עופר חדד שים לב: הדסה מסיני קוטפת קמפיין ראשון - סרוגים

עופר חדד שים לב: הדסה מסיני קוטפת קמפיין ראשון

לאחר שהפכה לכוכבת רשת, בזכות הראיון אצל עופר חדד. המטיילת מסיני, הדסה בניזרי מקבלת כעת קמפיין ראשון שיעלה לרגל יום העצמאות הקרוב

עופר חדד שים לב: הדסה מסיני קוטפת קמפיין ראשון
  (צילום מסך)

המטיילת הישראלית מסיני, הדסה בניזרי שהפכה לכוכבת ברשת בעקבות ראיון בלתי נשכח שהעניקה לעופר חדד מהגבול בטאבה- לא במפתיע, קוטפת כעת קמפיין ראשון.

בניזרי בת ה-22 צפויה לככב בקרוב בקמפיין חדש של מותג הסלטים "מעדני מיקי", שיעלה ביום העצמאות הקרוב לרגל 70 שנה להיווסדו. בניזרי תחליף את השחקנית הילה סעדה, שהיתה הפרזנטורית של המותג המוכר. האם עופר חדד צריך לדרוש אחוזים? 😉

הדסה בניזרי, היא מעצבת אופנה חרדית מירושלים, שבמקביל גם סטודנטית ללימודי טוענת רבנית. בניזרי ירדה בחול המועד האחרון לסיני והתראיינה מהגבול לעופר חדד. הראיון הפך לויראלי במיוחד וגרר אלפי תגובות ושיתופים, שהובילו את המפרסמים והמלהקים להבין את הפוטנציאל הטמון בה.

"אני שחקנית בנשמה. אני יודעת לדבר מול מצלמה, אני יודעת מה מביא רייטינג" סיפרה הדסה בריאיון לחיים אתגר והסבירה "זה עשה באזז תקשורתי הרבה יותר מוצלח מאשר אם הייתי עומדת עם פרצוף של עוף צלוי ומדברת על כמה חם לי וכמה זמן חיכיתי וכמה ישראלים מעצבנים יש מסביבי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זו הרמה של מה שמפרסמים פה?
בדיחה | 03-05-2019 15:23
אמיתי?
2
מה חרדי בה???? נושרת מתחילה ---
דתי בלב | 30-05-2019 16:30
רק הדתל ישייכו אחת כזאת לחרדים !!!!!!!