3 הדקות שחרצו את גורלם של בנט, שקד ופייגלין - סרוגים

3 הדקות שחרצו את גורלם של בנט, שקד ופייגלין

שלוש דקות בלבד היו אלה שהביאו לקריסתם של נפתלי בנט, איילת שקד ומשה פייגלין, ולכך ששתי המפלגות המדוברות ביותר במערכת הבחירות האחרונה לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה

3 הדקות שחרצו את גורלם של בנט, שקד ופייגלין
  צילומים: Miriam Alster, Yonatan Sindel/Flash90)

1.חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, שהתמודד בבחירות האחרונות על מקום בכנסת כשהוא מוביל את מפלגת 'זהות', הבטיח שמפלגתו תהיה הבטחת הבחירות. ואכן, אחרי חודש בו הצליחה לעבור את אחוז החסימה בכל הסקרים, ובחלקם אף קיבלה 6-8 מנדטים, מפלגת 'זהות', שאיש לא הצליח להתעלם ממנה, נחלה התרסקות ביום הבחירות והותירה הרבה פיות פעורים אחרי שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה. הרבה הבטחות פיזר פייגלין במהלך מערכת הבחירות, באחת מהן לפחות הוא הצליח לעמוד- הוא באמת היה הפתעת הבחירות, רק מהכיוון השני.

2. מי שעוד נמנה על הפתעת הבחירות, היא מפלגת 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד. השניים, שיצאו להרפתקה חודשים ספורים בלבד לפני הבחירות לכנסת, יראו את הכנסת הבאה בטלויזיה- אלא אם כן יקרה הבלתי יאמן והספירה החוזרת בחלק מהקלפיות תעניק להם את הקולות החסרים בכדי לצלוח את אחוז החסימה. לא רק חוסר ההצלחה לעבור את אחוז החסימה היווה הפתעה, אלא הפער בין ההצהרות של בנט על רף של 15 מנדטים, לתוצאה בשטח- אפילו לא 4.

3. גליונות רבים עוד יכתבו אודות סיבת ההתרסקות של השניים- או השלושה אם אנחנו כבר מדברים גם על איילת שקד. ניתוחים כבר נעשו, פילוחי קלפיות כבר פוצחו ואינספור פרשנויות מילאו את חללי האולפנים השונים, אך כל אלה היו חכמת הבדיעבד, ניתוחים שלאחר מעשה, אך בעצם שתי המפלגות- שנגסו ללא רחם במפלגת הציונות הדתית- חרצו את גורלן בשלוש דקות בלבד, בשני סרטונים שנויים במחלוקת שגרמו נזק בל ישוער, גם אם הם יסרבו להודות בכך.

4. אצל מפלגת הימין החדש, היה זה סרטון הבושם בשם 'פאשיזם' בו כיכבה איילת שקד. הסרטון, שגרם ללא מעט מצביעים פוטנציאליים- לאו דווקא דתיים, אגב- לזוע בכסאם באי נוחות, גרם לבריחה ממפלגת האקזיט לליכוד ואפילו לכחול לבן. בנט ושקד רצו להיפטר מהעול הרבני והמגזרי שרבץ על כתפיהם במשך כל שנות כהונתם בראשות הבית היהודי, אך ביום פקודה הם גילו שאולי אפשר להקים מפלגה בלי רבנים, אך אי אפשר להמשיך לקיים אותה בלי בייס של מצביעים.

אם היו מבקשים ממני להצביע על הרגע בו בנט ושקד איבדו את הציבור ואת המנדט (תרתי משמע) הייתי מצביע בדיוק על הדקה וחצי הזאת שהוכיחה כי בנט ושקד יורים לכל הכיוונים בלי מטרה ובעיקר בלי קהל יעד.

