הנס בישיבת שדרות: "כמה מטרים הצידה ואני לא פה" - סרוגים

הנס בישיבת שדרות: "כמה מטרים הצידה ואני לא פה"

הרב שלמה בנימיני, ראש הישיבה בשדרות שספגה פגיעה ישירה של טיל שנורה מעזה לעבר ישראל, שחזר את הרגעים שקדמו לנפילת הטיל ואמר כי ללא ספק מדובר בנס. תלמיד הישיבה: "כמה מטרים הצידה ואני לא יודע אם אני פה"

author-image

הרב שלמה בנימיני, ראש הישיבה בשדרות שספגה אמש (חמישי) פגיעה ישירה של טיל שנורה מעזה לעבר ישראל, שחזר את הרגעים שקדמו לנפילת הטיל ואמר כי ללא ספק מדובר בנס.

בשיחה לחדשות 12 Online, אמר הרב בנימיני: "קרה נס, הרקטה פגעה שישה מטרים משלושת התלמידים שהיו בישיבה". ראש הישיבה סיפר כי "עשר דקות לפני כן היו 15 תלמידים בתפילת ערבית". הרב בנימיני סיפר כי בזמן פגיעת הרקטה למדו התלמידים את פרק כ"ג בתהילים, בו נכתב: "גם כי אלך בגיא צלמות לא אירא רע כי אתה עמדי שבטך ומשענתך המה ינחמוני".

תלמיד הישיבה שלום כחלון סיפר: "ישבנו ודיברנו ואז היה 'צבע אדום', ואז היה פיצוץ אדיר. באותו רגע שנשכבנו על הרצפה אמרתי לעצמי בלב: 'שמע ישראל, ה' אלוקינו, ה' אחד' – זו האמונה שלי, שזה מה שיציל אותי מהמקום הזה. שנייה אחרי הפיצוץ ראיתי הרבה ניצוצות, אורות, הבזקים, קצת עשן. הישיבה עשתה טוב שהיא מיגנה את המקום ממש טוב. אם זה היה קורה כמה מטרים הצידה, לא יודע אם הייתי עומד פה".

(צילום: אנשי הדממה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך ד' שהכול בסדר וללא נפגעים
טליה | 14-06-2019 14:56
זכות התורה עמדה לזכות ולהצלה
2
מעולה ומצויין . תודה לכם!
נס גדול | 14-06-2019 16:00
בזכות הישיבה בשדרות והאברכים האמיצים שמגינים בגופם על הגבול, יכולים 250000 איש ואישה לצעוד במיצעד הגאווה בתל אביב ללא חשש! רה תודות@