הרב רפי פרץ לסרוגים: "מקבלים את הגזרה, נוציא את המיטב"

הרב רפי פרץ לסרוגים: "מקבלים את הגזרה, נוציא את המיטב"

רגע לאחר פיזור הכנסת, הרב רפי פרץ תקף את ההחלטה ללכת לבחירות חוזרות. בראיון לסרוגים אמר כי "זו החלטה גרועה ביותר". עוד הבהיר: "עשינו מאמצים גדולים לגשר ולדבר אל ליבו של ליברמן"

author-image
"מקבלים את הגזרה, נוציא את המיטב"
  (צילום: סרוגים)

רגע לאחר פיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות ב-17 בספטמבר, יו"ר הבית היהודי התייחס למשבר הפוליטי ואמר בראיון לסרוגים כי פעל למנוע את קיום הבחירות  ולגשר בין הליכוד, החרדים ואביגדור ליברמן.

"אני ממש מצטער על התוצאות ומה שהיינו צריכים לעשות. זו בחירה גרועה ביותר- של פיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות, אירוע שלא קרה לישראל משחר קיומה" אמר. "עשינו מאמצים גדולים מאוד לחבר את השורות ולדבר אל ליבו של ליברמן, הצענו לו הצעות, לחרדים, לביבי, באמת ניסינו לגשר. עשינו כל מאמץ, אבל לצערי מצאנו את עצמנו במקום בלתי אפשרי- ובלב כבד החלטנו שהדבר הטוב ביותר לישראל זה שהתהליך יהיה קצר וחד".

"מחר בבוקר נשב ונתחיל את מסע הבחירות שלנו: הבית היהודי והאיחוד הלאומי- שהולכים ביחד" אמר- ללא התייחסות לעוצמה יהודית. "נסתובב בכל הארץ ונחבר את הציונות הדתית לבית אחד- וכך נצא לבחירות כשאנחנו מאוחדים ומלוכדים".

על גורמים מחוץ למפלגה שיחברו אמר כי "נשב מחר ונדון על כל הסוגיות הללו. לא קיבלתי בקשה רשמית. הבית היהודי חזק ואיתן, עברנו דרך גדולה/ חיברנו את השורות- כולנו עם נכונות לצעוד. חשבנו שנצעד בכיוון מסויים, והקב"ה אמר אחרת. אנחנו מקבלים את הגזרה האלוקית הזאתי, שעשינו כל מאמץ שלא תהיה, ונוציא ממנה את המיטב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
דתים
רון | 30-05-2019 1:24
הרב רץ אתם לא יודעים מתי לעצור אנחנו אזרחי ישראל החילונים אומרים די ואני כאיש ליכוד אומר הגיע הזמן שהימין יפנה מקום לא מוכן לחזור לתקופת דוד המלך כמו שכיבדתי אתכם אתם צרכים לקבל את האחר כל מה שקורא ליהודים בעולם זה בגללכםוביבי יכול להתחיך לחשוב על החדר החדש שעליו הוא עומד לעבור
זממו להקים כנופיית שחיתות לרדות בעם ישראל ולה
והקבה הצילנו מידם. | 30-05-2019 9:52
טוב להודות לה' שהצילנו מידם. חזו חזו מה זממו כיפה סרוגה לעולל לעם הקודש.. להשחיתו בשוחד מרמה והפרת אמונים. למכור צוללות לאויב תמורת שלמונים. מה שאפילו וענונו לא העז לעשות. זו השפלות שכיפה סרוגה מטמאים את עצמם... ורצו לטמאות את כלל ישראל...
2
בחירות
שאול טראיסטארו | 30-05-2019 5:07
שאתא פוגע במיליון איש. ומבקש את. הדם שלהם אא תיתפעלה שהולכים לבחירות זה לא חוק הגיוס. זה הDNA. ועוד כמה דברים ליברמן יצאה. ענק
3
אם
התמים | 30-05-2019 6:11
זו החלטה רעה - למה הצבעתם בעדה ? למה לא הכרחתם את נתניהו להחזיר את המנדט לנשיא שהיה מטיל על חבר אחר בליכוד להרכיב ממשלה ? ניתן היה להקים ממשלת אחדות תוך צירוף מפלגות שונות שהיו מסכימות לקווי יסוד נורמלים. בלי סחיטות מיגזריות. ממשלה שהייתה פועלת למען כלל אזרחי המדינה ולא נכנעת לגחמות הזויות מימין או משמאל. העם היה נושם לרווחה והיו נחסכות הוצאות אדירות. רקדתם לפי החליל של ביבי שרק חסינותו מעניינת אותו. הייתה הזדמנות פז להקים ממשלה רחבה שכל העם רוצה בה, אבל הלכתם על אינטרסים צרים והעם ישלם את המחיר.
4
המיטב שלו = עו"ד שלמד משפטים בזמן שלמד בישיבה
מפלגה של חילול ה' | 30-05-2019 6:37
כך אפשר להתחבר למוכר הצוללות סגול השיער.
5
בלי איילת שקד או עוצמה יהודית תמחקו
אריק | 30-05-2019 7:45
גם כך הראה הרב רפי פרץ שהוא לא יכול להנהיג את הבית היהודי
6
כול הדתיים תחת כיפה אחת
איציק | 30-05-2019 8:12
הגיע רגע האמת. פה הרב פרץ צריך לגלות מנהיגות אמיצה ולעשות הכול ששקד, בנט ואחרים יצטרפו לבית היהודי. צו השעה. אין לי ספק שליכוד השורות יביא לפחות 8 מנדטים.
7
אתם מחפים על ביבי כמו שהרבנים מחפים
חושם | 30-05-2019 8:22
על סוטי מין. פושעים מקומם בכלא.
8
מקנא בליברמן
אלי יוסף | 30-05-2019 8:23
כמה שאני מקנא במעמד של אביגדור ליברמן ? מה , ? כמה ימים לפני הבחירות , התחננתי לרב פרץ ולמשה פייגלין להציב תנאי סף - לא נכנסים לממשלה שממשיכה לחמש מדינות רצחניות ( כלומר מחוקקת חוק שמקים מנגנון פיקוח שהייצוא צבאי למדינות רצחניות יהיה בלתי אפשרי ). שניהם סירבו. ואני רואה את ליברמן עומד על הצעת חוק - שלא יכריח את החרדים לשרת אם הם לא רוצים. לעומת זה , אילו היה מפלגה אחת שהיה אומר לביבי - לא רוצים, ולא נהיה - שותפים לרצח עם - איזה קידוש השם. ועל זה ללכת לבחירות חוזרות. כן ,כן כן.
9
על מה הבחירות
אלי יוסף | 30-05-2019 9:12
על מה הבחירות האלה ? ואנשים משיבים. השיגעון של אביגדור ליברמן. ביליתי שתי שבתות שלמות מול ביתו בישוב נוקדים. מעל ביתו התנוסס דגל ישראל קרוע. ואז התחלתי לשיר בקול רם על דגל קרוע . כחול ולבן זה צבע שלי , כחול ולבן צבעי אדמתי - ( ואני מוסיף בזעקה ) למה הדגל קרוע , למה טמאנו את הדגל , את החלום את החזון. היה דגל טהור . הבחירות האלה , הם על הדגל שלנו , החזון שלנו ,הנשמה שלנו. זה לא על קפריזה. ה' מבלבל אותנו שאין קדושת החיים , איננו מבינים ,אנחנו מבולבלים. . הגיע זמן לשוב לדרך הלב - נקים מפלגה , לא כדי לפלג - אלה להרים דגל טהור - לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי . יש בעיות טכניות, אין כסף. על הכל נתגבר בעזרת ה'- כי לא על קפריזה - הבחירות - הבחירות הם על מי אנחנו . עם שמסייע לרצח עם או עם אוהב כל אדם שנברא בצלם. ?
10
הממשלה לא צריכה לתת לו שקל על הוצאות בחירות
י | 30-05-2019 9:50
בבחירות הבאות יהיה בושה לבחור בליברמן, שסחט את כל תושבי ישראל במיליארדים של שח, בגלל הצעות ניסוח של חוק שיתחיל לפעול עוד 5 שנים, בושה! הממשלה לא צריכה לתת לו שקל על הוצאות בחירות שקודם יחזיר את הכסף הגזול לעמי!
11
למה הצבעתם בעד פיזור הכנסת?
שלמה | 30-05-2019 9:53
אם אתה נגד למה הצבעתם בעד. ההליכה עם ביבי בצורה עיוורת היא מובילה לאסון למדינת ישראל. ללא ביבי לא יכלתם להקים ממשלחת אחדות ועוד אפשרויות. הכל סתום בגלל ביבי וליברמן. אצביע לימין שילך נגד ביבי ואם לא אצביע כחול לבן בלית ברירה.
12
ליברמן
נחמן | 30-05-2019 10:33
לכל הסרוגים תפילות בבתי הכנסת.יערכו להצלחת דרכו של ליברמן .בהמשך דרכו האישית והציבורית .אכן ראוי לתואר אד״מור
13
מצביעים למפלגה גדולה
חיים פרוכטר | 30-05-2019 11:46
הבית היהודי צריכים לקבל 2 מקומות בליכוד והבטחה לשר חינוך. מצביעים ליכוד(עד היום הצבעתי טב)
14
בלי עוצמה יהודית אין לבית היהודי סיכוי לעבור
בניה | 30-05-2019 14:29
זה נתון שחובה לקחת בחשבון בהרכבת הרשימה וחלוקת המקומות באיחוד מפלגות הימין
15
חייבים לעשות סיכול ממוקד לליברמן בקלפי!הכנסו!
א | 30-05-2019 15:53
בשעה שנתניהו וכל המפלגות ניסו לפתור את בעיית האגו של המגלומן הזה הוא התיישב ברוב חוצפתו כי רבה במשרדו בכנסת והשתעשע עם התוכנית. ארץ נהדרת והפיץ תמונה שלו כמי שמתגרה ב למעלה מ 3 מיליוני בוחרי הימין ! חייבים להתגייס כל המפלגות לחסל את המפגע הזה שגרם נזק אדיר לימין וביצע את ההונאה הגדולה נגד בוחרי הימין ! עלתה בי המחשבה שאולי שירותי הבטחון חייבים לבדוק מי האיש ליברמן וזה לא עניין של שמאל או ימין זה עניין של כל עם ישראל שמאל ימין כחול לבן ליכוד הבית היהודי ! ההתנהגות שלו בשתי מערכות הבחירות מעלות חשדות בעניין האיש המגלומן שם 5 מנדטים ניסה להשליט מרותו על השילטון
16
חנקתם את המדינה
אזרח ותיק | 30-05-2019 16:02
הכסף שילך לבחירות הוא קטן מול דרישות המיליארדים של החרדים בממשלה ימנית חרדית. לכו לעבוד ותרוויחו את לחמכם ביושר. חנקתם את המדינה.
17
פרץ מקבל את הגזירה? פרץ הביא את הגזירה!!!
אני | 30-05-2019 19:57
האיחוד הלאומי ניסה לסחוט את הלימון עד הטיפה האחרונה ויותר! קפצתם מעל לגובה שלכם!!! עכשיו כולנו משלמים את המחיר...
18
רפי פרץ
אלכסנדר מוקדון | 31-05-2019 7:26
עוד אייטולה