הותרו לפרסום שמותיהם של עוד שני הרוגים באסון המנוף - סרוגים

הותרו לפרסום שמותיהם של עוד שני הרוגים באסון המנוף

יונתן סבג ובן דקלו הם שניים מארבעת ההרוגים באסון המנוף ביבנה. אמש פורסם שמו של הרוג נוסף: גיל חזאזי, בן 51 מחדרה. המשטרה ממשיכה לחקור את האסון הכבד

author-image
הותרו לפרסום שמותיהם של עוד שני הרוגים באסון המנוף
  (צילום: דוברות מד"א)

אסון המנוף ביבנה.

לפני זמן קצר (שני) הותר לפרסם את שמותיהם של שני הרוגים נוספים באסון המנוף שאירע אתמול בבוקר בעיר יבנה.

מדובר ביונתן סבג, בן 33 מאור יהודה, ובבן דקלו, בן 22, שהשתחרר מהצבא לפני כשנה, והתגורר בפרדס חנה וברמת גן.

ניסים, אביו של בן ז"ל, אמר: "יש לי ביקורת על המהומה שהייתה אתמול עם גורמי ההצלה שדיברו על אדם תלוי במנוף. בן שמר על הבטיחות שלו, הוא היה קשור ברתמות סנפלינג, שהיו אמורות להציל אותו. הוא לא היה תלוי בן שמיים וארץ, זה פשוט לא נכון, ניסו ליצור כותרות. הרתמות היו אמורות למנוע את האסון שקרה".

אמש הותר לפרסם כי גיל חזאזי בן 51 מחדרה, הוא אחד מהארבעה שנהרגו באסון המנוף ביבנה. הוא הותיר אחריו אישה- גילה-, ושלוש בנות- לידר, עדן ומוריה.

חבריו ובני משפחתו מתקשים לעכל את גודל האסון. אילן קנשתי, גיסו סיפר לאתר ynet כי הוא התבשר על מותו של גיל בסביבות השעה 10:30. "קיבלנו את ההודעה מהמשטרה. קציני משטרה הגיעו ומסרו לנו את ההודעה הקשה. הגופה כרגע במכון המשפטי ואנחנו לא יודעים להגיד כלום מעבר לכך".

קנשתי סיפר כי גיל היה חובב אופנועים ואהב את העבודה שלו. "רק בשבוע שעבר דיברתי איתו. הם היו אמורים לבקר אותנו אתמול ולהביא לנו עוגת יום הולדת לאחיינית שלי וזה לא יצא לפועל. אנחנו עדיין מחכים לקבל יותר פרטים. גיל היה אבא שנתן את הנשמה לבנות שלו ולאחותי. הוא דאג לה לכל אורך הדרך ותמך בה".

גילי חזאזי ז"ל (באדיבות המשפחה)

אחד מחבריו של גיל סיפר אף הוא לאתר ynet כי בעבר פתח חנות למכירת אופנועים, אך העסק לא הצליח. "הוא סגר את החנות וחזר לעבוד במנופים. זה פשוט אסון. בן אדם הולך בבוקר לעבודה ולא חוזר. ארבעה אנשים נהרגו סתם".

שכנו של גיל סיפר כי רק אתמול השניים בילו ביחד: "הוא אמר לי להכין קפה ושהוא בא עם עוגה. ישבנו כמה שעות והוא ביקש ממני סליחה על כך ששאל אותי למה אני לא מגיע לבית הכנסת של הבניין. זה כאילו הוא בא להיפרד ממני, ורק עכשיו אני מבין את ההקשר. הוא היה איש משכמו ומעלה. איש משפחה למופת. פשוט אסון גדול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האסון ביבנה
גגי | 20-05-2019 11:14
אולי עכשיו כשיש גם הרוגים יהודיים יתחילו סוף סוף להתייחס לבטיחות בענף הבנין .