פייגלין: "לא סגורים עם אף אחת מהמפלגות הגדולות" - סרוגים

פייגלין: "לא סגורים עם אף אחת מהמפלגות הגדולות"

יו"ר זהות משה פייגלין התייחס למשא ומתן בין מפלגתו לבין שתי המפלגות הגדולות - הליכוד וכחול לבן. בדבריו הבהיר: "אנחנו מדברים עם כולם, אבל אנחנו לא סגורים עם אף אחת משתי המפלגות הגדולות"

author-image
פייגלין: "לא סגורים עם אף אחת מהמפלגות הגדולות"
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

יו"ר זהות, משה פייגלין, התייחס הערב (שני) למשא ומתן בין מפלגתו לבין שתי המפלגות הגדולות – הליכוד וכחול לבן- במידה ומפלגתו תיבחר לכנסת. בכנס פעילים שנערך בתל אביב פייגלין הציג את סיכום הקמפיין וההסתערות על יום הבחירות.

"אנחנו מדברים עם כולם ומכבדים את כולם, אבל לא נמצאים בכיס של אף אחד" טען. "יש הרבה פייק ניוז, אבל אנחנו לא סגורים עם אף אחת משתי המפלגות הגדולות".

"מה שקורה כאן הערב הוא נס שאי אפשר שלא להבחין בו. הוסיף ואמר לפעילים. "אני מביט בכם ואני לא רואה ימין ושמאל, אני מביט בכם ואני לא רואה דתיים וחילוניים, אני מביט בכם ואני רואה חירות, אני מביט בכם ורואה דור חדש ומשוחרר שכבר אינו משועבד לכל הדוגמות הישנות והעבשות".

"אני אסתכן בעוד כותרת מגמתית ב'הארץ' ואומר שהחירות היא תנאי לחירות שיום אחד נבנה את בית המקדש" הוסיף. "אנשים באולם הזה, שהיה בעבר הלא רחוק חדר קטן, ינסו להפוך את המהפכה התודעתית למהפכה פוליטית. זה לא רק חילופי ראשים בכנסת, זו תהיה מהפכת החירות, הגשמת אידיאל החירות, האמונה שזו זכותו של כל אדם לחיות את חייו במלואם לממש את רצונותיו כחלק מתיקון חיו ותיקון עולם".

בסיכום דבריו פנה לפעילים: "ראו כיצד תוקפים אותנו כוחות השיעבוד בימין ובשמאל כדי להכשיל אותנו. ראו את מכתבי הרבנים וכתבות השמאלנים, הביטו כיצד הם יוצאים מכליהם, משמיצים, משקרים, מסלפים, מפיצים ומאיימים, ראו כמה מפחדים הם. בעוד שבוע, חברות וחברים, תגמר ההתחלה ובעז"ה נוכל סוף סוף להתחיל לעבוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
משה פייגלין כנראה שכח מי בעל חרות האמיתי
אלי | 02-04-2019 22:27
משה פייגלין כנראה שכח מי בעל חרות האמיתי, אין לך בן חורין אלא מי שעוסק בתורה ועובד את הקבה ולא נותן ליצר האדם להשתולל כמו שהוא רוצה!!! כל הגדרה אחרת היא אינה נכונה. משה פייגלין שכח שהקבה לטובתנו כפה עלינו הר כגיגית בכדי שנקבל את התורה.
2
נא לדייק
אלי | 02-04-2019 23:23
פייגלין אמר אנחנו לא בכיס של אף אחד.
3
ימנים תיזהרו:פייגלין מכניס איתו נבחרת שמאל -
סכנה לימין | 02-04-2019 23:33
מרכז, ומי ערב לכם מה יעשה האלכס מיצובישי הבא...
4
אמן כן יהיי רצון.
חיים | 03-04-2019 8:05
ש זהות תצליח ותקרב את הגאולה הפרטית של כל אחד וכן את הגאולה העולמית. שננצח את כל כוחות הרוע .