5. אצל פייגלין הסיפור היה דומה אך שונה. גם הוא בדומה לשקד ובנט איבד את עולמו הפוליטי בדקה וחצי, כאשר הסכים להשתתף בסרטון המביך באולפן ynet, שזכה לסרטון "כפות הרגליים". "למה דקה וחצי", תשאלו, "הרי הסרטון בו השתתף פייגלין היה הרבה מעבר לזה?". אלא שבאמת הסרטון היה קצת יותר מחמש דקות, אך היה זה בלתי אפשרי לצפות בו מעבר לדקה וחצי. המבוכה ותחושת ההשפלה שעלו מאותן דקות- שאני בטוח שפייגלין היה חוזר עליהן גם לאחר מעשה- גרמו לרבים לתהות האם זה האדם לו הם רוצים להצביע. התוצאות בקלפי הוכיחו כי התשובה שהם ענו לעצמם הייתה: לא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
66 תגובות - 51 דיונים מיין לפי
1
בלבול מוח
ס.חכם | 14-04-2019 18:16
אם אין משהו חכם להגיד אז עדיף שתשב בשקט. לא שלוש דקות ולא סרטון ולא נעליים. בנט ושקד עזבו בית פוליטי. קוראים לזה כלנתריזם. לא פשיזם. כלנתריזם. בדוק בגולל ותבין. אנשי הקנביס לא הספיקו לקרוא מצע של מאות עמודים. נשארו בבית עם שאכטה על הכיף כיפאק
2
מעולם לא ניתן לאמת/להפריך סקר שלא/נכון ליומו
ופתאום?השתנה בבחירות | 14-04-2019 18:28
בדרך כלל המדגם ב 22.00 בלילה קרוב לדיוק. לדעתי פייגלין אף פעם לא היה מעל אחוז% החסימה. בנט ? אוליי ? אבל מעולם לא היה דו-סיפרתי. הכוונה על המצוי (לא בהכרח הרצוי) שהיה לדעתי. כל הנושא בכללותו ראוי לבחינה . שבוע טוב.
עם המתקפה המשולבת של מפלגות "הימין" עליו
מצביע זהות | 14-04-2019 20:07
וכל השקרים שהפיצו (רע לעניים, מחלק סמים, וכו'), העובדה שהצביעו לזהות כמעט 120,000 איש זה פשוט נס.
3
בנוגע לפייגלין אתה צודק בהחלט
אריאל | 14-04-2019 18:29
גם שאני ראיתי את הסרט אמרתי שהוא סיים את הסיפור. בנוגע לשקד ונפתלי יש לי מחשבות אחרות
בנוגע לסרטון:
מצביע רק זהות | 14-04-2019 19:15
שמו אותו בסיטואציה סופר-מביכה, והאמת שבהתחלה זה קשה לראות, אבל פעם שנייה והלאה כבר רואים שהוא דווקא התמודד עם זה אפילו טוב!!! אפילו אהבתי שהוא הכאיב לדודו המטורף ההזוי באוכנר, תוך כדי הומור פה זה ימין קיצוני :) נכון שעדיף היה שהוא כמו פוליטיקאים אחרים שמתו מפחד שהוא לא יזרום עם זה, אבל הוא עשה את זה וטוב!!! שנית! כמו שמשה פייגלין אומר: אני לא העניין פה. אלא המצע של זהות. החיים שלכם!
4
רוב העם חכם, מתון ודמוקרטי!
אפי | 14-04-2019 18:35
הבחירות הוכיחו כי הימניים ברובם הגדול, סולדים מקיצוניות, מפאשיזם, ממועמדים הזויים כמו פייגלין ובנט, וממועמדת מיסתורית. הם גם מאמינים בדרך מסוימת, שמיוצגת עי מפלגת הליכוד, בלי קשר לעומד בראשה! נתניהו אכן אהוד מאד בקרב מצביעי הימין, אך אם היה עומד בראש מועמד אחר - גם אז היה הליכוד מנצח בזכות הדרך והאידאולוגיה רבת השנים! מי הם ליצני הריאליטי, לפיד, גבאי, גנץ וכו'??? איזו מסורת/מורשת/אידיאולוגיה הם מייצגים? חוץ מאני רוצה להיות ראש ממשלה ורק לא ביבי - אין להם מה לאמר. אנחנו לא טיפשים, חבר'ה! אי אפשר לעשות סיבוב על הגב שלנו! רק חבל על שבעה מנדטים שהלכו לנו לאיבוד, בגלל שמצביעי פייגלין ובנט (שהם כנראה ימניים) לא עברו את אחוז החסימה. נקווה רק שסמוטריצ', ליברמן, ואחרים-לא יקשו על הקמת ממשלה במהירות. יש הרבה עבודה לעשות.
