גורם באיחוד מפלגות הימין: "בנט ושקד בלמו כל הצעה לריבונות"

גורם באיחוד מפלגות הימין: "בנט ושקד בלמו כל הצעה לריבונות"

בתדרוך לעיתונאים תוקף גורם באיחוד מפלגות הימין את הכרזת הריבונות של ראש הממשלה: "יומיים לבחירות, נזכר להיות ימין", על ההישג של שקד למהלך: "זה לא אמת, הם בלמו כל הצעה"

author-image
"איילת ונפתלי בלמו כל הצעה לריבונות"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

בתדרוך לעיתונאים תוקף גורם באיחוד מפלגות הימין את ההכרזה של ראש הממשלה נתניהו לריבונות: "יומיים לפני הבחירות, הוא נזכר להיות ימין", והניסיון של איילת שקד לספח את ההישג אליה: "זה לא אמת, מעצבן אותי. איילת ונפתלי בלמו כל הצעה לריבונות".

לדבריו, במפלגתו יכולים למלא רשימה מאד ארוכה של הבטחות בחירות שלו וגם פוליטית, כשהוא נותן מספר דוגמאות: לבנות ב- E1 והבטיח לא להכניס את ציפי לבני לממשלה. "צריך להיות מטומטם כדי לקנות את הבטחות הבחירות האלו שוב פעם ושוב פעם", הוא אוצר בכעס.

לטענתו, "נתניהו בלם כל נסיון שלנו להתקדם בסוגיית הריבונות". הוכחה נוספת הוא מביא מהקמת שדולת ארץ ישראל: "יואב קיש, בצלאל סמוטריץ ואורית סטרוק שניהלה את השדולה הובילו את השיח לריבונות". בזעם הוא הוסיף: "מעצבן אותי קצת הבוקר, איילת ונפתלי בלמו את זה כל הדרך כל פעם שהבאנו הצעה כזו. התחלנו בקמפיין של מעלה אדומים תחילה, אחרי שמרכז הליכוד קיבל את ההחלטה על מרחבי ההתיישבות – בניגוד לדעתו של נתניהו".

איילת לא דוברת אמת

הוא מוסיף: "הגשנו הצעת חוק להחיל את ההחלטה הזו, שאיילת תעלה את זה להצבעה בוועדת שרים ונאתגר את נתניהו. אבל פעם אחר פעם הם סירבו ובלמו. כשאיילת עכשיו אומרת שנתניהו הולך לסיפוח כי היא דחפה אותו לשם כל ארבע שנים, זה פשוט לא אמת ואני בורר את מילותיי בזהירות".

עוד אמר הגורם כי "בקדנציה האחרונה הייתה שדולת ארץ ישראל עם מעט גיבוי ובעיקר כתף קרה מצד נתניהו ובעיקר נפתלי ואיילת", עם זאת הוא מסייג: "יכול להיות שבנאומים נפתלי הוציא את המילה הזאת המפה אבל פרקטית, הוא לא היה שותף בזה, זה היה נראה לו הזוי ושלא יתקבל ציבורית. צעד לא אחראי בגלל טראמפ שהוא 'ידיד שלנו' ו'אי אפשר לאתגר אותנו'".

יומיים לפני הבחירות נתניהו נזכר להיות ימין

ומשווה בין לנתניהו: "נפתלי דיקלם מצויין את כל הססמאות של ביבי למה אי אפשר להתקדם עכשיו עם הריבונות, אז שלא ייקחו על זה אחריות עכשיו. יומיים לפני הבחירות, הם בדיוק כמו נתניהו – להזכיר לנו שהם עשו את העבודה".

