בליכוד דורשים: "לפתוח מיד בחקירה נגד גנץ" - סרוגים

בליכוד דורשים: "לפתוח מיד בחקירה נגד גנץ"

בעקבות דו"ח מבקר המדינה, חברי הליכוד קראו במסיבת עיתונאים לפתוח בחקירה נגד בני גנץ: "הציג מצגים שקריים, צריך לפתוח בחקירה נגדו. אין חוק אחד לנתניהו ואחר לכל השאר"

author-image
בליכוד דורשים: "לפתוח מיד בחקירה נגד גנץ"
  (צילום מסך)

זעם בליכוד:, במסיבת עיתונאים שנערכה היום (רביעי) בהשתתפות השר יריב לוין, השר אופיר אקוניס, סגנית השר ציפי חוטובלי, חבר הכנסת יואב קיש ועורך הדין מיכאל דבורין, חברי מפלגת השלטון ביקשו חברי הליכוד לפתוח בחקירה נגד יו"ר כחול לבן בני גנץ, זאת בעקבות דו"ח מבקר המדינה על התנהלות החברה בראשותו מול המשטרה.

"צריך לפתוח בחקירה נגד גנץ ומי שעוד צריך" אמר אקוניס. "זמן רב אני אומר לכלי התקשורת והעיתונאים, והדברים מתועדים. ישראל היא מדינת חוק, כולם שווים בפני החוק. אין חוק אחד לבנימין נתניהו ואחר לכל השאר. לא במערכת הפוליטית ולא בכלל".

"החברה קיבלה חוזה של 50 מיליון שקל ואף הספיקה לקחת מקופת המדינה ארבעה מיליון שקלים לפני שפשטה את הרגל" אמר  לוין על ההאשמות נגד החברה של גנץ. "תיק 50 מיליון חייב להיחקר מיד. היועץ המשפטי לממשלה חייב להודיע מיד על פתיחת חקירה בכל היבטי פרשה חמורה זו".

"איננו יכולים לקבל מצב של סטנדרטים כפולים והחלטות שחלות ומתפרסמות רק על ראש הממשלה. הן לא חלות על המועמדים האחרים" הוסיף וטען. "מהערב הזה, אם מערכת האכיפת החוק אכן רוצה להוכיח שלכל אזרח במדינה יש את אותו חוק – היועמש ומערכת אכיפת החוק צריכים להודיע עוד הערב על פתיחת החקירה נגד גנץ והמוזכרים האחרים בדו"ח".

"אני מנצל את ההזדמנות הזאת לקרוא לח"כ יאיר לפיד, מספר 2 של בני גנץ, שמרבה להשתמש בעיקר בשבועות האחרונים במילים 'שחיתות' ו'מושחתים', ושחרט על דגלו ניקיון כפיים" הוסיף וקרא אקוניס. "אני קורא לך לא להיות צבוע ודו פרצופי, לא לעשות דין אחד לבנימין נתניהו ודין אחר לבני גנץ ראש המפלגה שלך. להתייחס במהירות ברצינות וביסודיות לפרשת 50 המיליון של בני גנץ ואם אתה הגון, תצטרף לקריאתנו לדרישתנו לפתוח בחקירה פלילית נגדו".

"אם אתה לא תעשה את זה, יתגלה שכמו בכל שאר הדברים, בתחום המדיני, הביטחוני, הכלכלי, החברתי, כל דיבוריך הם דברי סרק, חסרי ממש ותוכן. הערב הזה הוא מבחן גדול מאוד גם עבור יאיר לפיד הפוליטיקאי ולא רק עבור מערכת אכיפת החוק, משום שהערב הזה אין רק סיבה אחת לפתוח בחקירה פלילית, הערב הזה יש 50 מיליון סיבות לפתוח בחקירה פלילית".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אמרה כי "הערב אנחנו נחשפים לעסקה מושחתת בין בני גנץ לרוני אלשיך. הציבור צריך לדעת שמי שעומד לבקש את קולו בעוד מספר ימים הוא אדם שלא אמר אמת, שיקר, הציג חברה על בסיסי נתונים כוזבים והדברם האלה חמורים מספיק כדי שתיפתח חקירה פלילית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בלי קשר, יואב קיש ה 0 הכי גדול בכנסת.
ל | 27-03-2019 19:38
.
הבולשביקים מהשמאל מנסים למחוק את פשעי בני גנץ
בני הפושע | 28-03-2019 8:19
הבולשביקים מהשמאל מנסים למחוק את פשעי בני גנץ. השתיקו כמה נשים שהתלוננו על ....... עכשיו משתיקים את פשעיו שגילה המבקר
לגמרי
איש יהודי | 28-03-2019 0:07
אחד הפרלמנטרים הכי מוכשרים חיבוקים בכנסת בנאדם שבא לעבוד
המושחתים ימ''ש: גנץ, לפיד, המבקר, המנ-דלבליט
עידו 2 | 27-03-2019 21:47
כשיצמחו לגנץ שערות על נעליו אז יפתחו בחקירה נגדו. רק לשמאל מותר לרצוח, לגנוב ולאנוס [ההיא וההיא שהתלוננו על גנץ]