ממש לא חלק גדול מהמצביעים מטומטם .
יואל | 16-04-2019 0:55
להעריץ עריץ מושחת ומפלג שמבהיל אנשים טפשים שמי שלא חושב כמותו הוא שמאל חלש. ובמיוחד הטפשים והמסכנים מהפריפריה שממשיכים לדפוק אותם מקללים ובסוף אומרים רק ביבי. וקדימה מגיבים לצעוק סמאלן חמוץ זו השפה של מעריצי ביבי. אלא מה? אני בכלל ימני . אבל זה לא יעזור לי אמרת משהו מגד ביבי אתה לשוד כשמאל.
מועמדת מסתורית? מה מסתורי בשקד?
גילעד | 15-04-2019 14:52
אישה חרוצה, שפעלה באופן מאוד ברור בתחום המשפט, ובעלת תפיסת עולם מגובשת.
תשובה לדפ"ר-השימושי:
מצביע זהות | 14-04-2019 19:09
אני יודע שאתה לא רגיל לזה, אבל אם נדבר על עובדות... פתק מחל מסר הכי הרבה שטחים מארץ ישראל: סיני, גוש קטיף, רוב חברון, עמונה, ועוד. אתה יכול להסביר במה בדיוק אתה ימני? ועל איזו אידיאולוגיה אתה מדבר? יא חתיכת דפר-שימושי, לזהות יש מצע אידיאולוגי, שום דבר קיצוני. לתת לתושבי הדרום להינמק שנה שלמה שכל שנייה אולי יש אזעקה זה קיצוני. יא אהבל אידיוט שימושי לפחות תדבר קצת עובדות ולא שקרים וסיסמאות!
5
איזו שטחיות
עיתונות אמיצה | 14-04-2019 18:37
ברור שהסרטונים השפיעו על דעתם של אנשים, אבל לתלות את כל הכשלון בזה? הסיבה האמיתי היא שהם פנו בסופו של דבר לאותו הקהל - ציונים דתיים פתוחים, ושהרבה אנשים החליטו להצביע ליכוד בסופו של דבר.
בדיוק. התגייסו לטובת נתניהו וזנחו את הקטנות
גילעד | 15-04-2019 14:50
זנחו את המפלגות הקטנות לטובת הליכוד.
דמויות בציונות הדתית פשוט צבועות
מצביע זהות | 14-04-2019 19:25
הם מצד אחד לכאורה בעד ארץ ישראל השלמה, מצד שני הם ממשיכים לעודד מחל שמסר הכי הרבה שטחים. זה כולל אפילו את דניאלה וייס, ומנחים מסויימים מערוץ 20. הם פשוט צבועים ברמות על. בכל אופן עובדתית אם הצביעו ליכוד אם לא שמאל אז הם מרכז. יש מצב שהם פשוט לא מאמינים בעצמם, לא ברור למה הם שמים כיפה סרוגה, אולי הם פשוט הפסיקו להאמין והם מתביישים להוריד את הכיפה כדי לא להיראות מגוחכים.
6
זה ממש לא רק הסרטון של פייגלע. הוא בועת בוטים
אחד | 14-04-2019 18:38
הסקרים בהם עבר היו אינטרנטיים וזוייפו עי חבורת הבוטים הממומנת שהצביעו שוב ושוב, כמו בתגובות. פייגלע היה פיקציה מהתחלה, ודרש בעצמו שיזכירו אותו ,גם כשלא עבר. ואצל שקד זה ממש לא נראה לי קשור לסרטון.
