הפצועה מירי הרקטה בשרון שוחררה מבית החולים - סרוגים

הפצועה מירי הרקטה בשרון שוחררה מבית החולים

בבית החולים בילינסון הודיעו כי סוזן וולף, שנפצעה באורח בינוני באירוע ירי הרקטה למושב משמרת שבשרון, שוחררה כעת לביתה: "לשמחתינו לא התפתחו סיבוכים, ולא היה צורך להתערב כירורגית"

author-image
הפצועה מירי הרקטה בשרון שוחררה מבית החולים
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

בבית החולים בילינסון הודיעו הערב (שלישי) כי סוזן וולף, שנפצעה באורח בינוני באירוע ירי הרקטה למושב משמרת שבשרון, שוחררה כעת לביתה.

ד"ר שגיא הרנוף, מנהל המחלקה הנוירוכירוגית בבית החולים, אמר כי "מצבה השתפר. לשמחתינו לא התפתחו סיבוכים, ולא היה צורך להתערב כירורגית".

כזכור, ביתה של וולף נהרס לחלוטין בעקבות שיגור הרקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, שפגע ישירות בבית. וולף בת ה-59 נפצעה באורח בינוני עם פגיעות הדף, כוויות קלות ופציעות מרסיסים. בנוסף נרשמו שישה פצועים נוספים, ביניהם אשה כבת 30 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים, וחמישה נפגעים קל. הפצועים פונו תחילה לבית החולים מאיר בכפר סבא, ובהמשך חלקם הועברו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

שיגור הרקטה הוביל להסלמה חמורה בדרום, במסגרתו צה"ל תקף יעדים נרחבים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, הכוללים את לשכתו של יו"ר הארגון איסמעאיל הנייה. מנגד, כ-60 רקטות שוגרו מהרצועה לעבר יישובי הדרום, ביניהם גם רקטה אחת ששוגרה לעבר אשקלון ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל.

למרות הרגיעה מאז ליל אמש, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים היום דיונים ביטחוניים נוספים בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל ובכירי מערכת הביטחון בקריה בת"א. אמש צה"ל הורה על הקפצת מפקדת חטיבת חיל רגלים נוספת וגדוד תותחנים לגזרת פיקוד הדרום. בנוסף אישר כוכבי גם גיוס השלמות מילואים נוספות וביטול החלפות גדודים בתעסוקה מבצעית שתוכננו להמשך השבוע בגזרות השונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו