לכחלון הוצע תיק החוץ, חרף דרישתו להמשיך כשר האוצר - סרוגים

לכחלון הוצע תיק החוץ, חרף דרישתו להמשיך כשר האוצר

ראש הממשלה נתניהו דן באפשרות להציע ליו"ר כולנו השר משה כחלון את תיק החוץ,אולם האחרון מתעקש להמשיך בתפקידו לקדנציה נוספת כשר האוצר

author-image
לכחלון הוצע תיק החוץ, חרף דרישתו להמשיך כשר האוצר
  (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה נתניהו דן באפשרות להציע ליו"ר כולנו השר משה כחלון את תיק החוץ,אולם האחרון מתעקש להמשיך בתפקידו לקדנציה נוספת כשר האוצר, כך דווח בערוץ 13.

מוקדם יותר הודיעו נתניהו וכחלון ייפגשו ביום חמישי הקרוב, ערב חג שני של פסח, זאת כדי לדון בצירוף של מפלגת כולנו לקואליציה. על פי ההערכות, ייתכן שהשניים ידונו גם באפשרות למיזוג של מפלגתו של כחלון עם מפלגת הליכוד.

כזכור, לאחרונה דווח כי המפלגה מנהלת משא ומתן במטרה לשלב את כולנו בליכוד, אך עד כה כחלון נמנע מלשוחח עם נתניהו או לקבוע עימו פגישה, בעוד ששאר השותפות החלו כבר היום את המשא ומתן הקואליציוני. אמש מספר בכירים בליכוד תקפו את כחלון על היעדר ההתחייבות, אך במפלגה הרגיעו: "הם סתם בלחץ. כחלון ייפגש עם נתניהו בחג או אחריו".

נזכיר, כי כבר מאז תחילת מערכת הבחירות הנוכחית, הודיע כחלון על כוונתו להמשיך בתפקיד שר האוצר- ואף הצהיר כי אם הוא לא יקבל שוב את תיק האוצר, הוא יודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
רק נתניהו יודע
eli | 21-04-2019 23:20
מה כחלון במשרד החוץ.
2
ממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים. בושה חרפה וכלימ
צוללת | 22-04-2019 1:46
בושה חרפה וכלימה
3
כחלון שר החוץ
א | 22-04-2019 9:21
כחךון בוא למשרד החוץ. תראה כשותף בכיר ושר אוצר איזה נזק עשיתם למשרד שאמור להוביל מדיניות חוץ ונושאים חשובים אחרים. תבין עד כמה עמוק השבר וכמה מאמצים צריך שיחזור להיות משרד כמו בתקופה של אבא אבן . פרס. ואריק שרון
4
התיק לכחלון
אשר | 22-04-2019 17:29
אל תוותר על תיק האוצר. ביבי מנסה להכשיל אותך.