נכון
למי אכפת | 15-04-2019 7:52
לי זה היה ברור וגם כתבתי את זה לפני הבחירות.. היה ברור שמדובר הבאז רשת ולא באמת.
תשובה לשולמית:
מצביע זהות | 14-04-2019 19:30
ילדים חכמים הרבה יותר ממה שנדמה. למעשה דווקא מבוגרים הם בדכ מקובעים לשבט או סטיגמות. במקרה של גוש הימין הם אפילו לא יודעים מזה אומר, רק שהם לא הגוש האחר. שנית, כמעט 120,000 שהצביעו חייבים להיות מגיל 18, כך שמן הסתם גם מבוגרים יותר מצביעים.
תשובה לדפ"ר השימושי:
מצביע רק זהות | 14-04-2019 19:20
איזו חבורת בוטים? זאת המפלגה אולךי היחידה שהלכה הלכה למעשה בלי תקציב! אם יש לך משהו ענייני לומר בבקשה, אחרת תפסיק להקניט סתם כי למקרה שלא הבנת השתמשו בך וביתר עדר ההמון כדי לשמר את כוחות השיעבוד שמעבידים את עם ישראל, הבקעת גול עצמי!!!
אלו שענו על הסקרים, לא היו בעלי זכות הצבעה
שולמית | 14-04-2019 18:51
בני 15, 16, מאד אהבו את פייגלין...
7
חבל ש
איתמר | 14-04-2019 18:43
האמת שזאת ממש כתבה דמגוגית ומביכה, אני לא יודע אם הכותב מנסה בכלל להסתיר שהוא בוחר באיחוד המפלגות על פני הימין החדש, ואומר שהסרטון של הבושם(!) הוא הגורם לירידה מתחת לאחוז החסימה. זה זה גם אם הם יכחישו הוא אומר וקובע בעצמו עובדה. צר לי אבל כתבה שממש מבאסת לקרוא דברים של הכותב.
מהיכרות עם הכותב
רועי | 15-04-2019 8:54
הוא מצביע בכלל ליכוד ולא לאיחוד
הכתבה מייצגת את דעתו האישית
מצביע רק זהות | 14-04-2019 19:38
ואם הוא מתרכז הדבר תפל כמו הסרטון הזה (שאגב בצפייה שנייה או יותר נראה שפייגלין התמודד איתו ואפילו טוב! לעומת פוליטיקיאים אחרים שמתו מפחד ולא שיתפו פעולה), זה רק אומר שהוא לא התרכז בעיקר שזה המצע של זהות, ואם הוא מייצג הרבה אחרים שעשו את זה כמוהו, אז זה לקח למצביעים יקרים להבדיל להבא בין תפל לעיקר: המצע של זהות=החיים שלכם!
8
דעתי על למה כשלון ימין חדש
מרדכי בן חורין | 14-04-2019 19:12
הצעד הנמהר בפרוק וברישום לבחירות שחסם כל אלטרנטיבה. הפחד מתוקפנות של בנט כשר בטחון.
9
בנט ושקד חרצו את גורלם כששידרו חשש שלא יעברו
אורי | 14-04-2019 19:23
ברגע שאתה מטיל ספק שתעבור את אחוז החסימה - זה פועל לרעתך גם אם תצעק עד מחר שתו לי את המנדטים עם קשית - אנשים מפחדים שהקול שלהם יילך לאיבוד. ככה זה.
