בישראל שוללים פריצה איראנית לניידים של שרה ויאיר נתניהו

בישראל שוללים פריצה איראנית לניידים של שרה ויאיר נתניהו

לפי דיווח באתר סעודי, איראן הצליחה לפרוץ לניידים של שרה ויאיר נתניהו במטרה לצותת לראש הממשלה. לשכת נתניהו: "לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם"

בישראל שוללים פריצה לניידים של שרה ויאיר נתניהו
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

בלשכת ראש הממשלה שוללים בתוקף את הדיווח כי גורמים עויינים פרצו למכשירים הסלולריים של שרה ויאיר נתניהו. גם בשב"כ אמרו דברים דומים כי "לא מוכר ולא טופל על ידנו אירוע כזה".

לפי דיווח באתר סעודי, איראן הצליחה לפרוץ לניידים של שרה ויאיר נתניהו לפני מספר חודשים, על מנת לצותת לראש הממשלה בתוך ביתו. עוד דווח כי טרם ידוע איזה מידע הצליחו לדלות, אם בכלל", נכתב לעיתון "אינדפנדנט" בשפה הערבית.

עם זאת כאמור בישראל לא מאשרים דבר שכזה: "לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם", נמסר בתגובה.

ואילו על הפריצה למכשיר הנייד של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, טענו המקורות האיראניים בעיתון הסעודי כי הדבר בוצע לפני שנים, אך עלתה כעת לכותרות "כנראה בשל אינטרס ישראלי פנימי אלקטורלי", נרמז על מערכת הבחירות בישראל.

בליכוד כבר הדפו את הטענות על הקשר שלהם לסערת פריצת הטלפון של בני גנץ וטוענים: "האיראנים מתערבים בבחירות לטובת לפיד וגנץ", ומנגד טענו  בכחול לבן כי מדובר ב"קמפיין השקרים וההכפשות של נתניהו נגד הנהגת המפלגה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
את מי הם מענינים?
מישהו | 19-03-2019 14:32
אפילו לא את האירנים.......
2
הארכה
elie | 15-05-2019 17:43
כולם מצביעים לנתניהו הוא סוחף הוא חזק הוא כריזמטי ונראה טוב הוא מדבר טוב שמענו אותו מדבר צמרמורות עברו לי בגוף בחיים לא התחברתי כך למילים שמישהו אמר איזו תנועות ידיים ישלו ברורות הוא פטריות הוא פולני אשכנזי ואמריקאי