רמדאן: אלו כבישים יחסמו בירושלים?

רמדאן: אלו כבישים יחסמו בירושלים?

משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת חודש הרמדאן והאירועים בירושלים, לוחמי משטרת ישראל, מג"ב וכוחות תגבור נוספים נפרסו בירושלים. אלו צירים צפויים להיות חסומים ומתי?

משטרת ישראל נערכה לקראת אירועי הרמדאן

שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב וכוחות תגבור יתפרסו החל מיום שישי הקרוב 10.5, ובימי השישי במהלך חודש הרמדאן, החל משעות הבוקר המוקדמות במזרח ירושלים ובסמטאות העיר העתיקה, לאפשר את חופש הפולחן לעשרות אלפי המוסלמים שיגיעו לתפילה, לשמירה על הסדר והביטחון, הכוונה והסדרת התנועה.

בהודעה שהוציאה המשטרה היא קוראת לכלל המתפללים לחגוג את חגם ולהישמע להוראות השוטרים בשטח לשם שמירה על הסדר. היתרי הכניסה לישראל יינתנו בהתאם להנחיות שר הביטחון.

עוד הודיעה המשטרה כי היא תפעל בנחישות נגד כל גורם שהוא אשר ינסה להפר את הסדר.

להלן פירוט הסדרי התנועה אשר יתקיימו במהלך ימי השישי של חודש הרמדאן (בתאריכים. 10.5, 17.5 24.5, 31.5):

בין השעות 06:00-18:00 – יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים בעוטף העיר העתיקה:סולטאן סולימאן , ואדי ג'וז, דרך יריחו, שמואל בן עדיה, כביש העופל, דרך שכם, צלאח אל דין, מעלות עיר דוד.

בין השעות 07:00-17:00 – יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים: • שד' בר לב מצומת מטה ארצי לכיוון דרום העיר. התנועה תופנה למנהרת אשכול.• דרך חברון מרחוב מרים החשמונאית לכיוון צפון העיר. התנועה תופנה לדרך בית לחם.• רח' הצנחנים.• רח' חיל ההנדסה.

הרחובות הנ"ל יחסמו לתנועת כלי רכב בין השעות 06:30-14:30 :• רח' דרך שכם• רח' צלאח א-דין• רח' עומר בן אלעס

• ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרך בגין כציר חלופי.• תושבי הרובע היהודי יכנסו משער יפו.• הציבור המגיע לכותל המערבי מתבקש להגיע בתחבורה ציבורית.• לא תותר כניסת אוטובוסים דרך שער יפו.נכים בעלי תו נכה המגיעים לכותל יוכלו לנסוע דרך שער יפו

חל איסור על הטסת רחפנים בעיר העתיקה, עוטף העיר העתיקה ובמעברי עוטף ירושלים.

מוקד המידע המשטרתי בחיוג 110 עומד לרשות הציבור לקבלת מידע שוטף.

המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהישמע להוראות השוטרים.

היערכות משטרת ישראל לחודש הרמדאן בקרב תושבי המשולש

במקביל נערכה המשטרה באזור המשולש, במסגרת ההיערכות במהלך החודש ייפרסו כוחות גדולים של שוטרים לשמירה על הסדר הציבורי ותחושת הביטחון של תושבי המגזר הערבי במשולש. היערכות המשטרה היא על מנת לאפשר מחד את חופש הפולחן והמצד האחר לשמור על צורכי הביטחון ושלום הציבור ולתת מענה מיטבי לצרכים ביטחוניים.

בהודעת משטרת ישראל נכתב כי היא תפעל במהלך כל החודש בכוחות מתגברים על מנת לאפשר ולשמור על השקט, הרוגע והסדר ועל מארג חיים תקין של תושבי האזור, שגרת חיים של המתפללים, הסוחרים ותושבי הערים והכפרים במשולש ולדאוג להכוונת והסדרת התנועה. המשטרה תגביר במהלך חודש הרמדאן את הסיורים המשטרתיים, בדגש על מקומות עם ריכוזי קהל ותגביר את הפיקוח בכבישים.

משטרת ישראל תפעל על מנת לתת מענה מיטבי לכל תרחיש ולכל אתגר ולאפשר את קיומן של התפילות ולוודא שאף גורם לא ינצל את אותן תפילות להפרת הסדר הציבורי.

משטרת ישראל קוראת לכלל המתפללים לחגוג את חגם ולהישמע להוראות השוטרים בשטח לשם שמירה על הסדר. משטרת ישראל תפעל בנחישות נגד כל גורם שינסה להפר את הסדר ולפגוע בקיומו התקין של חודש הרמדאן.

מוקד המשטרה הארצי במספר 110 יעמוד לרשות הציבור לקבלת מידע שוטף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מספיק
יוסף אימאן | 05-05-2019 10:55
בבקשה מספיק להרוג בעם האומלל בעזה והגדה .
זה הטבע של הערבים
חן | 05-05-2019 23:37
הורגים את הזולת ומתלוננים שהזולת בכלל מנסה להגן על עצמו. ראה מה קורה בסוריה בלוב בעירק ערבים הורגים ערבים במאות ובאלפים ועל זה לא כואב לכם בכלל.מדינות ערב וכל הרבים והמוסלמים לא מרעישים עולמות. אבל כשהיהודים מנסים להגן על עצמם מהטילים של הרוצחים מהחמס. אתם פתאום צועקים דיי. צבועים.
2
משטרת ישמעאל ימח שמכם וזכרכם
יחזקאל כהן | 05-05-2019 23:15
חרא על המשטרה ועל כל המחבלים