על ההבטחה שניתנה לראשי איחוד מפלגות הימין בהסכם עם נתניהו, הם אומרים: "מה שיקבע זה לא מה נתניהו הבטיח או לא, גם לא מה שהוא אומר היום – אלא כמה כוח פוליטי יהיה לנו. שתהיה לנו הסכמה ציבורית לדרוש את הדברים הללו. ברגע שיהיה לנו את הכוח הפוליטי, אז הוא יוכל לו להגיד לא. אם לא יהיה לנו כוח פוליטי – נוכל למסגר את ההסכם ולתלות על קיר בסלון ועדיין אל תשווה להבטחה פוליטית כי יומיים לפני הבחירות נתניהו נזכר להיות ימין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
מי האיש?
חגי הוברמן | 07-04-2019 12:36
מי ש'אמיץ' דיו להאשים את בנט ושקד במימוש הריבונות, שלא ישתפן ויזדהה בשמו ובתפקידו המלא, ולא יסתתר מאחרי ההגדרה המגוחכת 'גורם באיחוד מפלגות הימין'. ממה הוא מפחד?
זה הרמה של איחוד מפלגון הימין...עלאק איחוד...
יעקב | 07-04-2019 15:51
פלגנות תחת שם שם של איחוד . שיתביישו. כל היום והליל עסוקים להתסיס ולפלג ..תחת הבריון השכונתי דג הרקק הלובש גלימת פשע שחורה
2
נתניהו מנהיג חזק !!
עם ישראל | 07-04-2019 12:40
רק נתניהו חזק עם 40 מנדטים יוכל לעשות הכל !!!
יכול לעשות הכל אם ירצה
ר.ר | 07-04-2019 14:38
נתניהו יכול לעשות הכל בהבטחות בפועל הוא פינה ישובים יהודים ולמרות כל ההבטחות לא פינה שום ישוב ערבי לא חוקי מי מונע מימנו לעשות את זה נראה שהוא טוב רק בהבטחות אבל במעשים הוא פחדן גדול
3
"גורם באיחוד לאומי"=בצלאל סמוטריץ
מלאכי | 07-04-2019 12:41
היחיד שכל כך מתאמץ לפגוע בבנט ושקד בזמן שכל הכישלונות שהוא מפרסם יש לו חלק גדול מאד בהם הרי הוא זה שאמר בעפרה לפני כולם שבלי עמונה לא תהיה קואלציה והמשיך להצמד לכיסא ולהצביע עם הקואליציה כדי לספק את תאוותיו העצומות לכבוד ושררה
4
מי זה אותו אדם
מי | 07-04-2019 14:10
זה נחמד להגיד דברים אבל ללא היכולת לעמוד מאחוריהם גורם במפלגות הימין תזדהה כדי שבנו ושקד יוכלו לתת לך תשובה והאתר הזה בכלל הזוי שאתם מסכימים להעלות משהו כזה כאשר אין אף אחד שמוכן לקחת אחריות על המילים שנכתבו פה
5
לשון הרע
צבי | 07-04-2019 15:06
נדמה לי שאתם מייצגים תורה. אז ככ הרבה לשון הרע בכתבה אחת ובמיוחד לאור פרשת השבוע. תתביישו לכם.
6
כתבה לא עיתונאית בעליל. אפילו שם הדובר נעדר
יוסי | 07-04-2019 15:36
שלא נדבר על זה שהכותרת היא ציטוט ולא מצויין כך. מה קרה סרוגים החלטם ללכת על הראש של בנט ושקד עד רמה של חוסר מקצוענות? כישלון הימין יהיה על ראשכם.
7
איחוד לאומי
צבי | 07-04-2019 16:41
אתם לא מייצגים את התורה? לא קראתם מה עונשו של מוציא שם רע. אוי לאותה בושה. רק ימין , הצבינו רק ימין חדש ימין אמיתי וערכי ולא זיוף .
8
בנט & קומפני
יעקב | 07-04-2019 22:26
לא ראוי להיות בפוליטיקה , האגו שלו יפיל (או שבר הפיל את הימין) , הייתי רוצה לראות אותו מחוץ לפוליטיקה ויפה שעה אחת קודם נ.ב. חבל לי רק על איילת שקד
9
איש עלום מפיץ שקרים, שיחשוף את עצמו
שקר | 07-04-2019 23:59
בנט ושקד בין היחידים שפעלו למען החלת ריבונות, נתניהו חסם כל ניסיון
10
רק טיפשים יכולים להאמין להאשמות נגד הימין החד
קובי | 08-04-2019 1:29
כולם יודעים כמה בנט ושקד עשו, בכל תחום שהוא, בהצלחה מרובה, לא רק ברבורים אלא מעשים והצלחות. יש להם קבלות משמעותיות. אותו 'דובר' פשוט מנסה להמשיך ללכלך על בנט ושקד, אותם האנשים שכל הציבור הדתי-לאומי חייב להם כל כך הרבה ושהרים את ראשם בשנים האחרונות, לקראת עשייה אמיתית בלי להתבייש ולהתנצל, בלי 'לטבוע' במגזר המצומצם ולהתעסק רק בתקציבים לישיבות ולכבישים בשומרון
11
בנט והבובה המתנפחת שלו כשלון מוחלט ... תצא בח
אפי | 08-04-2019 6:24
תצא בחוץ....