אלקין: "לכל פוליטיקאי בעל עמדות ימין יש מקום בליכוד" - סרוגים

אלקין: "לכל פוליטיקאי בעל עמדות ימין יש מקום בליכוד"

השר זאב אלקין נשאל לגבי כניסת איילת שקד לליכוד, וענה שצריך להבדוק את ההתכנות המשפטית, אך, "וודאי שלכל פוליטיקאי בעל עמדות ימניות יש מקום בליכוד"

author-image
אלקין: "לכל פוליטיקאי בעל עמדות ימין יש מקום בליכוד"
  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

בכניסה לישיבת הממשלה החגיגית שנערכה היום (ראשון) לכבוד יום ירושלים, נשאלו ראש הממשלה והשר זאב אלקין האם יש מקום לאיילת שקד בליכוד? ראש הממשלה נתניהו התעלם מהשאלה.

השר זאב אלקין התייחס ואמר: "החלטנו על תמונת מצב של הרשימה הקיימת, צריך לבדוק האם מבחינה משפטית יש אפשרות למשהו אחר. אבל, בוודאי שלכל פוליטיקאי בעל עמדות ימניות יש מקום בליכוד"

הבוקר פורסם בידיעות אחרונות, כי  נתניהו אמר בשיחות עם חברי מפלגתו כי אינו מתכוון לשריין את שרת המשפטים איילת שקד ברשימת הליכוד לכנסת לקראת הבחירות הקרובות.

על פי הדיווח, השריון של שקד ידרוש לקצר את תקופת ההכשרה של שקד, שעדיין לא התפקדה לליכוד, וגם יחייב אותו לשריין אותה לרשימה מבלי שתעבור פריימיריז במפלגה. עוד נטען כי ראש הממשלה זוכר את הדברים ששקד אמרה בדצמבר האחרון, לפיהם "זו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו כראש ממשלה. הוא כבר לא צעיר, ויש חקירות רבות נגדו".

כזכור, בתקופה האחרונה בכירים רבים בליכוד קראו לראש הממשלה לצרף או לשריין את איילת שקד בליכוד לקראת הבחירות לכנסת ה-22. ביום חמישי האחרון השר חיים כץ אמר כי "יש לצרף את שקד שכן היא ראויה ומהווה כוח אלקטורלי שיחזק את הליכוד". סגנית השר ציפי חוטובלי לעומת זאת אמרה בראיון באולפן סרוגים כי היא מתנגדת לשיריון לאיילת שקד, ושנפתלי ואיילת צריכים לעשות קודם חשבון נפש על זיקת הקולות לימין.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זה עמדות ימניות? הכוונה כפי הנראה לעמדות
שמשון אקהוייז | 02-06-2019 14:21
לאומניות שהרי אף אחד מהפוליטיקאים הימניים איננו נשפט על פי המדיניות הסוציאלית שלהם. הם גם לא כל כך מבינים כשאתה מדובב אותם בעניינים האלה.