שיפור במצבם של החיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה - סרוגים

שיפור במצבם של החיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה

בבית החולים שיבא עדכנו כי חל שיפור במצבם של שני החיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה בשבוע שעבר- סרן ישראל מאיר אליצור שנפצע קשה ולוחם מג"ב סמל-שני א', שנפצע באורח קל

שיפור במצבם של החיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה
  זירת הפיגוע בשבוע שעבר (צילום: דובר צה"ל)

בבית החולים שיבא הודיעו היום (ראשון) כי חל שיפור במצבם של שני החיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה בשבוע שעבר סמוך לכפר נעמה. עם זאת, בשלב הזה השניים נותרו מאושפזים.

על פי ההודעה, לוחם מג"ב סמל-שני א', שנפצע באורח קל בפיגוע, נותר מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ, אך חל שיפור במצבא.  במקביל סרן ישראל מאיר אליצור, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה, חזר להכרה ומתקשר כעת עם בני משפחתו.

כאמור, החיילים נפצעו קשות בשבוע שעבר לאחר ש/שני מחבלים דרסו את החיילים ברכבם- זאת בזמן שיצאו מפעילות בכפר הפלסטיני נעמה, מדרום לצומת הדואר. מתחקיר ראשוני עולה כי כוח של צה"ל ליווה כוח אחר שנתקע ביציאה מהפעילות בכפר בשל תקלה ברכב, שאילצה אותם לעצור בצד הדרך. שלושה מחבלים שהגיעו למקום עם רכבם, זיהו את החיילים, פגעו בהם ופצעו אותם. הלוחמים, השיבו באש לעבר המחבלים, חיסלו שניים מהם ומחבל שלישי נפצע קל.

בעקבות הפיגוע ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב לפעול להריסת בתי המחבלים האחראים. "חיילי צה"ל פעלו במהירות וחיסלו את הטרוריסטים שאיימו לדרוס אותם. אנו שולחים ברכות להחלמה מהירה לפצועים" אמר בדבריו. "נעשה כל דבר כדי לזרז את הריסת בתי המרצחים האלו, כמו של הרוצח של אורי אנסבכר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו