סטודנטים עם דגלי ישראל פוצצו פאנל עם עופר כסיף - סרוגים

סטודנטים עם דגלי ישראל פוצצו פאנל עם עופר כסיף

מהומה בפאנל סביב השתתפותו של פעיל השמאל הקיצוני עופר כסיף ומועמד חד"ש-תע"ל לכנסת: "מי שאשם בעיוות הזה, זה בית משפט העליון", אמר בתגובה ח"כ מוטי יוגב. כסיף נענה לדבריו בשריקות ודגלי ישראל

סטודנטים עם דגלי ישראל פוצצו פאנל עם עופר כסיף
  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מהומה בפאנל עם פעיל השמאל הקיצוני עופר כסיף שנערך במכללת הדסה: סטודנטים לבושים במדי צה"ל, עם דגלי ישראל ומשרוקיות התפרצו לדבריו של מועמד חד"ש-תע"ל.

בפאנל הבחירות שהתקיים בחוג לפוליטיקה ותקשורת במכללה האקדמית הדסה, השתתפו גם פוליטיקאים ומועמדים נוספים שגיבו את המהומה סביב כסיף ומועמדותו לכנסת.

חבר הכנסת מוטי יוגב אמר: "מי שאשם בעיוות הזה, זה בית משפט העליון". חברת הכנסת אסנת מארק מהליכוד אמרה: "תהיה ממשלת ימין מספיק חזקה שהוא (עופר כסיף) לא יצליח לעשות כלום". גם חבר הכנסת רועי פולקמן מכולנו אמר: "סמוך עלינו שנדע לשים אותו במקומו".

מאידך, מועמדת מרצ מהרטה ברוך רון אמרה: "אני לא מתכוונת להשתתף בדיון שיש בו הסתה או שיש דיון ודיאלוג או שאני הולכת מפה".

כסיף הגיב למהומה סביבו ואמר: "זה שיש פה חבורה שעושה רעש, בסדר, אבל זה שיש פה כמה אנשים שמנסים לעשות מזה הון פוליטי, זה עוד יותר חמור אבל בסדר אני לא מוטרד, רובם לא יהיו בכנסת הבאה".

פורסם על ידי ‏המכללה האקדמית הדסה ירושלים‏ ב- יום שלישי, 2 באפריל 2019

"אתה חתיכת אפס"

לקראת סוף הפאנל, נעמדה סטודנטית שלמדה אצל כסיף ושאלה: "אני לא יודעת אם הוא זוכר אותי אבל הייתי תלמידה שלו במכינה באוניברסיטה העברית, אתה אחת הסיבות לכך שברחתי מהאוניברסיטה העברית ורציתי לשאול אותך אם בתור בן אדם שבשיעורים היו קורא לנתניהו 'זיבי', לאיילת שקד 'חלאה ניו-נאצית' למירי רגב 'מירי רפש', האם אתה חושב שזה ראוי מפי מרצה בישראל".

בתגובה ענה כסיף: "אני מרשה לעצמי להאמין שהגברת הלא מכובדת ברחה מהאוניברסיטה מסיבות אחרות", והקהל מחא על דבריו בשריקות.

הסטודנטית התקדמה לעברו של כסיף לבמה, וצעקה לעברו "אתה חתיכת אפס", ונשמעה לעצתה של חברת הכנסת מארק שהתגובה הטובה ביותר היא לעזוב את האולם במחאה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו