בגלל דגל ישראל: צוות כיבוי הותקף במאה שערים - סרוגים

בגלל דגל ישראל: צוות כיבוי הותקף במאה שערים

צוות הצלה שנקרא לכבות שריפה בשכונת מאה שערים בירושלים הותקף באלימות על ידי קיצונים, שניסו להוריד את דגל ישראל מרכב הכיבוי: "עצוב שאנשים שאנו באים להציל תוקפים אותנו ומבזים את סמלי המדינה שלנו"

author-image
בגלל דגל ישראל: צוות כיבוי הותקף במאה שערים
  אילוסטרציה

צוות כיבוי והצלה מתחנת ירושלים שנקרא הערב (חמישי) לכבות שריפה בשכונת מאה שערים הותקף באלימות על ידי עשרות חרדים קיצונים. על פי שירות הכבאות וההצלה, המתפרעים ניסו להוריד דגל ישראל שהיה תלוי על רכב הכיבוי לרגל יום העצמאות. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לרכב.

"הוזעקנו לכבות שריפה בשכונת מאה שערים. במהלך נסיעתנו, הותקפנו ע"י חרדים ממאה שערים שהפגינו במקום. כשהבנו שהם מתכוונים לקרוע את דגל ישראל שתלינו על הכבאית לרגל חג העצמאות, ירדנו מהרכב, נאבקנו בהם תוך כדי שכל העת, אנחנו סופגים דחיפות, מהלומות וקללות מהמפגינים" סיפר רס"ל אבי לוי, מפקד הצוות שהותקף.

בשלב מסוים, הצלחנו להרחיק אותם לזמן קצר מהכבאית, אולם כשהמשכנו בנסיעה לעבר השריפה, מספר תושבים נשכבו אל מול הגלגלים של הכבאית, חסמו את דרכנו, ובזמן זה, אחרים טיפסו על הכבאית תלשו את הדגל וקרעו אותו" הוסיף. "עצוב לנו כלוחמי אש וכאזרחי המדינה, שאנשים שאנו באים להציל ולשמור על רכושם מפני שריפה, תוקפים אותנו בצורה כזאת ומבזים את סמלי המדינה שלנו".

משירותי הכבאות נמסר כי הם "רואים בחומרה תקיפה של לוחמי אש שכל מטרתם היא הצלת נפש ורכוש, כואבים את הפגיעה הקשה בסמלי המדינה ומתכוונים לפעול מול גורמי האכיפה כדי שהתוקפים יאותרו ויועמדו לדין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
החרדים במאה שערים
גברת | 09-05-2019 23:12
לנהוג במקרים כאלה בכל החומרה.עונשים כבדים .להודיע שלהבא לא יבואו לכבות שריפה.שישאו בנזק.מה זה ? לא מספיק שלא תורמים כלום למדינה חיים על חשבון החילוניים.מביאים בושה לדגל .לגרש אותם מפה.הם גרועים ממחבלים.
2
בושה
יואל | 09-05-2019 23:47
כחרדי אני מוחה ומתבייש בהתנהגות כה הזויה וללא קשר לפגיעה ברגשות מה עם האיסור החמור של גזל?
3
אין סיבה לכבות את שרפותיהם
שחר היהודי | 10-05-2019 0:17
אין מראה שמלבב אותי יותר מלראות מאהשערימניק נשרף
4
כרגיל
התמים | 10-05-2019 6:53
יטענו שזה מיעוט. אף על פי כן, אני מצפה ממנהיגי הציבור החרדי כולו, רבנים וחברי כנסת, להביע את הזדעזעותם מכך שכבאית הותקפה על מנת להוריד את דגל ישראל - ועוד בעודה בדרכה להציל נפשות ורכוש חרדי.
5
מכבי אש
שמעון דואני | 12-05-2019 10:00
בעה תמוהה בעיני מכבי אש בא לכבות אש במאה שערים בירושלים. יהודים מקבלים תגמולים ביטוח לאומי תנאים סוצאלים.הכל כמו אזרחים ישראלים לכל דבר.הכפוי טובה שורפים דגלים מכים את אנשי כבוי אש .כמו לא קרה כלום המשארה לא עצרה את הנוגעים בדבר.אני ראוה מרד נגד המדינה. נותנים לגתימציה לטרור הערבי.מיד למצות את הדין ממש .לא לתת להם אזרחות ישראל מידי למען ידעו ומראו .זה ספסוך.בברכה