דיווח: המועמדים לשר המשפטים- לוין וסמוטריץ' - סרוגים

דיווח: המועמדים לשר המשפטים- לוין וסמוטריץ'

בחדשות 12 דווח כי המועמדים המובילים לתפקיד שר המשפטים הם יריב לוין ובצלאל סמוטריץ. על פי ההערכות, נתניהו מעוניין להשאיר את התיק החשוב בידי הליכוד- אך עלול להסכים לדרישת איחוד מפלגות הימין

author-image
דיווח: המועמדים לשר המשפטים- לוין וסמוטריץ'
  צילומים: פלאש 90

רגע אחרי שנשיא המדינה הטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, כבר מסתמנים מועמדים מובילים לתפקיד שר המשפטים- הנחשב כאחד התיקים החשובים עבור הממשלה החדשה. הערב (רביעי) דווח בחדשות 12 כי נתניהו מעוניין להעניק את תיק המשפטים ליריב לוין (הליכוד) או לבצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין).

על פי הדיווח, נתניהו מעוניין להשאיר הפעם את תיק המשפטים בידי הליכוד- אך עדיין שוקל להסכים לדרישתו של סמוטריץ', שהבהיר כי מפלגתו מעוניינת בתיקי החינוך והמשפטים. במידה וסמוטריץ' לא ייבחר לתפקיד שר המשפטים, ייתכן שיוצע לו להיות השר לביטחון הפנים- האחראי גם כן על מערכת אכיפת החוק.

