הותר לפרסום שמו של ההרוג האחרון באסון המנוף - סרוגים

הותר לפרסום שמו של ההרוג האחרון באסון המנוף

הותר לפרסום כי סרגיי סמיונוב, בן 33 מבאר שבע, הוא ההרוג הרביעי באסון קריסת המנוף ביבנה. באסון נהרגו גם בן דקלו מפרדס חנה, יונתן סבג מאור יהודה וגיל חזאזי מחדרה

author-image
הותר לפרסום שמו של ההרוג האחרון באסון המנוף
  זירת קריסת המנוף באסון (צילום: פלאש 90)

הותר לפרסום כי סרגיי סמיונוב, בן 33 מבאר שבע, הוא ההרוג הרביעי בתאונת העבודה הקטלנית שהתרחשה שלשום ביבנה, במהלכה קרס מנוף והרג ארבעה בני אדם.

הלווייתו תערך מחר (רביעי) בשעה 15:30 בבית העלמין האלטרנטיבי בבאר שבע.

סרגיי סמיונוב, ההרוג הרביעי באסון קריסת המנוף (צילום: הפורום למניעת תאונות עבודה)

כזכור, אמש פורסמו שמותיהם של יתר ההרוגים בתאונה הקשה. מלבד סמיונוב נהרגו בתאונה יונתן סבג, בן 33 מאור יהודה, גיל חזאזי, בן 51 מחדרה, ובן דקלו, בן 22, שהשתחרר מהצבא לפני כשנה והתגורר בפרדס חנה וברמת גן.

ניסים, אביו של בן ז"ל, אמר: "יש לי ביקורת על המהומה שהייתה אתמול עם גורמי ההצלה שדיברו על אדם תלוי במנוף. בן שמר על הבטיחות שלו, הוא היה קשור ברתמות סנפלינג, שהיו אמורות להציל אותו. הוא לא היה תלוי בן שמיים וארץ, זה פשוט לא נכון, ניסו ליצור כותרות. הרתמות היו אמורות למנוע את האסון שקרה".

אחד מחבריו של גיל ז"ל סיפר אף הוא לאתר ynet כי בעבר פתח חנות למכירת אופנועים, אך העסק לא הצליח. "הוא סגר את החנות וחזר לעבוד במנופים. זה פשוט אסון. בן אדם הולך בבוקר לעבודה ולא חוזר. ארבעה אנשים נהרגו סתם".

שכנו של גיל סיפר כי רק אתמול השניים בילו ביחד: "הוא אמר לי להכין קפה ושהוא בא עם עוגה. ישבנו כמה שעות והוא ביקש ממני סליחה על כך ששאל אותי למה אני לא מגיע לבית הכנסת של הבניין. זה כאילו הוא בא להיפרד ממני, ורק עכשיו אני מבין את ההקשר. הוא היה איש משכמו ומעלה. איש משפחה למופת. פשוט אסון גדול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו