06-2019 19:08
ו?