טרגדיה בבאר שבע: אישה נפטרה אחרי שילדה את בנה - סרוגים

טרגדיה בבאר שבע: אישה נפטרה אחרי שילדה את בנה

אישה בת 32 מתה הערב בבית החולים סורוקה, דקות לאחר שילדה את בנה השלישי כשהיא בשבוע ה-40 להריונה. בבית החולים אמרו: "מדובר במקרה סוער ולא צפוי, ואנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה"

טרגדיה בבאר שבע: אישה נפטרה אחרי שילדה את בנה

טרגדיה בבית החולים סורוקה: תושבת באר שבע בת 32 מתה הערב (חמישי) בבית החולים, דקות לאחר שילדה את בנה השלישי כשהיא בשבוע ה-40 להריונה.

מבית החולים נמסר כי "לאחר הוצאת היילוד הדרדר מצבה באופן פתאומי והיא הובהלה לחדר ניתוח. בוצעה החייאה ממושכת שלצערנו לא צלחה. מדובר במקרה סוער ולא צפוי, ואנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה". עוד נאמר כי המקרה דווח למשרד הבריאות, ונסיבות המקרה נבדקות.

בנובמבר האחרון נרשם אירוע דומה שבו אישה שהגיעה ללדת בבית החולים סורוקה מתה במהלך הלידה מתסחיף מי שפיר. היולדת, תושבת הדרום בת 29, אושפזה במשך חודש וחצי לאחר הלידה בעקבות סיבוך נדיר של תסחיף מי שפיר שגרם לקריסת כל מערכות גופה. בזמן הלידה, הצליחו הרופאים ליילד את התינוק במצב טוב- אך בעקבות הידרדרות במצבה נזקקה לניתוח, כשמותה נקבע לאחר מכן.

על פי הצוות הרפואי, מדובר היה במקרה קשה של תסחיף מי שפיר, שלרוב אינו ניתן לצפייה מראש. במהלך הניתוח חוברה היולדת למכשיר אקמו, והועברה לטיפול ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו