המרוץ ללשכה: עו"ד בומבך מצטרף לעו"ד ציון אמיר - סרוגים

המרוץ ללשכה: עו"ד בומבך מצטרף לעו"ד ציון אמיר

הבחירות ללשכת עורכי עולה הילוך כאשר עו"ד ציון אמיר מקבל חיזוק בדמותו של עו"ד אילן בומבך הסרוג שחבר לרשימה. הדרך לניצחון כנראה עוברת דרך יו"ר הלשכה הזמני עו"ד אבי חימי

author-image
המרוץ ללשכה: עו"ד בומבך מצטרף לעו"ד ציון אמיר
  מתוך הפייסבוק של עו"ד ציון אמיר

חיזוק כוחות משמעותי לעו"ד ציון אמיר בבחירות לראשות ללשכת עורכי הדין: עו"ד אילן בומבך, מועמד לראשות לשכת עורכי הדין, חובר ומצטרף לעו"ד ציון אמיר והוצב כמס' 2 ברשימה.

עו״ד אבי חימי, יו״ר הלשכה הזמני: ״המפסידים בבחירות עסוקים בלתפור חליפות וחלוקת ג׳ובים דמיוניים״.

על האיחוד המפתיע, אומר עו"ד ציון אמיר לסרוגים: "שמח מאוד ומברך על הצטרפותו של עו"ד אילן בומבך – מעורכי הדין החשובים ביותר במדינת ישראל שמהווה תוספת כוח משמעותית במאבק להחזרת הלשכה למקומה הראוי בחברה הישראלית ובמערכת המשפט. אין ספק שבשנים הקרובות, בעז"ה, אנחנו ביחד עם עו"ד אילן בומבך נוביל לשינוי המיוחל".

עו"ד אילן בומבך: "החלטתי להצטרף לציון, מתוך אמונה שיחד אנו נהנים מאמון ותמיכה של מרבית עורכי הדין, ויחד נוכל להוביל לשינוי שכולנו מייחלים לו. אני מבטיח לכם כי כלל התכניות שהצגתי לכם בחודשים האחרונים יצאו לפועל. מדובר בהסכם שמביא בשורה אדירה לעורכות ועורכי הדין".

"אילן יהיה שותפי המלא להנהגת הלשכה"

במודעה שפרסם עו"ד ציון אמיר לאחר האיחוד נכתב:

"הצעד של אילן הוא צעד אצילי ונדיר בחיים הציבוריים, שבו איש ציבור שם בראש מעייניו את טובת הכלל ומסיט הצידה כל שיקול פרסונלי. זהו צעד של גדלות נפש, שמעיד יותר מכל סופרלטיב מיהו אילן, ומדוע ההצטרפות שלו חשובה כל כך ברמה הערכית והמעשית כאחת".

"אם וכאשר ננצח בבחירות, אילן יהיה שותפי המלא להנהגת הלשכה. לניסיון שהוא מביא עימו ולהיכרות המעמיקה שלו עם הלשכה יהיה תפקיד מרכזי בריפוי החוליים שאחזו בה, ובשינוי הכיוון שאנו מתחייבים להוביל. לאחרונה היו לנו מספר שיחות כנות ומעמיקות, ובהן הבנו שאנו רואים עין בעין בסוגיות הדחופות שניצבות לפתחה של הלשכה, ובנוגע לצורך הדחוף לחולל בה מהפכה".

"אילן איננו "עוד מתמודד" לראשות הלשכה: הוא ניהל קמפיין מרשים ואמיץ שזכה לתמיכה משמעותית בקרב החברים, ולכן ההחלטה שלו עוד פחות מובנת מאליה. למרות זאת, אינני מתייחס לחברות ולחברים הרבים שתמכו בו כאל "קהל שבוי": אני יודע שמדובר בעורכות ובעורכי דין חושבים ועצמאיים, ושעדיין מוטלת עליי המשימה להוכיח להם כי אני ראוי לאמון שלהם. עד הבחירות אני מתכוון לעבוד ללא לאות על מנת לזכות באמון זה, ולאחריהן אני מתכוון לעבוד ללא לאות כדי להצדיק אותו".

"בימים האחרונים אני חש כיצד המסע שלנו הולך והופך לנגד עיניינו מהתמודדות בבחירות לתנועה של ממש. אני קורא לכל הכוחות שדוגלים בשינוי בלשכה וטובתה עומדת לנגד עיניהם, להצטרף אלינו ולקחת חלק במערכה על דמותה; ובעיקר אני קורא לעורכות ולעורכי הדין לא להיכנע לאדישות, לבוא להצביע ב-6\18 ולבחור בכיוון חדש ללשכה".

באם עו"ד אמיר יבחר לראש לשכת עורכי הדין, ימונה עו"ד אילן בומבך לנשיא הלשכה וממלא מקום ראש הלשכה ובנוסף יוקם קבינט להתייעצות והחלטות אסטרטגיות משותפות.

עו״ד אבי חימי, יו״ר הלשכה הזמני, המתמודד על ראשות הלשכה, מגיב לחבירת עו״ד אילן בומבך לעו״ד ציון אמיר:

״אותי לא מעניין איך המפסידים בבחירות יחלקו את הקולות שלהם. בזמן שהם עסוקים בתפירת חליפות, בהפצת פייק-סקרים, חלוקת ג'ובים דמיוניים ורוטציה שמנוגדת לחוק בין ראש הלשכה לנשיא הלשכה, אני עסוק במהפכה שאוביל בוועדות האתיקה ובשירות לעורכי הדין״.

״זה בדיוק ההבדל בין מי שמדבר הרבה ומבקש להחזיר את הלשכה לימי הרפיסות, החושך והפילוג של תחילת העשור, לבין מי שבא לעבוד למען עורכי הדין ולמען עתיד המקצוע״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עורכי דין מהשורה הראשונה
יותם | 26-06-2019 2:43
כבוד גדול. מכיר את בומבך כליטיגטור מצוין