שקד לסרוגים: "אין נתניהו ללא מפלגות ימין חזקות" - סרוגים

שקד לסרוגים: "אין נתניהו ללא מפלגות ימין חזקות"

בראיון לסרוגים, שרת המשפטים קראה לתושבי יו"ש להצביע: "ראינו כבר שנתניהו ללא מפלגות ימין חזקות הקפיא את ההתיישבות. אם בנט יהיה שר ביטחון ואני אהיה שרת משפטים- נוכל לבצע את ההסדרה הרבה יותר מהר"

author-image
שקד לסרוגים: "אין נתניהו ללא מפלגות ימין חזקות"
  (צילום: סרוגים)

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה היום (שלישי) לתלונה שהוגשה לוועדת הבחירות המרכזית- זאת בחשד לזיוף וחומרי תעמולה שקריים שהופצו על ידי איחוד מפלגות הימין, בין היתר ע"י ח"כ מוטי יוגב.

"זה לא בסדר במערכת בחירות וביום בחירות להפיץ הודעות מזוייפות, ולכן נאלצנו לעצור את זה דרך ועדת הבחירות" אמרה בראיון לסרוגים. כזכור, מוקדם יותר יו"ר ועדת הבחירות חנן מלצר הודיע כי "ניתן בזאת צו ארעי האוסר על המשיבה להמשיך להפיץ את המסרונים, השיחות וההקלטות נושא העתירה״.

שקד התייחסה גם לקריאה של ראש הממשלה נתניהו למתיישבי יהודה ושומרון לצאת ולהצביע. לדבריה, "הם בוודאי צריכים להצביע לימין החדש או למפלגות הימין. ראינו כבר שנתניהו ללא מפלגות ימין חזקות הקפיא את ההתיישבות ביהודה ושומרון. אנחנו חוללנו מהפך בכל התפיסה, גם עברנו מפינוי להסדרה, וגם ממדינה פלסטינית לריבונות".

"תנו לנו את הכוח כדי שאוכל להמשיך להיות שרת משפטים" הוסיפה וקראה. "אם בנט יהיה שר ביטחון ואני אהיה שרת משפטים, נוכל לבצע את ההסדרה הרבה יותר מהר".

"בעניין הערב שהיה מתוכנן במטה- בהתחלה לא תכננו מכיוון שלא רצינו להוציא אף שקל אחרי עשר בלילה. הכסף שלנו כולו מושקע בבחירות ולא באחרי הבחירות, אבל באמת יש רצון להיפגש עם הפעילים ועם כולם, אז קבענו באופן ספונטני במטה ב-22:30 בבני ברק. כל מי שרוצה מוזמן להגיע- בוודאי אם יהיה נאום ניצחון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
את זו שמנסה לעשות עלינו געוואלד
אריאל | 09-04-2019 17:50
את ובנט עשיתם עלינו סיבוב והחלטתם שאבדתם את היכולת להשפיע בגללנו. יכולתם להישאר. אי/ש לא גירש אתכם. עכשיו אל תבואו לבקש טובות. בחרתם ללכת למחוזות שאין בהם בסיס קולות מוצק כדי להיות חופשיים מלחצים, מערכים דתיים שלא מתאימים לכם. יש לכך מחיר. משום כך אף אחד לא יכול לשתות אתכם כיוון שאין לכם בסיס מצביעים ששייך לכם. יש דברים שחשובים לנו יותר מאשר שתהי שרת המשפטים. ובכלל, מעדיפים שם את בצלאל או יריב לוין מאשר אותך.
2
את ובנט עושי צרות וסחטנים סדרתיים
לא צריך אתכם | 09-04-2019 18:29
עדיף לכולם שתשארו מחוץ לכנסת. אתם רק מפריעים. תינוקות מוגדלים.
3
חה!
יחזקאל | 09-04-2019 18:57
זה הכל ספינים, מספיק חילונים אוהבים את שקד כדי שהם יעברו את אחוז החסימה. דתיים מצביעים רק טב!!!
4
איוולת שקד. תקבלו סטירה מצלצלת מהציבור
בהצלחה | 09-04-2019 19:13
תאכלו את הדייסה העבישה שבישלתם