עוד נטען כי המועמדים לתפקיד נשקלים מכיוון שהליכוד מעוניין לקדם את פסקת ההתגברות המורחבת, שתאפשר לכנסת לחוקק מחדש חוקים שבג"ץ פסל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
המשפטים לסמוטריץ'. נקודה!!!
יהודי | 17-04-2019 20:59
אולטימטום על זה!!!
לוין ראוי ביותר לתיק המשפטים.סמוטריץ לדתות.
חג שמח לכולם. | 19-04-2019 12:06
.
2
לוין הוא עו"ד ומנוסה פרלמנטרית ומתאים יותר
דעה | 17-04-2019 21:38
לוין מתאים יותר. יהיה קל לו להיכנס לתפקיד
לוין אדם טוב אך הוא חייל של ביבי.
המחנה הלאומי | 18-04-2019 3:16
הוא עלול להיכנע ללחצים מראש הממשלה! סמוטריץ' למשפטים!!!
סמוטריץ' גם הוא עו"ד.
יהודה | 18-04-2019 0:09
וזאת. כמובן מבלי לשלול את יריב לוין, המוכשר גם הוא מצד עצמו.
כן אבל
אבי | 17-04-2019 21:47
לוין אכן מצוין לתפקיד אבל גם סמוטריץ' הוא עוד והוא חכם לא פחות. בכל מקרה, אישית אני מעדיף את סמוטריץ' אבל גם אם התיק יגיע ללוין, אפשר להניח שהוא יטפל היטב בבעיה
3
שניהם מעולים
אלי | 17-04-2019 21:48
ברוך שפטרנו מאשה הזו שקד. בוגדת בחשאי. סירבה להעביר לנתניהו כמה צילומי מסמכים חשובים... זה לא בסמכותי.... הבוחר הראה לה את הדלת לבוגדת.
איזה
התמים | 18-04-2019 13:04
חוסר התמצאות בתפקיד שר המשפטים וחוסר ידע כיצד הליך משפטי פלילי מתנהל. אינני חסיד של איילת שקד אבל לשרה אין כל נגיעה להליכי החקירות והמשפט. היא לא מחליטה איזה חומר יעבור לנאשם ומתי יעבור חומר זה. יש הליך מסודר של העברת חומרי ראיות לנאשם ויש הליך מסודר בו רשאי נאשם לבקש העברת חומרים נוספים שנמצאים בידי רשויות המדינה. ככל שהתביעה לא מעבירה לו חומרים כאלה הוא רשאי לפנות לבית המשפט. כדרכו ביבי עשב ספין על גבה של שקד, רק ממניע פוליטי. וכרגיל עמישראל תוקף כל מי שלא משתף פעולה עם ביבי , גם אם שיתוף פעולה כזה הוא בלתי אפשרי. מתי תבינו שיש כללים ושמערכת המשפט לא מתנהלת על פי גחמות פוליטיות ????
4
בשביל מה
בשביל מה | 17-04-2019 23:04
לא הצבעתי למפדל בשביל תיק המשפטים מה אנחנו צריכים את זה? וגם יריב לוין מעולה אז עדיף שהוא ימשוך את האש
5
לפי עמית סגל ברקוביץ ראש העיר ירושלים
דוד | 17-04-2019 23:38
וכן לפי סגל בנט ושקד יהיו בכנסת,עיתונאי חצר של ביבי,וההוכחה לכך הראיון של ביבי לקרן מרציאנו,קרן היתה חדה ואילו סגל היה דג אילם שרעד מביבי.
6
מדהים
התמים | 18-04-2019 8:22
עומדים למנות שר משפטים , אחד משניים שמצהירים על כוונתם להרוס את מערכת המשפט הקיימת. הפכו את מערכת המשפט לאויב העם, רק משום שזו מערכת מקצועית הפועלת על פי חוק ומסרבת להטות משפט על פי אגנדה פוליטית. כך על בית המשפט העליון צריך לעלות עם די 9 , כך המשטרה היא מקום הרשע, כך היועמש הוא שמאלן נאלח והפרקליטות בכלל מורכבת מאנטישמים. ביבי שיש לו אינטרס ברור לערער את מערכות החוק מיסודן נתן את הטון ושיחרר לחופשי את שד השינאה לחוק . כך נוהגת מאפיה ולא ממשלה נורמלית. אנו יורים לעצמנו ברגל ולא מבינים זאת. כאשר יהיו מערכות החוק והמשפט הרוסות ונימצא במצב של תורכיה ושאר המדינות דוגמתה - נבכה מרה, אך בלא הועיל.
קץ.לממשלת צללים
רק סמוטריץ | 18-04-2019 11:38
סוף למדיניות אינטרסנטית של פקידים במערכות. רק נבחרי ציבור בכנסת יקבעו מדיניות. רוב העם רואה השחיתות של בגצ ובחר ברפורמה משפטית להחזיר הכוח לעם. הכנסת תכתיב מדיניות בטחונית, מדיניות כלכלית, מדיניות חוץ- רק העם מחליט! שר האוצר עם מיטב יועציו הכלכליים החליט שלא להעלות מיסים על הטבק. שופט יקבע אחרת?! העלאת מחירי הטבק מראים לכל האזרחים על הכיס של מי שומרים שומרי הסף. והטיעון המשפטי העלוב ששופטי בגצ ביטלו את החלטת כחלון לא להעלות מיסים לטבק?! דין טבקכדין סיגריות?! אז למה גם מס על טבק אורגני?! העם יודע על הלחצים של חברות הסיגריות על שומרי הסף שלהם. מי יעמוד לדין על שוחד ומרמה? שומרי הסף שהתגלו במערומוהם בשם הדמוקרטיה לכבשים., אז באותו משקל: אם גיוס חובה לחרדים בגלל קומץ בעם שמנסה לכפות חוק גיוס חובה, באותו משקל: גיוס חובה או שירות לאומי לכלל האזרחים, גם ערבים! לחרדים רוב בממשלה. ליגרמן לא הצליח על חמאס, מנסה על החרדים. חלון הזדמנות היסטורי לחסל החמאס וטרור, ומה מעניין את ליברמן יותר מההכרה בישראל ומיגור טרור?! גיוס חובה לחרדים?! ממי שדורשים שוויון וותומכים בגיוס חובה אז חובה להכיל שרות לאומי חובה לכלל האזרחים, גם ערבים בשם השוויון, לא? עורו, אחים, עורו. חג שמח לעם ישראל. הצדק יוצא לאור...
