צפו: יעל שבח מול חברי פרלמנט צרפתים: "הכסף שלכם מממן טרור"

צפו: יעל שבח מול חברי פרלמנט צרפתים: "הכסף שלכם מממן טרור"

בכנס בשומרון כנגד ה bds יעל שבח אלמנתו של רזיאל שבח ז"ל אמרה מול חברי פרלמנט צרפתים ובפרלמנט: "תזכרו אותי ואת ילדיי". יוסי דגן: "לעצור את השקר שהעולם כולו שותף לו"

צפו: יעל שבח לצרפתים: "הכסף שלכם מממן טרור"
  באדיבות: המועצה האזורית שמורון

לראשונה התקיים אמש (שלישי) כנס של השומרון נגד ה bds והדה לגיטימציה המשתוללת בעיקר בצרפת, אותו יזמו במשותף חברי פרלמנט צרפתים יחד עם מועצה אזורית שומרון ובסיוע ארגון ההסברה היהודי elnet בצרפת.

יעל שבח אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד אמרה לנוכחית בצרפתית: "תבדקו לאן הכסף שלכם הולך- תזכרו אותי ואת ילדיי"

יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "העם הצרפתי לא יודע למה משמש הכסף שלו"

יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שבח שנרצח בפיגוע הטרור ליד חוות גלעד, מקום מגוריו, ריגשה את הנוכחים כשאמרה: "נולדתי בפריז לפני 33 שנים וכשהייתי בת 8, הוריי עלו לישראל. שם הכרתי את רזיאל בעלי האהוב. התחתנו לפני 12 שנה ונולדו לנו 6 ילדים מתוקים. משפחה יפה, מאושרת ללא סיפורים מיוחדים – כמו רבות אחרות. לפני שנה וחצי, בעלי נרצח בדרכו הביתה במהלך המשפט של אחד המחבלים, אותו מחבל סיפר לשופט כי הוא בחר את רזיאל כמטרה בשל החזות היהודית שלו… אנחנו חיים תחת איום תמידי של הטרור ושל ה-BDS. אירופה חושבת שמקומנו לא בבתינו. מצד שני הטרור האיסלמי, שכבר היכה מספר פעמים באירופה, מנסה לפגוע בנו"

משכורת תמורת רצח

"הרשות הפלסטינית מתייחסת למחבלים כאל גיבורים", הוסיפה שבח. "היא מעניקה משכורות עבור המעשים שלהם לרוצחים. משכורת תמורת רצח. ב-2004 הרשות הפלסטינית חוקקה חוק על פיו מחבל שתקף אזרחים, שרצח נשים וילדים זכאי לתמיכה כלכלית בכלא, ואם הוא כבר אינו בין החיים, משפחתו היא זו שזכאית לתשלום. תמיכה כלכלית זו נאמדה בשנת 2016 ב-300 מיליון דולר.משפחת פוגל, גם היא ממוצא צרפתי, נטבחה לפני כמה שנים בשומרון. ההורים ושלושה מבין ילדיהם מתוכם תינוקת בת 3 חודשים בלבד נטבחו באכזריות בעשרות דקירות סכין.

ההורים לצערנו כבר לא כאן כדי להעיד על הטבח, אני עושה זאת במקומם הטובח המרושע קיבל גם הוא תשלום מהרשות הפלסטינית כשהוא נעצר. משפחות של רוצח בעלי גם קיבלה תשלום עבור הרצח שביצע. המסר שלי הערב פשוט: חפשו את האמת. מדינות רבות, מתוכן צרפת תומכות כלכלית ברשות הפלסטינית. צרפת העניקה ב 2016 16 מליון יורו לרשות הפלסטינית. תבדקו לאן הכסף שלכם הולך. תדרשו שלא ילך לרוצחים וכשיאשימו שוב את ישראל בקיזוז שכר מחבלים מהתקציבים המיועדים לרשות הפלסטינית – תזכרו אותי ואת ילדיי"

הכנס עסק בדו קיום ובמלחמה ב bds. אורח הכבוד היה ראש המועצה. האזורית שומרון יוסי דגן, והשתתפו בו חברי פרלמנט בהם חבר הפרלמנט סילווין מיילארד המשתייך למפלגת השלטון בצרפת LREN, חבר הפרלמנט, חבר הפרלמנט וסגן ראש וועדת חוץ ובטחון של הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב וחבר הפרלמנט קלאוד גואזגן המשתייך למפלגתו של סרקוזי (הרפובליקנים). שייח תמימי מרמאללה, בני מיימון הבעלים של מפעל באיזור תעשייה ברקן ויעל שבח שאיבדה לפני כשנה, יחד עם ששת ילדיה את בעלה הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח בפיגוע ירי כשהיה בדרכו הביתה לחוות גלעד שבשומרון.

ה bds זו צורה חדשה של אנטישמיות

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון פתח את הכנס ואמר: "חברי פרלמנט יקרים, אנשי השלום והחירות. אתם ידידים אמיתיים של ישראל. באנו לכאן כדי לסייע לכם לספר את הסיפור האמיתי, להלחם בשקרים ובדה לגיטימציה שמפיצים ארגוני השמאל הקיצוני וה bds בעולם. תנועת ה bds היא אנטישמית. זו צורה חדשה של אנטישמיות וצריך להלחם בה בכל הכוח" בהתייחס למימון הטרור עי הרשות הפלסטינית אמר דגן: "העם הצרפתי לא יודע למה משמש הכסף שלו. אני קורא לחברי הפרלמנט לפעול כדי להפסיק העברת עשרות מליוני יורו שכולם מאמינים שמשמשים לזכויות אדם אך למעשה משמשים כדי לעודד רצח וטרור. זה בידיים שלכם".

חבר הפרלמנט קלוד גואזגן ענה ליעל שבח לאחר נאומה: "התרגשתי מאד מהנאום האישי שלך. בנאום שלך היה משהו ברור שהצרפתים לא מכירים. כשנותנים כסף לרשות הפלסטינית לא מנהלים את הכסף הזה. ורק המחשבה שהרוצחים של בעלך מקבלים תשלום על מה שעשו, אני חושב שזה ברברי ובלתי מתקבל על הדעת. מעבר לתמיכה האישית, הבנתי הערב שצרי להמשיך את המאבק נגד הניצול הזה של התמיכה שלנו"

חבר הפרלמנט מאיר חביב: "איך צרפת יכולה לבקש מישראל לשחרר סכום של 132 מיליון דולר של הרשות הפלסטינית שהולך למשפחות מחבלים שרצחו את בעלה של האישה הזאת?? (יעל שבח)זה לא הגיוני. דמיינו מה היה קורה אם בצרפת היו נותנים כל חודש כסף לרוצחים של הבטאקלן או של ההיפר כשר או של "שרלי"זה הזוי שצריך להילחם עבור דברים שהם כל כך טריוויאליים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מי אחראי על השקרים נגד הקורבן הרי הכל הפוך לחלוטין. גיברת טפר. הרוצחים הורסים חייו מכל הכיוונים ומבקשים סיוע מהעולם. בהוראת הזאבון.
עם כל הכבוד | 29-05-2019 11:42
המפיה חושבת שהיא בעלת הבית על העולם. וכולנו מחכים להוראות האכזריות ולהאשמות ושפיכת הדמים של הרב דל המפה והפרחים שבנה תוכנית זדונית, בלי קשר לכתבה, ההתעללות בקורבן אחד עשרה שנים ברצף שהם מבזים ופוגעים ועושים את חייו לסיוט מתמשך, אז הוא האמת והמפיה הם לא דוברי אמת, הם שקר שרק דואגים להרוס את חייו מפני שלא הצליחו להורגו, הם אלו שפוצעים אותו כמו שרוצחת הילדים פצעה את הילדים.
2
הדברים של יעל שבח מרגשים וכנים
ליאת פרידמן | 29-05-2019 11:44
אהבתי לשמוע את יעל שבח.