נתניהו מגיב לתקיפה: "עושים מה שצריך להגנתנו" - סרוגים

נתניהו מגיב לתקיפה: "עושים מה שצריך להגנתנו"

כשלצידו נשיא ארה"ב, התייחס ראש הממשלה לתקיפת ישראל בעזה. "אנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים כדי להגן על העם שלנו והמדינה שלנו" ואמר כי הוא "חוזר הביתה לתושבי ישראל והחיילים"

author-image
נתניהו מגיב לתקיפה: "עושים מה שצריך להגנתנו"

בשעה שנועד עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, התייחס ראש הממשלה נתניהו לתקיפת ישראל בעזה. "אנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים כדי להגן על העם שלנו והמדינה שלנו".

נתניהו אישר כי "בשעה זו ישראל תוקפת בעזה", ואמר כי "אחרי הפגישה אני חוזר הביתה כדי להוביל את תושבי ישראל והחיילים".

עם שקיעת השמש, החל צה"ל במתקפה נגד מטרות טרור של חמאס לאורך רצועת עזה, זאת בתגובה לירי הטיל בשרון ממנו נפצעו 7 בני אדם מאותה משפחה.

מוקדם יותר, הזהירו בצה"ל את תושבי עוטף עזה כי תחל פעילות התקפית ברצועה, וכי על מועצת שדות נגב לקרוא לתושבים לשמור על ערנות וכי בזמן הקרוב ישמעו פיצוצים.

המועצה האזורית אשכול: "עקב המתיחות אנו ממליצים להגביר ערנות, להיערך לשהייה במרחבים מוגנים, או הכי מוגן שיש, לסגור חלון ברזל בממ"ד ולרענן לילדים את הנחיות ההתגוננות".

בדרום נערכו החל משעות הצהריים  לקראת מתקפה משולבת של צה"ל על רצועת עזה, שככל הנראה תגרור תגובה של שיגור רקטות ואזעקות צבע אדום בכל המרחב.

במקביל, הורתה עיריית אשקלון וראש המועצה האזורית מרחבים שבנגב הצפוני על פתיחת מקלטים, על מנת להיות ערוכים לכל תרחיש. בנוסף, על פי הוראות פיקוד העורף, הופסקה תנועת הרכבת בין אשקלון לשדרות, לפי שעה רכבות בקו הנגב המערבי (רעננה-באר שבע) תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת אשקלון.

בתום הערכת מצב שהתקיימה בפיקוד העורף הוחלט לבטל כל התכנסות מעל 300 בני אדם בעוטף עזה, וכן בוטלו החוגים בשדרות, במועצה האזורית אשכול ובאשקלון. כמו כן, במסגרת ההיערכות, צה"ל תגבר את מערכת כיפת ברזל במספר מקומות בארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יהודים
נועם | 27-07-2019 21:15
יהודים בסוריה
2
מימי
נועם | 27-07-2019 21:29
מימי המורה הותיקה כבר שנתיים