צפו: מקדונלד'ס פתחה את הסניף הקטן ביותר בעולם - סרוגים

צפו: מקדונלד'ס פתחה את הסניף הקטן ביותר בעולם

בזמן שמקדונלד'ס עדין מסרבת לפתוח סניפים מעבר לקו הירוק, אי שם בשוודיה הרשת הפופולרית פתחה את הסניף הקטן ביותר בעולם שאינו מיועד לבני אדם. כך הוא נראה- צפו

צפו: מקדונלד'ס פתחה את הסניף הקטן ביותר בעולם
  (צילום: מתוך יוטיוב/ NORDDDB)

מקדונלד'ס, לא לבני אדם בלבד: בזמן שהרשת הפופולרית עדין מסרבת לפתוח סניפים מעבר לקו הירוק, אי שם בשוודיה מקדונלד'ס פתחה לאחרונה את הסניף הקטן ביותר בעולם המיועד ל-דבורים.

בסניף הקטנטן, שנראה בדיוק כמו סניפי המקדונלד'ס ברחבי העולם- לא תמצאו כמובן המבורגר וגם לא צ'יפס, אלא מדובר בכוורת דבורים פעילה שאף קיבלה את השם: McHive, או "מק'כוורת" בתרגום לעברית.

הסניף הראשון של המק'כוורת, מוקם על גג סניף מקדונלד'ס בשוודיה והמטרה היא להתרחב על פני סניפים נוספים ברחבי העולם ובכך לעזור להציל את אוכלוסיות דבורי-הדבש, הנמצאות בסכנת הכחדה.

כך נראה הסניף הקטן ביותר בעולם:

המק'כוורת שנולדה בעקבות שיתוף פעולה של מקדונלד'ס עם חברת NORD DDB, כבר הספיקה להימכר במכירה פומבית שנערכה במסגרת יום הדבורה הבינלאומי בסכום של-10,000 דולר, שעברו לארגון הצדקה שמפעילה מקדונלד'ס.

לדבורים יש ערך רב וחשוב עבור החקלאות והסביבה. תפקידן כמאביק העיקרי של צמחי בר רבים, חשוב ביותר עבור החקלאות וכן כיצרן דבש ומגוון מוצרי מכוורת נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו