מרגש: ברית המילה הייחודי של בית החולים וולפסון - סרוגים

מרגש: ברית המילה הייחודי של בית החולים וולפסון

בשבוע שעבר נערכה ברית מילה מיוחדת לתינוק שאושפז בבית החולים וולפסון לאחר שנולד כפג לאם המתמודדת עם מורכבות פסיכוסוציאלית. במסגרת האירוע צוות בית החולים התגייס למשימה ונתרם כדי להרים אירוע שלא ישכח

author-image
מרגש: ברית המילה הייחודי של בית החולים וולפסון
  (צילום: דוברות המרכז הרפואי וולפסון)

בשבוע שעבר התקיימה ברית מילה מרגשת במיוחד במרכז הרפואי וולפסון, אשר כמותה לא התקיימה עד כה בבית חולים. מדובר בתינוק אשר נולד כפג ומאושפז בביה"ח מיום לידתו, מזה כחודש וחצי.  אמו של התינוק הינה קשת יום המתמודדת עם מורכבות פסיכוסוציאלית, שלוותה מיום הלידה על ידי העו"ס עולא אבו חלאוה.

לפני כיומיים נמסר לעולא כי ניתן למול את התינוק. עולא פנתה למנהלת השירות הסוציאלי זהבית שפיצר, והאחרונה רתמה את צוות בית החולים למצווה החשובה של הבאת התינוק בבריתו של אברהם אבינו. זהבית חיפשה בדבקות מוהל מתוך רשימת המוהלים המוסמכים, אשר יואיל להגיע לביה"ח בהתנדבות- ולבסוף מצאה את הרב אורן אליהו, שהתגייס לעשיית המצווה החשובה וניהל את טקס ברית המילה בצורה מרגשת וסוחפת. 

לכבוד הברית אולם הישיבות של בית החולים שינה את פניו ללא הכר והפך לשמח וססגוני. על גבי הפלזמות הוקרנה ברכת מזל טוב לרך הנולד. שולחנות כוסו במפות צבעוניות, בלונים נתלו, שתייה קלה וכיבוד עשיר כיד המלך הוגש על ידי צוות המטבח ,בניצוחו של השף אבי קקון ומנהלי המטבח דניאל כהן וזיו דורון.

 צוות עובדי בית החולים הגיע גם כן בכדי לשמוח, לשמח ולהתרגש עם אם התינוק, אחותו וסבתו. רב בית החולים, הרב שמואל ברקוביץ, ליווה את האירוע מתוך שליחות גדולה, כאשר יניב פוגל, המשמש כמנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים, שימש כסנדק, ולצדו מאיר עזרן, איש יחידת מחשוב ומערכות המידע, שהתכבד בברכות. 

 להצלחת אירוע זה התגייסו אנשי צוות ביה"ח מתחומים שונים, אשר יצאו מתחום עיסוקם ותרמו באופן אישי וייחודי להצלחת האירוע המרגש. בין השאר ראובן שניידר מצוות יחידת מחשוב ומע' מידע שימש כצלם האירוע, ומתנדבת השירות הסוציאלי אורה אלישע היקרה , סייעה לאם בהתארגנות לברית מבחינת טיפוח אישי, וזאת באווירה של חום ואהבה. 

"נאחל לרך הנולד ברכת 'זה הקטן גדול יהיה'" אמרו בבית החולים בתום האירוע המרגש. "יבורכו אנשי צוות המרכז הרפואי וולפסון אשר קורצו מחומר אנושי כה מיוחד. אשרי הארגון אשר מטפח את חדוות הנתינה והעשייה של עובדיו המסורים". 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מרגש!! כל הכבוד לכולם-תבורכו!
טליה | 20-05-2019 21:52
המון מזל טוב בריאות ואושר לרך הנולד ולמשפחתו שתדעו רק שמחות ונחת
2
כל הכבוד
ציפי | 21-05-2019 1:01
לעוס' שמלווה ותומכת באם עד כדי יוזמה למילה של הפג. כל הכבוד עולא אבו חלאוה ולכל אנשי ביהח. מרגש ביותר.