גפני: "ליברמן מתכוון להפיל את נתניהו על רקע פרסונלי" - סרוגים

גפני: "ליברמן מתכוון להפיל את נתניהו על רקע פרסונלי"

חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) תוקף בחריפות את אביגדור ליברמן ומאשים שהוא זומם להפיל את נתניהו: "הוא פשוט לא רוצה את נתניהו לכן הוא גם פרש לפני כמה חודשים, לא היה הסיפור של חוק הגיוס, היו שם סיפורים אחרים לגמרי, הוא לא רוצה אותו כרה"מ"

גפני: "ליברמן מתכוון להפיל את נתניהו על רקע פרסונלי"
  צילום: פלאש 90

על רקע המשבר הפוליטי, ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה תקף היום (ראשון) את אביגדור ליברמן בתכנית "בחצי היום" עם ליאת רגב, כאן רשת ב': "ליברמן מתכוון להפיל את נתניהו על רקע פרסונלי, חוק הגיוס הוא רק תירוץ אין שום הצעה שאני מכיר שהתגבשה אצלנו. לבוא פתאום עם מן דיקטטורה כזאת של ליברמן, ולהגיד 'מה שהיה זה מה שיהיה', הרי הוועדה לא דנה בכלל בחוק הזה".

גפני טען, "זה נכון שאנחנו תמכנו בזה, בגלל שאמרנו שאנחנו נעשה את השינויים לקראת הקריאה השנייה והשלישית שלא יעבור המועד של הבג"ץ. זה מה שאמרנו, אמרנו שנעשה שינויים. פתאום הוא בא ואומר 'לא בא בחשבון, מה שהיה בקריאה הראשונה זה מה שיהיה', הוא פשוט לא רוצה את נתניהו לכן הוא גם פרש לפני כמה חודשים, לא היה הסיפור של חוק הגיוס, היו שם סיפורים אחרים לגמרי, הוא לא רוצה אותו כרה"מ. חוק הגיוס הוא תירוץ ברור לחלוטין. ליברמן לא מתכוון לזה, הוא מתכוון למשהו אחר לחלוטין. אלא מה הוא לא יכול להגיד שהוא הולך נגד ממשלת ימין בראשותו של נתניהו כיוון שבוחריו הם אנשי ימין, אז הוא אומר כל הזמן 'אני לא אצביע למישהו אחר' ו-'אני לא אמליץ על מישהו אחר, רק על נתניהו', כשבסופו של דבר הוא מתכוון להפיל אותו, זאת האמת ואין בלתה", מאשים גפני.

"אין מציאות כזאת שמחוקקים חוק, במיוחד לא חוק רגיש כל כך עם הרבה מאוד נושאים, לא יכול להיות דבר כזה שמחוקקים חוק ואומרים מראש, מה שהיה בקריאה הראשונה בכנסת הקודמת זה מה שיהיה עכשיו. הוא לא רוצה את נתניהו כרה"מ נורא פשוט, אין פה הרבה לדון" מסכם גפני.

מדינת הלכה

לגבי הטענה שליברמן עומד כחומה בצורה מול יוזמות החקיקה הדתית, אומר חה"כ גפני, "מעולם לא עלה על דל שפתינו או מחשבתינו לעשות פה מדינת הלכה, בקושי אנחנו מדברים על סטטוס קוו. אם היינו רוצים זה היה באחד מההסכמים הקואליציוניים שלנו, זה רק במוחו הקודח. אבל הוא עושה את זה בכוונה"

לגבי האפשרות שיתפצלו הוא וליצמן הוא אומר, "אם רוצים לעשות טריקים ושטיקים אנחנו לא חלק מהעניין, אנחנו לא חלק מהעניין, באנחנו הכוונה ליהדות התורה לא דגל התורה או אגודת ישראל, אנחנו מתואמים, אגב גם ש"ס באותה עמדה ולמיטב ידיעתי גם איחוד מפלגות הימין באותה עמדה, אף אחד לא רוצה שמדינת ישראל תהיה מדינה שבסופו של דבר לא יהיו בה לומדי תורה, זה לא יכול להיות, אין מציאות כזאת והיא גם לא תהיה. כל עוד שזה לא נעשה אנחנו לא בעניין מכיוון שאנחנו לא נמצאים בדיקטטורה של ליברמן ועם האינטרסים הפרטיים שלו נגד נתניהו. אנחנו לא רוצים בחירות בגלל שזה סתם דבר לא משמעותי, הוא לא הולך לשנות באופן דרמטי את מה שקורה כאן, הוא גם עולה הרבה כסף מיותר לחלוטין ולכן אנחנו לא רוצים בחירות, אנחנו לא מפחדים מבחירות. אנחנו לא רוצים ללכת לבחירות ואנחנו הולכים לבחירות בגלל סיבה אחת בגלל שליברמן לא רוצה את נתניהו, נקודה."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שחיתות ומכירת צוללת לאויב תמורת שלמונים. חרפה
אני | 26-05-2019 14:26
מעשים שפלים כאלה ישר לכלא.
2
ומה הבעייה עם זה?
אז מה | 26-05-2019 14:26
ביבי מושחת שרותם את כל הכנסת כדי למלט את עצמו. הוא גם שקרן לפחות כמו מירי רגב. צריך להעמיד בראש הליכוד אדם ישר (אם יש כזה בליכוד).
3
לבירמן טועה
חיים | 26-05-2019 14:27
כל מילה זהב
4
בעד בחירות וליברמן וביבי יפלו, בנט ושקד יכנס
ליאת פרידמן | 26-05-2019 15:06
אני בעד בחירות וליברמן וביבי יפלו, ובנט ושקד יכנסו
5
התחלתם להתפתל? לא רוצים בחירות?
גפני | 26-05-2019 15:12
נו איך ההרגשה שעטיני הכסף שאתם מקבלים בלי לעשות כלום נראים כהולכים להשתמט מכם??? למה אחרים צרכים לעבוד בשבילכם וגם להיהרג במלחמות? גיע הזמן שתגידו לציבור שלכם שהוא חי ב2020 ולא בימי הביניים!!!!
6
לא להתקפל בפי הפרזיטים!
ליברמן | 26-05-2019 15:13
שילמדו את הלקח שלהם