התייאשו מליברמן: ההצעה של הליכוד לח"כ מכחול לבן - סרוגים

התייאשו מליברמן: ההצעה של הליכוד לח"כ מכחול לבן

אחרי שהמו"מ הקואליציוני עם מפלגת ישראל ביתנו הופסק, במפלגת הליכוד מחפשים ח"כים שיערקו מכחול לבן, כשהפעם הגיע תורו של ח"כ גדי יברקן לקבל הצעה מפתה

התייאשו מליברמן: ההצעה של הליכוד לח"כ מכחול לבן
  (צילום: פלאש90)

על רקע הפסקתו של המשא ומתן בין הליכוד לישראל ביתנו, במפלגת השלטון ממשיכים לחפש דרכים יצירתיות להקים ממשלה גם בלי מפלגתו של אביגדור ליברמן, כשהאפשרות עליה עמלים כל העת בליכוד היא גיוס עריקים ממפלגת 'כחול לבן'.

אחרי שבעבר דווח כי חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ' קיבלה הצעה לפרוש מכחול לבן ולחבור לליכוד, הערב (מוצ"ש) דווח בחדשות 12, כי חבר הכנסת גדי יברקן קיבל הצעה דומה תמורת תיק העלייה והקליטה. נזכיר, כי מדובר בתיק המיועד למפלגת ישראל ביתנו בנוסף לתיק הבטחון.

על פי הדיווח, יברקן סירב לקבל את ההצעה ואמר לנציגי הליכוד כי הוא מעריך את מפלגתם אבל לא יכול לחיות עם דרך ההתנהלות של הנהגתה, שלטענתו פועלת בצורה לא מוסרית.

נזכיר כי לפני מספר שבועות דווח ב'ידיעות אחרונות', כי נתן אשל, איש סודו של נתניהו ובכיר בצוות המו"מ של הליכוד ניסה להביא לעריקתם של ח"כים מסיעת "כחול לבן" לשורות הליכוד.

חברת הכנסת עומר ינקלביץ', שממה עלה כמי שקיבלה פניות מהליכוד, התייחסה לדיווחים ואמרה: "אני מתנצלת מראש על שאני צריכה להרוס סיפור צבעוני טוב, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי – מדובר בשקר מוחלט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הימין בצרות
יוני | 19-05-2019 1:40
והאשמים העיקרים הם בנט ושקד. כמה קשה לעבור את אחוז החסימה שהעם ימני?! שיתביישו להם.
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים.
צוללת | 19-05-2019 12:28
בושה חרפה וכלימה שכיפה סרוגה ממליכים שחיתות על עם ישראל