מזל טוב! מנהיגי העולם מברכים את נתניהו לנצחונו - סרוגים

מזל טוב! מנהיגי העולם מברכים את נתניהו לנצחונו

עם ניצחונו המוכרע של ראש הממשלה בבחירות בישראל, גם מנהיגי העולם משגרים ברכות לכבודו. ראש ממשלת הודו: "מצפה להמשיך לעבוד איתך", ראש ממשלת אוסטריה: "שגת פעם נוספת את האמון של העם בישראל"

author-image
מזל טוב! מנהיגי העולם מברכים את נתניהו לנצחונו
  נתניהו ומודי (קרדיט: לע"מ)

עם ניצחונו המוכרע של ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם מנהיגי העולם משגרים ברכות לכבודו.

"חברי היקר ביבי נתניהו, מזל טוב!" כתב ראש ממשלת הודו, נרדרנה מודי בברכה מתורגמת לעברית שפורסמה בטוויטר. "הנך חבר יקר של הודו ואני מצפה להמשיך לעבוד איתך ולקחת את השותפות הדו-צדדית שלנו", איחל ראש ממשלת הודו.

 

"ברכות לראש הממשלה של ישראל להצגה מצוינת בבחירות הלאומיות שלו אתמול", איחל ראש ממשלת אוסטריה סבסטיאן קורץ. הוא ציין כי "בעוד התוצאות הרשמיות טרם פורסמו, עניין אחד ברור: השגת פעם נוספת את האמון של העם בישראל במספרים מרשימים". וסיכם כי הוא |מצפה לעבוד אתכם בעתיד, לטובת העם בישראל ואנשי אוסטריה"

Congratulations to Prime Minister @netanyahu for an excellent showing in yesterday's national elections. While the official results have yet not been published, one matter is clear: you have – once again – gained the trust of the people of #Israel in record numbers.

— Sebastian Kurz (@sebastiankurz) April 10, 2019

שר התרבות של ניגריה, פמי פאני-קיודה, כתב: "שמח על המלך ביבי נתניהו", לאחר שזכה בבחירות בישראל. "תגבש ממשלה קואליציונית נוספת" וציין כי "כשעם ישראל בשלטון – ישראל היא אכן מקום בטוח יותר. מזל טוב! שלום על ישראל!", חתם במילים.

הסנאטור האמריקני טום קוטון: "איחולים לנתניהו על בחירתו לכהונה חמישית נוספת והיסטורית כראש ממשלת ישראל". הוא בירך את עם ישראל "על שובה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ביבי
האריה | 10-04-2019 16:14
מנהיגי העולם יכולים לדבר רק עים ביבי ביבי פוליטיקאי משופשף ביבי יודע איך מדברים
2
כל אוהבי היהודים מברכים את ביבי ואת היהודים
עידו 2 | 11-04-2019 8:14
ההצלחה קידוש ה'