10
פיסומת
חחי | 14-04-2019 19:39
ניראה כמו פירמומת לבושם שתלך להיות דוגמנית
11
הערכה
מוגרבי | 14-04-2019 19:41
14/4/2019 הערכה רבה להם במיוחד לשרת המשפטיים אני מאמיין שבעוד 4 שניים עם רצון ועשייה היא תהיה רואשת ממשלת ישראל
12
חברה, עם המתקפה המתואמת מפלגות "הימין" עליו
מצביע זהות | 14-04-2019 19:45
אני חושב שזה פשוט נס שבתוצאות האמת הצביעו לו כמעט 120,000 איש. מתקפה שבה מפלגות ועיתונאים השתמשו בעדר ההמון העיוור כדי להפיץ על זהות שקרים (לדוגמה מחלק סמים, רע לעניים, וכו'). תתנחמו שאתם כמו שימשון הגיבור, עם הבדל קטן שהפלתם את הקירות על העם הלא נכון, שדרך אגב כולל גם אתכם. גם הפסח הזה אנו נשארים עם עבדים. חג שיעבוד שמח.
13
אכן טעויות קריטיות !!
תום | 14-04-2019 19:48
אצל פייגלין - יש לך סקרים מצויינים שב בשקט בלי לדבר מילה מקסימום תשתתף באיזה מטווח עם מוסיקה של קלינט איסטווד ותשלוף כמה שיותר מהר . -סייג לחוכמה שתיקה ! אצל בנט ושקד הטעויות הרבה יותר מהותיות - החל בהרכבת הרשימה 3 נשים מתוך 4 הראשונים במיוחד ברקת שתפשו שחקן בבאר שבע על חומרים אסורים וכנראה כל הקבוצה השתמשה בסמים ממריצים או חומרים ממריצים והיא לא דמות חיובית בכלל איפה אלי אוחנה ואיפה היא . אחרי זה שולי מועלם - שהגישה הצעת חוק צנזורה - אם אני מחפש בגוגל משהו כמו חזה גדול אז גם לא יהיו תוצאות לחיפוש וגם אני על הכוונת של המשטרה. ובא הסרטון של הבושם והרס מה שנשאר. כלומר אם בארזים נפלה השלהבת {איילת} מה יגידו אזובי הקיר. תציגי ממלכתיות פתרונות לעם לכו תצטלמו בדרום תל אביב - מה הסרטון הזה ברמה גבוהה שמדבר על פשיזם ובושם במקום על דמוקרטיה ובטחון. בסופו של דבר מצביע שלא הבין את הסרטון חשב שהוא בעד פשיזם וגם שרת משפטים היא לא דוגמנית של בושם.
14
"לשנה הבאה בני חורין"
מצביע זהות | 14-04-2019 19:59
אימרה יפה אבל סבירות נמוכה ביותר, כיוון שממשלה אמורה להישאר 4 שנים.
15
שטייניץ לאוצר
כחלון לרווחה | 14-04-2019 20:02
גלנט הבטחון
16
איילת שגד
יוסף | 14-04-2019 20:05
מגיע לכם להיות בחוץ יש אלוהים בשמים והוא הכי שיודיע להעניש הבחירות בירכא לראשות המועצה היו זוועת המאה ואף אחד לא התיחס השופטים כתבו בבירור מה שהיה בגיעה אנושה בדמוקרטיה אבל אבל אבל לך תדע למה לא התערבו
17
שקד איבדה את מהימנותה, אמינותה וכבודה.
אבי | 14-04-2019 20:11
זאת, עקב אופי הקשר עם אפי נווה.
18
הסבלנות משתלמת - היכונו למהפך בישראל
לובנגולו מלך זולו | 14-04-2019 20:26
עד סוף חודש יולי 2019...
19
}}} לשנות שיטת המימשל 2 מפלגות .
יהודי חרד | 14-04-2019 21:05
}}} לשנות שיטת הממשל לחלק המדינה לאזורי בחירה .
