בגולן בירכו על יוזמת נתניהו: "שמחים על ההחלטה" - סרוגים

בגולן בירכו על יוזמת נתניהו: "שמחים על ההחלטה"

במועצה האזורית גולן בירכו על כוונתו של ראש הממשלה לקרוא ליישוב בגולן על שם הנשיא טראמפ: "החלטה זו תואמת לשאיפה והיעד שהצבנו להכפלת תושבי רמת הגולן תוך עשור. הגולן הינו שמורת הטבע של ישראל, ונשמר את ייחודיותו"

author-image
בגולן בירכו על יוזמת נתניהו: "שמחים על ההחלטה"
  נחל אל על ברמת הגולן (צילום: מאור קינסבורסקי\פלאש 90)

במועצה האזורית גולן בירכו הערב (שני) על הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר כי בכוונתו לקרוא ליישוב ברמת הגולן על שמו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ- זאת כהוקרה על ההכרה האמריקנית בריבונות הישראלית באזור.

"החלטה זו תואמת לשאיפה והיעד שהצבנו להכפלת תושבי רמת הגולן תוך עשור" אמרו במועצה. "הגולן הינו שמורת הטבע של ישראל, ונמשיך לפעול לשמר את ייחודיותו לעתיד. נדאג לשימור הנוף, הטבע והמקם האנושי הייחודי של הגולן. אנו שמחים על החלטתו של ראש הממשלה לטייל בגולן עם משפחתו, ביחד עם רבים מאזרחי ישראל, ומאחלים לכולם חג שמח".

כזכור, היום ראש הממשלה יצא לטיול ברמת הגולן יחד עם רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר. במהלך הטיול המשפחה טיילה בנחל סער, במצודת נמרוד, נסעה בריינג'רים במרום גולן וביקרה באתר החרמון. "אני פה יחד עם משפחתי והמוני אזרחי ישראל למרגלות רמת הגולן, שמחים שמחה אמתית בשמחת החג והארץ היפה שלנו. ויש עוד שמחה – לפני כמה שבועות הבאתי הכרה רשמית של הנשיא טראמפ המכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן לנצח" אמר במהלך הטיול. "יש צורך לבטא את ההערכה שלנו בקריאת שמו של יישוב או קריה על שמו של דונלד טראמפ ברמת הגולן, אני אביא את זה לממשלה בקרוב. חג שמח לכם".

הטיול של נתניהו בנחל סער (צילום: צביקה בוקסבוים)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
צריך להחליף את 'כיכר רבין' ל'כיכר טראמפ'
עידו 2 | 24-04-2019 10:41
יש עוד מקומות על שם שמאלנים שצריך להחליף את השמות
היידה ביבי
טרמפולינה, קריית טרא | 25-04-2019 10:08
כיכר טראמפ באמת הרבה יותר טוב מהשמאלני האחר שהוא ויתר על שטחי ארץ ישראל ובניהן רצה לוותר על הגולן. אשריך ביבי!