7
סמוטריץ רימה את צה"ל ודחה גיוס בשקר
צוקי פתח תקוה | 18-04-2019 9:47
והוא רוצה להיות שר משפטים ???? בושה לכל החיילים והעם
8
ממשלת הצללים בג"צ
ליאל | 18-04-2019 11:03
סוף למדיניות אינטרסנטית של פקידים במערכות. רק נבחרי ציבור בכנסת יקבעו מדיניות. רוב העם רואה השחיתות של בגצ ובחר ברפורמה משפטית להחזיר הכוח לעם. הכנסת תכתיב מדיניות בטחונית, מדיניות כלכלית, מדיניות חוץ- רק העם מחליט! שר האוצר עם מיטב יועציו הכלכליים החליט שלא להעלות מיסים על הטבק. שופט יקבע אחרת?! העלאת מחירי הטבק מראים לכל האזרחים על הכיס של מי שומרים שומרי הסף. והטיעון המשפטי העלוב ששופטי בגצ ביטלו את החלטת כחלון לא להעלות מיסים לטבק?! דין טבקכדין סיגריות?! אז למה מס על טבק אורגני?! באותו משקל: אם גיוס חובה לחרדים בגלל קומץ בעם שמנסה לכפות חוק גיוס חובה, באותו משקל: גיוס חובה או שירות לאומי לכלל האזרחים, גם ערבים! לחרדים רוב בממשלה. ליגרמן לא הצליח על חמאס, מנסה על החרדים. חלון הזדמנות היסטורי לחסל החמאס וטרור, ומה מעניין את ליברמן?! ליברמן, אתה 4 מנדטים. אנחנו כמעט 20
9
ממשלת צללים בג"צ
ליאל | 18-04-2019 11:37
למה לא מפרסמים טוקבקים מימין? סתימת פיול ברשת. סוף למדיניות אינטרסנטית של פקידים במערכות. רק נבחרי ציבור בכנסת יקבעו מדיניות. רוב העם רואה השחיתות של בגצ ובחר ברפורמה משפטית להחזיר הכוח לעם. הכנסת תכתיב מדיניות בטחונית, מדיניות כלכלית, מדיניות חוץ- רק העם מחליט! שר האוצר עם מיטב יועציו הכלכליים החליט שלא להעלות מיסים על הטבק. שופט יקבע אחרת?! העלאת מחירי הטבק מראים לכל האזרחים על הכיס של מי שומרים שומרי הסף. והטיעון המשפטי העלוב ששופטי בגצ ביטלו את החלטת כחלון לא להעלות מיסים לטבק?! דין טבקכדין סיגריות?! אז למה גם מס על טבק אורגני?! העם יודע על הלחצים של חברות הסיגריות על שומרי הסף שלהם. מי יעמוד לדין על שוחד ומרמה? שומרי הסף שהתגלו במערומוהם בשם הדמוקרטיה לכבשים., אז באותו משקל: אם גיוס חובה לחרדים בגלל קומץ בעם שמנסה לכפות חוק גיוס חובה, באותו משקל: גיוס חובה או שירות לאומי לכלל האזרחים, גם ערבים! לחרדים רוב בממשלה. ליגרמן לא הצליח על חמאס, מנסה על החרדים. חלון הזדמנות היסטורי לחסל החמאס וטרור, ומה מעניין את ליברמן יותר מההכרה בישראל ומיגור טרור?! גיוס חובה לחרדים?! ממי שדורשים שוויון וותומכים בגיוס חובה אז חובה להכיל שרות לאומי חובה לכלל האזרחים, גם ערבים בשם השוויון, לא? עורו, אחים, עורו. חג שמח לעם ישראל. הצדק יוצא לאור...
10
ולמה לא הסטודנט למשפטים יגאל עמיר ?
בן ציון (מככר ציון ) | 18-04-2019 14:21
למה לפסול אותו ?
11
מהר חקיקה לפעילי ימין נקטפים
סמוטריץ הנבחר | 18-04-2019 17:49
מה המשותף לחותרים בקשירת קשר ובגידה נגד טראמפ וביבי? רמז: סנקציות על אירן... חברות המפסידות מיליארדים בחודש... מולר-קומי... קילר-הילרי... אהוד ברק.. שומרי הסף... רפורמת האשראי בבנק.... תפירת תיקים לפעילי ימין... ג'וליאן❤ת9ירת תיקים לפעילי ימין והיעלמויות ומעצרים שלא כדין בשם שומרי הף של הבנקים והתחמשות אירנית! יהודי לא מגרש יהודי. יהודי לא מסגיר יהודי. סוף לתפירת תיקים ורצח פעילים. Never Forget! Never Forgive!, דם יהודים אינו הפקר. סמוטריץ, פסקת ההתגברות. היום אלה אנחנו... מחר חיילי צהל... יהודי לא מסגיר יהודי. יהודי לא מגרש יהודי. שומרי הסף ישרתו האזרחים על פי חוקי הכנסת!
12
מידע תמורת חסינות לציונים
לסמוטריץ | 18-04-2019 18:42
עצור אותם!