20
הפספוס של בנט
גייגר | 14-04-2019 21:31
זה היה צפוי מכמה סיבות: 1. לשס יש את הציבור שלה 2. לאגודה יש את הציבור שלה 3. לליברמן יש את הציבור שלו 4. לציונות הדתית יש את הציבור שלה לגבי בנט: הוא הניח שאם הליכוד בשיא הגיע ל 30 פעם קודמת (אחרי סקרים של 20) וכחלון נניח 5...אזי יש כ 13 מנדטים ללא בית...הוא פיספס את המשמעות של איחוד כחול-לבן מבחינת הליכוד שצריך להתנפח עוד יותר, ויותר חמור הוא פספס את פייגלין שנראה לא רלוונטי...למעשה ללא פייגלין כנראה לבנט היו כ 6 מנדטים ואיחוד מפלגות הימין כ 7 מנדטים....דרך אגב הוא מיהר ביום הרישום לרוץ ראשון ואז כשכחול-לבן הוכרזה ניסה לתקן אבל היה מאוחר
21
אני חובת שמה שהפיל אותם זה ששניהם היו קיימים
אני | 14-04-2019 21:31
אם הם היו מתאחדים, או שזהות לא הייתה קמה בתקשורת- הימין החדש היו עוברים.
22
עיתונאי מתנשא
שיר | 14-04-2019 21:36
חבל שאתה מזלזל במצביעים וחושב שסרטון כזה או אחר ישפיע עליהם לשנות את דעתם. כמו העיתונאים שבשמאל שחושבים שמצביעי הימין בוחרים מהבטן ולא מהראש . מסתבר שגם העיתונאים הימניים רואים אותנו באותה צורה מתנשאת. לידיעתך אנשים משקיעים גם מחשבה בבחירות ולא רק אמוציות.
23
פייגלין הודה הערב שטעה כשלא הפסיק את הראיון
. | 14-04-2019 21:39
אף אחד לא מושלם. בכל מקרה לא זאת הסיבה לכישלון לעבור את אחוז החסימה. הסיבה היא התנגדות הרבנים ומתקפת ההשמצות של השמאל.
24
הימין החדש לא עבר - בזכות המתמחים במשפטים...
הרצליך | 14-04-2019 21:57
זה ברור. איילת שקד הרסה אותם, פירקה משפחות, הרידה משפחות לפת רעב, לחולי ומכאוב. אז המתמחים לא פראיירים, החזירו לה, נקמו באיילת את נקמתם המתוקה מדבש. כל הכבוד להם! המתמחים לא פראיירים!
25
הקפידה של הרבנים עשתה את שלה
נסים | 14-04-2019 21:58
!
26
תגובה
איתן כהם | 14-04-2019 22:04
אכן חומר למחשבה. אבל לגבי פייגלין שהיה אחוק יותר מאחוז החסימה יתכן שגם ללא סרטון כפות הרגליים הוא לא היה עובר. משמים לא רצו שהוא יעבור. הדור עוד לא בשל להנהגה אמיצה עם חזון.
27
גם כשאיילת שקד הפכה לפתע לזמרת חחחח
לח | 14-04-2019 22:06
חחחח
28
איילת שקד פשיסטית קטנה ומתנשאת
אילנה | 14-04-2019 22:44
דבר יותר טוב שאיילת שקד שאינה יודעת ולא למדה משפטים. בחורה שכל רצונה הוא להתקדם על חשבון כל דבר שיוכל להרים אותה. טוב שלא נראה אותה יותר .
29
דקה וחצי?
גילה | 14-04-2019 22:48
אחרי 20 שניות סגרתי את זה....
30
קרה פה אך ורק דבר אחד
א | 14-04-2019 22:51
העם נחצה לשני חלקים. בעד נתניהו נגד נתניהו מי שרצה לחזק את נתניהו הצביע ליכוד מי שרצה להוריד את נתניהו הצביע כחול לבן. כולם ידעו שזה עומד לקרות. כל המפלגות הקטנות התלוננו שהגדולות שותות להם את הקולות. היחידים שהצליחו להתאפק הם כמובן החרדים שעושים כמצוות הרבנים. ש''ס קיבלה את הקולות של אלי ישי, וחזרה לעצמה.
