המספרים נחשפים: כמה כסף יקבלו ארבעת מנחי האירוויזיון?

המספרים נחשפים: כמה כסף יקבלו ארבעת מנחי האירוויזיון?

מלבד החשיפה הענקית בפני מיליוני צופים באירופה, ארבעת מנחי האירוויזיון ירוויחו גם לא מעט כסף לכיסם. אסי עזר החליט לתרום את שכרו ולוסי איוב תסתפק בשכרה הקבוע

author-image
כמה כסף יקבלו ארבעת מנחי האירוויזיון?
  (צילום: Andres Putting)

במשך קרוב לחודשיים מנחי האירוויזיון, ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב עבדו במרץ סביב השעון עם עשרות טקסטים באנגלית ובצרפתית, שאת חלקם הם אף הצטרכו לשנן בעל פה.

כעת, רגע לפני הגמר הגדול השכר לעבודתם המרובה נחשף. על פי הפרסום ב-ynet, תאגיד השידור 'כאן', שהשקיע כבר מיליוני שקלים על האירוויזיון, צפוי לשלם 450 אלף שקלים לשלושת מנחי האירוויזיון.

בעוד שבר רפאלי וארז טל ירוויחו לכיסם מההנחיה כ-150 אלף שקלים כל אחד, אסי עזר ירוויח 105 אלף שקלים ולוסי איוב, המנחה הצעירה בחבורה לא תרוויח שכר נוסף על עבודתה כמנחה. איוב בת ה-26 תסתפק בחשיפה הענקית שתרוויח מהנחייתה בתחרות השירה הגדולה בעולם ותסתפק במשכורתה החודשית שהיא מקבלת מהתאגיד.

שכר המנחים לא היה נתון למשא ומתן ותאגיד השידור הציע את הסכומים לשלושת המנחים בלי אפשרות לעלות או להוריד.

כזכור אסי עזר שמנחה את הגרין רום יחד עם לוסי איוב, חשף לפני כשלושה חודשים כי החליט לתרום את כל שכרו ל"איגי" (ארגון הנוער הגאה) "איגי, הוא הבית השני של בני ובנות הנוער הלהט"בים בישראל. הדרך היחידה שלהם להתקיים היא באמצעות תרומות. השנה הם צריכים לגייס מעל מיליון שקלים כדי להמשיך ולטפל בנוער שלנו, דור העתיד. לכן החלטתי לתרום את כל השכר שלי מהנחיית האירוויזיון השנה – 105,000 ש"ח – לאיגי" הסביר עזר.

מכאן נמסר בתגובה: "לא מתייחסים לשמועות על הסכמי השכר של עובדים וטאלנטים כאלה ואחרים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
דוח שנתי
אבי | 17-05-2019 17:02
אסי יוכל לקבל עד זיכוי מס על תרומתו
2
"תרומה"
אס | 19-05-2019 1:11
אולי גם תוכלו לתרום לאחינו שיושבים בדרום ומגינים עלינו בגופם.. כמו לדוגמה: מקומות לילדים מוגנים מקומות העשרה לכלל האוכלוסייה וכו... אבל סדר העדיפויות (והשגעונות) משתנה אנשי התרבות 2019 קבלו אותם במחיאות כפיים