כבר לא גוגל: זו החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל - סרוגים

כבר לא גוגל: זו החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל

דירוג שבוצע על ידי חברת המידע העסקי CofaceBdi בשיתוף עם מגזין The marker מעלה כי גוגל כבר אינה החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל. מי כבשה את המקום הראשון, מי עשתה את קפיצה הגדולה ביותר ומי חזרה לדירוג היישר למקום ה- 13?

כבר לא גוגל: זו החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל
  (צילום: שאטרסטוק)

דירוג שבוצע על ידי חברת המידע העסקי CofaceBdi בשיתוף עם מגזין The marker מעלה כי גוגל כבר אינה החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל. על פי הדירוג, חברת 'אינטל' שדורגה בשנה שעברה במקום השלישי, עלתה למקום הראשון.

על פי הדירוג, שנערך על ידי סקר בקרב יותר מ- 2000 עובדים, חברת מיקרוסופט עלתה מהמקום הרביעי לשלישי והתחלפה עם חברת החשמל בדירוג שירדה מקום אחד. במקום החמישי מדורגת חברת שטראוס שעלתה מקום אחד מהדירוג של שנה שעברה.

שינויים דרמטיים נרשמו גם בחמישיה השנייה. ביטוח ישיר זינקה ארבעה מקומות מהשנה שעברה אל המקום השישי ובנק לאומי עלה מקום אחד מהשמיני לשביעי. התעשייה האווירית ירדה אל המקום השמיני אחרי שהייתה מדורגת במקום החמישי בדירוג האחרון. בנק הפועלים שמר על מקומו ונשאר במקום התשיעי וחברת אמדוקס הצליחה להיכנס לעשירייה הראשונה לאחר שאשתקד דורגה המקום ה- 11.

מי שרשמה את הקפיצה הגדולה ביותר היא חברת PAYPAL שעלתה מהמקום ה-54 למקום ה-35 ובנק מזרחי טפחות זינק מהמקום ה-70 למקום ה-37. חברת כיל עלתה מהמקום ה 84 למקום ה-45, וחברת DELL שזינקה מהמקום ה- 99 למקום ה-77. מי שחזרה לדירוג אחרי היעדרות של שנה היא חברת 'טבע' שנחתה היישר במקום ה-13.

במקביל לקפיצות המרשימות, היו גם ירידות משמעותיות בדירוג. חברת מקורות ירדה 10 מקומות למקום ה- 27, אמזון ירדה 18 מקומות למקום ה- 32 וויזה כ.א.ל ירדה 14 מקומות למקום ה- 42.

עוד עולה מהדירוג כי ענף הבניה הצליח להכניס שתי חברות לדירוג. חברת תדהר שנכנסה לראשונה לדירוג נמצאת במקום ה-40 ומיד אחריה שיכון ובינוי שנמצאת במקום ה-41. בתחום ההיי טק והטכנולוגיה נכנסו השנה לדירוג החברות מלם תים, SQLink, RedHAT, Orpak, Fiverr ו- NSO וחברת siemens Group. בתחום השירותים נכנסו לדרוג רשות שדות התעופה וחברת שגריר, בתחום התעשייה, חברת סודה סטרים וחברת סנו ובתחום הפיננסים, בית ההשקעות אלטשולר שחם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
חסר פרט
מומיןאמא | 13-05-2019 23:36
מעניין לדעת מה הקריטריונים לפיהם מחליטים על מקום עבודה שטוב לעבוד בו.רוצה להאמין שלא רק השכר מככב שם..
הכי טוב בשירות הציבורי ביו"ש
בהחלט | 17-05-2019 12:00
השכר לא מאד גבוה, אבל שעות העבודה נוחות ובעיקר לא באמת צריך לעשות משהו שיש לו צידוק כלכלי.