31
כשהימין החדש ובל"ד קבלו 0 מנדטים במדגם
בני | 14-04-2019 23:02
כשהימין החדש ובלד קבלו 0 מנדטים במדגם ניתן האות לזיופים ברשימות של תוצאות האמת ,קולות רבים עברו מהימין לבלד ולשמאל.
נראה גם שבל"ד היו מקבלים פחות מ-3.25%
טורא | 15-04-2019 20:22
לפחות 2500 קולות היו צריכים למנוע מהם לפגוש שוב במליאת הכנסת.
מתמטיקה
טורא | 15-04-2019 20:13
אני מתמטיקאי. יש קלפיות שהוכחו כצדקתך, וזה מוכיח על השאר שאי אפשר להוכיח. קשה מאוד להוכיח בקלפיות מגוונות בערים הגדולות. לי זה ברור מבדיקות סטטיסטיות שערכתי, שהימין החדש עבר בקלות ולליכוד נגנב לפחות מנדט אחד, כמו גם יהדות התורה.
32
לא בגלל מה שהיה. בגלל מה שלא היה
יגאל | 14-04-2019 23:03
בנט ושקד לא הצליחו כי זה עיקר מה שהם עשו בקמפיין. סרטונים גרועים. זה לא מספיק. צריך חזון. צריך דרך. צריך לדעת את מקומך. בנט היה בכל הסקרים אחד האנשים שלדעת הציבור הכי לא מתאים להיות שר הביטחון. ללכת על כל הקופה זה הימור בעייתי ומסוכן. חבל.
33
הסרטון של שקד מקצועי וקולע. של פייגלין מיותר.
החרדי מגבעתיים | 14-04-2019 23:08
הסרטון של שקד-למרות שלא כשר מהיבט דתי, אבל בהיבט מקצועי, בתוכן ובהגשה עשה את שלו.
34
ברוך שפטרנו
זוזי | 14-04-2019 23:11
מעונשם של זוג הפשיסטים הללו יאלה ללכת לגדל את הפרה האדומה ולבנות את בית המקדש .
35
צודק, אלו רגעי השפל
דורון | 14-04-2019 23:51
הקטע עם הרגליים הוכיח סופית שהבחור לא שפוי והמילה פאשיזם עוררה בי חלחלה...
36
מפלצת השיעבוד עושה הכל
מצביע זהות גם בעתיד | 15-04-2019 1:03
כוחות השיעבוד האדירים עושים הכל כדי למחוק את מפלגת זהות. זה לא יקרה. כיוון שכל אזרח פשוט רוצה שיהיה לו שפע וחירות. וזה מה שבסופו של דבר ינצח. לכן, השאלה איננה אם זהות תנצח, זה ברור מאליו. השאלה היא רק מתי. וזה יקרה רק כאשר כל השקרים שכוחות השיעבוד מפיצים לא יעבדו יותר על הציבור.
37
גם שקד וגם פייגלין נפלו בפח של YNET
נפתלי | 15-04-2019 2:23
נפלו בגדול
38
אוסף ספקולציות מנותק
אביחי | 15-04-2019 2:44
העם לא בשל לחופש. זו הסיבה היחידה. עדיין ממשיכים לעבוד לאל ביבי ולהקריב לו קולות. במקום להצביע למפלגות הימין, מצביעים ביבי. רוב העם ימני. אז למה ממשיכים להצביע למפלגה הפושרת הזו שאפילו מצע לא מצאה לנכון לכתוב.
39
השתלטות
ורדה | 15-04-2019 4:30
בנט ושקד חשבו שהמדינה בידים שלהם . היה שם הרבה מאוד גאווה ,שחצנות,קרירות, הם הסתכלו על העם מגבוהה שום חמימות לא היתה בהם . בנט ושקד היו צמד מהשמים כל כך דומים. במובן השלילי..דמעות מעיני לא זלגו מעצם כישלונם . שישבו ויעשו חשבון נפש לעוד ארבע שנים.
40
בחירות
שטיינר ברוך | 15-04-2019 5:50
הבחירות האחרונות היו למעשה השתקפות של החברה הישראלית המפולגת והמשוסעת ,ובסופו של יום הליכוד ניצח בזכותו של ביבי שלחם את מלחמת חייו
41
לא נכון בכלל .
יאיר | 15-04-2019 9:20
תמיד יש ציפוף שןרות ברגעי החרדה של ערב הבחירות עצמם . מפלגות מותג ללא בייס קבוע . תמיד יעלו בסקרים המוקדמים. כי הם משדרים אפשרות של שינוי ועדכניות. ותמיד ירדו בבחירות עצמם . מפחד של ביזבוז קולות ואיבוד השלטון כולו . וחידוד תחושות שייכות של בית פוליטי וותיק, שבמציאות הלעומתית בפוליטיקה הישראלית משדר תחושה שייכות קהילתית וסוציולוגית . שהאיום על כוחו . תמיד נתפס כמצוקה של נרדפות קרבנית ומעורר הזדהות עמוקה ותחושת שייכות קהילתית וסוציולוגית . אילו מצביעי הליכוד . שמצביעים לפי תחושת נרדפות וחיבור טבעי ושריר לאופי סוציולוגי ומנטלי עממי ....
42
זהות
דנחאל | 15-04-2019 10:05
זהות היא לא רק משה פייגלין זהות היא רונית דרור.היחידה במדינה שאומרת ונלחמת מו הפמניסטיות לטובת המשפחה והגברים.ועל זה כולנו נצטער.
43
צודק לגבי פייגלין - בא לי להקיא, ברוך שפטרנו
אלי | 15-04-2019 10:51
מעונשו של זה
44
מי זה הפרשן הזה? אפילו לסרוג כיפה לא הייתי
כמה קשקושים | 15-04-2019 11:12
אפילו לסרוג כיפה לא הייתי . כמות השטויות שכתב ב 200 מילה היא פשוט מדהימה
45
מה קרה שאתם לא מספרים את מה שידוע לכולם?
שלמה לוי | 15-04-2019 12:41
שהרבנים (כולל דרוקמן) הפעילו את כל מה שיש להם למנוע מבנט-פייגלין והשיקסה קולות של המגזר שלנו.
46
אילת שקד
משה בודק | 15-04-2019 18:41
צר לי עליה. אשה חכמה ונבונה זו יכלה להגיע לתפקיד ראשת ממשלה כמו גולדה או תאצ'ר הבריטית או תרזה מיי הבריטית מה חבל!
47
קשקוש מגמתי של הכתב, כנראה איש שטח של המפדל..
קובי | 15-04-2019 22:47
הרבה זמן לא ראיתי כזו שמחה לאיד
48
בחירות
אב | 16-04-2019 5:25
במקרה של פייגלין, התוצאה הציגה ציבור בוחרים חכם, ותודה על כל הסרטונים המבזים וחסרי טעם וקשר שהביאו את הבוחר להחליט את ההחלטה הנכונה. במקרה של בנט שקד, ליבי עם השרה שקד שהייתה ראויה להמשיך בכנסת, אך היא טירונית פוליטית שניסחפה אחרי הפנטזיות של בנט והסחרור הלא מובן שלו מעצמו. הפסדנו את שקד שעשתה טעות מרה שהלכה אחריו בצורה עיוורת .
49
אם דודו באוכנר היה מעסה את רגלי השרה שקד
ליברמן | 16-04-2019 8:22
הניצחון היה מובטח.
50
פייגלין אין עליו רק לא היה לו מייעץ או שכןן
מנה | 18-04-2019 4:06
י
51
אין אלטרנטיבה לזהות
אני | 18-04-2019 12:05
צבא צריך להכריע את רוחו ומטרותיו הרצחניות של האוייב כלכלה וחברה צריכה להתנהל בצורה ולונטרית וללא כפייה מהמדינה.