הרב דרוקמן: "סמוטריץ' יכול להיות שר משפטים מצויין" - סרוגים

הרב דרוקמן: "סמוטריץ' יכול להיות שר משפטים מצויין"

הרב חיים דרוקמן לאחר תקופת הבחירות: "אנחנו עם אחד, איננו אוייבים אחד לשני". זכויות לקהילה הגאה? "אנחנו הולכים בדרך היהודית ובדרך הטבע" ועל דרישת סמוטריץ' לתיק המשפטים: "מצויין, מציירים אותו לא נכון"

author-image
הרב דרוקמן: "סמוטריץ' יכול להיות שר משפטים מצויין"

בכיר הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן התראיין הבוקר (חמישי) על סבב הבחירות האחרון בהתייחסות לציונות הדתית.

לאילנה דיין בגלי צה"ל אמר: "אחרי תקופת הבחירות שכל אחד השליך בוץ על השני חשוב להדגיש כולנו משפחה אחת ואני אומר את זה מכל ליבי. אנחנו עם אחד, איננו אוייבים אחד לשני. גם לאלו שאני שונה בדעותיהם".

דיין הקשתה: "אז תפעלו למען זכויות הקהילה הגאה?" הרב דרוקמן: "אנחנו מדינה יהודית ואנחנו הולכים בדרך היהודית ובדרך הטבע, בה משפחה נורמטיבית הוכיחה את עצמה אלפיים שנה, אנחנו רוצים לטפח את המשפחה הנורמטיבית ובעד לעזור לכל אחד גם אם הוא לא בצורה נורמטיבית".

"הכי חשוב שאנחנו נדאג שתהיה זהות יהודית במדינת ישראל, חזרנו לכאן לא כדי שתהיה רפובליקה אמריקנית אלא מדינה יהודית והעם הוכיח בבחירות האלו שהוא נגד הפרדת הדת ומדינה. אלו שהכריזו להפריד את הדת והמדיינה הם לא נכנסו לכנסת או קיבלו מעט מאד למנדטים",מוכיח הרב.

על דרישת סמוטריץ' לתיק המשפטים, מפתיע רהב דרוקמן: "הוא יכול להיות שר משפטים מצויין, מציירים אותו לא נכון. הוא מוכשר מאד, ענייני, דואג לעם ישראל כולו הוא מכיל ולא כמו שמייצרים אותו, זה פשוט לא נכון".

טעה נפתלי בנט כשפרש מהבית היהודי יחד עם איילת שקד? "אני לא דן אחרים, הם התכוונו לטובה, חבל שיצא כפי שיצא אבל הם אנשים בעלי יכולת ועם כישורים ואני מעריך אותם. גם מבחינה לאומית כללית העם בחר בעד דרך ארץ ישראל ונגד מדינה פלסטינית ועם כל חילוקי הדעות אנחנו עם אחד".

בעקבות הדיווחים על אחוזי ההצבעה הנמוכים, ביום הבחירות נחלץ הרב חיים דרוקמן לעזרת איחוד מפלגות הימין וקרא לציבור לצאת ולהצביע להם.

"אני קורא לכל מי שמדינת ישראל יקרה לו- לצאת ולקיים את מצוות היום ולהצביע 'טב'. זו הרשימה היחידה של הציונות הדתית. 'טב'- שיהיה טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פשוט
התמים | 11-04-2019 18:29
לא להאמין. בשיטתיות ובדם קר מחסלים את המערכות הכי בסיסיות של המדינה. סמוטריץ' שר משפטים ??? האיש רוצה להרוס את המערכת המשפטית . האיש עשה קריירה מהפגנות של פורעי חוק ומתקיפת מוסדות החוק והמשפט - הוא יהיה שר המשפטים ??? מה קורה למדינה הזו ? איבדנו את השפיות ? את יצר החיים ? רוצים משטר כמו בתורכיה או איראן ? מדכאים כל רצון לחיות כאן.