"היה נס גדול": כך ניצלו חייו של הקצין שנפצע בפיגוע - סרוגים

"היה נס גדול": כך ניצלו חייו של הקצין שנפצע בפיגוע

נועם אליצור, אביו של קצין צה"ל סרן מאיר אליצור, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בבנימין, סיפר מה הציל את בנו ממוות ואמר כי מדובר בחסד גדול

נועם אליצור, אביו של קצין צה"ל סרן מאיר אליצור, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה אתמול (שני) סמוך לכפר 'נעמה' בבנימין, סיפר היום (שלישי) כי בנו ניצל משום שהיה על הרצפה כשהרכב הדורס נכנס ברכב הצבאי והוא נגרר מתחת לרכב הצבאי.

"היה חסד גדול", אמר האב בראיון ל'כאן 11'.

אליצור הסביר כי הוא בטוח שמדובר בפיגוע, ודחה את הטענות של תושבי הכפר כי מדובר בתאונת דרכים: "זו הייתה חוליית מחבלים ששעה לפני כן זרקה בקבוקי תבערה. הכוח הזה חיסל את חוליית המחבלים, שהיו להם מטענים ברכב. זה לא היה פיגוע דריסה במובן הרגיל".

האבא סיפר כי בנים נוספים שלו משרתים כקצינים ביחידת כפיר ואמר כי הוא מלא הערכה לפועלם: "הבנים שלי עושים מה שכל אחד שיכול צריך לעשות היום. כשאני חושב על הבנים שלי אני מתמלא ברוח גבורה – אני יודע כמה הם מתאמצים לשמור על הביטחון של התושבים".

שני לוחמי צה"ל נפצעו בפיגוע, שאירע אתמול בבוקר, לאחר שנפגעו מרכב פלסטיני שהאיץ לעברם בכפר נעמה מערבית לרמאללה. בפיגוע נפצע קל גם לוחם מג"ב, בנוסף לסרן מאיר אליצור. השניים פונו לבית החולים תל השומר ברמת גן. כוח צה"ל שהיה במקום הגיב בירי לעבר הרכב הדורס, וכתוצאה ממנו נהרגו שני מחבלים והשלישי נפצע קל.

מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר. מתחקיר ראשוני של הפיגוע, עלה כי תקלה ברכבם של הלוחמים גרמה להם לעצור ולרדת מהרכב. אחרי שירדו ממנו ביציאה מהכפר – התרחש הפיגוע. מקורות פלסטיניים דיווחו כי לאחר הפיגוע, התפתחו בכניסה לכפר נעמה עימותים בין תושבי המקום לכוחות צה"ל. בין השאר, יודו אבנים ונורו גז מדמיע וכדורי גומי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
*הרב* נועם אליצור
תלמידו | 05-03-2019 19:25
האב מרביץ תורה בעבר בישלץ וכיום בבני נצרים, ראוי לתואר רב
2
רפואה שלמה לכל הפצועים ובריאות איתנה.
אהובה | 05-03-2019 19:27
רפואה שלמה ומהירה.
3
משפחת אליצור משפחת חשמונאים ממש
עידו 2 | 05-03-2019 20:00
יהי ה' עמם כל הימים. ושיזכו להכרית את העמלק הפלסטיני
4
פיגוע דריסה
תמרי | 05-03-2019 20:34
כל עם ישראל מחבק את הפצועים היקרים שלנו !!! שעושים את מלאכתם הקדושה יום וליל . שאלוקים ישלח לחיילנו רפואה שלמה הנפש והגוף . אוהבים אתכים תמיד חיילים יקרים ואהובים שלנו .
5
רפואה שלמה
ברם | 06-03-2019 15:40
כשקורה תקלה לא לאבד את הראש לפתוח עניים ולהיזהר