גבאי סירב להזמנה לאייפק: "ננהל מכאן את הבחירות" - סרוגים

גבאי סירב להזמנה לאייפק: "ננהל מכאן את הבחירות"

יו"ר העבודה סירב להזמנת איפא"ק לכינוס שמתקיים בארה"ב, שבועיים לפני הבחירות: "נישאר בארץ וננהל מכאן את מערכת הבחירות", בניגוד לראש הממשלה נתניהו ובני גנץ שיגיעו. הח"כיות סתיו ומיכאלי ייצגו את המפלגה

גבאי סירב להזמנה לאייפק: "ננהל מכאן את הבחירות"
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

יו"ר העבודה, אבי גבאי סירב להזמנת איפא"ק לכינוס שמתקיים בארה"ב, שבועיים לפני הבחירות. "נישאר בארץ וננהל מכאן את מערכת הבחירות".

בכנס במכללה האקדמית גורדון בחיפה, אמר גבאי כי  "איפא"ק הוא ארגון חשוב מאוד ואנחנו שותפים למחאה שלהם נגד המהלך של נתניהו להכנסת הכהניסטים הגזענים לכנסת", זאת ברקע הסערה שיצרו כשהתבטאו נגד ההסכם של הליכוד ועוצמה יהודית.

בשנה שעברה הגיעה גבאי לכנס בוושינגטון ונאם בפני 18 אלף אנשים. "במוקד דבריי חזרתי על מחויבותה של מפלגת העבודה לחזון שתי המדינות", אולם השנה הכנס ייערך כאמור סמוך מאוד לבחירות: "את הבחירות מנהלים בישראל. אני מודה מאוד לאיפאק על ההזמנה אבל החלטתי להישאר בארץ".

בעבודה שלחו נציגות אחרות של המפלגה, ח"כ סתיו שפיר וח"כ מרב מיכאלי, "אנחנו נישאר כאן כדי להמשיך להציג בפני הציבור בישראל את הדרך והערכים של מפלגת העבודה", דברי גבאי.

בניגוד אליו,  מועמד כחול-לבן, בני גנץ, דווקא אישר את השתתפו בכינוס הוועידה השנתית של השדולה היהודית-אמריקנית, בסוף החודש הקרוב. שם גם צפוי להתארח כבכל שנה ראש הממשלה נתניהו.

גנץ יבהיר בנאומו שם, כי "לאחר שינצח בבחירות, תחזור ישראל להיות מדינה שכל ארצות הברית תומכת בה, ויסתיים הקרב שמוביל נתניהו בין ישראל ליהדות ארה"ב", נמסר מדוברות כחול לבן. "גנץ יחזק את השותפות האסטרטגית עם ארצות הברית, הן בנושא המדיני והן בתחום המאבק בטרור",

ועידת איפא"ק שמזוהה יותר מכל עם ראש הממשלה נתניהו במתקבל שם באהדה רבה, תארח כאמור  גם את גנץ ומתקיים בצמוד מאד למועד הבחירות, כך שהפוליטיקאים ינסו לעשות כל מאמץ בכדי לנצל את הבמה ולכוון את המסרים הפוליטיים לישראל.

הנאומים שיישאו בוושינגטון ישודרו בשעות המהדורות בישראל, תוך השהיית 10 הדקות, בהתאם להחלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר כך שעורכי כלי התקשורת בישראל יפעילו את שיקול דעתם באשר לתוכן תעמולתי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לאבי גבאי. היחיד שפועל למען אזרחי יש
ישראל | 12-03-2019 20:05
רק העבודה באה לתת עבודה למען אזרחי ישראל. אני שם אמת בקלפי
2
חבל
ינשוף יודע | 12-03-2019 22:17
היה נחמד לראות את אבי גבאי באיפא״ק. קצת לעלות את הפרופיל שלו.
3
עוד מהלך איכותי
אשר | 13-03-2019 8:52
כאמור עוד פעולה איכותית , מפתיעה , מחוץ לקופסה המעידה על אדם חושב וחכם