"קמפיין התקרבנות": מלחמת סמסים בין איחוד מפלגות הימין לימין החדש

"קמפיין התקרבנות": מלחמת סמסים בין איחוד מפלגות הימין לימין החדש

העיתונאי זאב קם יצא נגד 'תופעת המסרונים' בין איחוד מפלגות הימין לימין החדש לאחר שלדבריו, "עיוותו את דיווחו" שנשלח לאלפי מנויים בציונות הדתית: “הימין החדש יצאו בקמפיין התקרבנות”

author-image
"עיוותו את הדיווח": נגד קרב הסמסים של מפלגות הימין
  (צילום: גל יערי/ פלאש 90)

לאחר שפרסם העיתונאי זאב קם כי באיחוד מפלגות הימין מכינים קמפיין נגד נפתלי בנט, אמש יצא קם נגד 'תופעת המסרונים' שלדבריו, "עיוותו את דיווחו" ונשלחו לאלפי מנויים בציונות הדתית: “כנראה שקמפיין ההתקרבנות התחיל”.

במהלך "כאן הערב" ברשת ב׳ בתכנית של רן בנימיני ויגאל גואטה, טען קם כי את הסמסים "האנונימיים" הוציאו הימין החדש נגד איחוד מפלגות הימין ו"הופצו עם דיווחו מאתמול תוך עיוות הדברים".

קם הכחיש כי את מה שנכתב במסרונים, לפיו "פרץ וסמוטריץ' יורים בנגמ"ש ומתכננים להציג את נפתלי בנט כבוגד".

לדברי קם, ב"ימין החדש יצאו בקמפיין התקרבנות, יש פה ניסיון של הימין החדש לצייר את עצמם כסוג של קרבן״ קם הדגיש עוד כי בדיווחו לא דובר מעולם על הביטוי 'בוגד'.

חה"כ בצלאל סמוטריץ' שעלה לשידור, הכחיש גם את הדיווח כל קמפיין שכזה: "אין לנו שום כוונה לצאת בקמפיין נגטיבי, יש לנו מספיק מה למכור. יתכן שמדובר במי שחושש בגלל הסקרים ולכן מצייר שתוקפים אותו, כדי להרוויח עוד כמה קולות".

סמוטריץ' לא דובר אמת

עם זאת, בראיון אתמול של שרה שקד באולפן סרוגים, ברקע המתקפות של שותפם לשעבר, חה"כ סמוטריץ' כי "בימין החדש התחיל לשחק מלוכלך", הפריכה שקד את הדיווחים: "אנחנו בסך הכל שומרים על יחסים טובים עם החברים שלנו שם, אין שום צורך להיכנס למתקפות הדדיות. אנחנו כולנו צריכים לעשות מאמץ להגדיל את המפלגות". כשהיא מציינת את מטרתם לשבועיים קרובים עד ה- 9 באפריל: "להביא קולות שהלכו לזהות או קולות שנמצאים אצל גנץ ומתלבטים או קולות אצל מפלגות אחרות, אנחנו בנינו לא צריכים להיכנס לזה".

היא מבקרת את סמוטריץ': "בעניין הזה לא דובר אמת. ייצאו שני סמסים שקריים נגדי, אני מקווה שזה לא מהם למרות שאומרים שכן. אני מציע להפסיק את מסע האשמות הדדיות הללו ולא להכפיש אחד את השני. אנחנו חברים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
חייבים לנקוט ביד קשה ומרתיעה. 1. שכל בתי המחב
ליאת פרידמן | 25-03-2019 11:59
חייבים לנקוט ביד קשה ומרתיעה. 1. שכל בתי המחבלים יהרסו מיד, 2. לטפל בהנהגת חמאס בצורה תקיפה, 3. לא לאפשר לערבים לחנך לאלימות בבתי הספר
2
הימין החדש מדשדשת בחסימה לכן מפיצים פייק
בנימין | 25-03-2019 12:42
ברור שהמגמה של הסרוגים זה לחזור לבית היחיד שבאמת מחויב לגמרי לערכים של הציונות הדתית ולא מנסה להתחפש לכאילו ליכוד מוצלח יותר..
3
סמוטריץ כלומניק באזרחות ובצבא
מלאכי | 25-03-2019 14:23
כואב לו מאד שטובים ממנו בהרבה נכנסו לפוליטיקה והוא מאבד את מקומו לכן מנסה להפיץ פייקניוז נגד בנט שקד ומתן כהנא שכולם שמים אותו בכעס הקטן
4
hpv
אריאל | 25-03-2019 15:49
fkvfcus
5
בנט אפס אחד גדול,איילת א' גרויסע מציאה...
נמרוד | 25-03-2019 17:17
הם הולכים לאבדון. את הכנסת הם יראו מהבית, דרך הטמבלויזיה, ערוץ 99. המשך יום טוב!
6
בגץ
דוד | 26-03-2019 9:03
רגע סליחה הם לא בוגדים.הא נכון התוכנית המקורית היתה להטביע את הספינה ובטעות היא שרדה וגדלה על הפרצוץ שלכם הלואי שיקרה לכם מה שקורה ליחד .כי רציתם לחוד