"זאת הפעם הרביעית שאני חוטפת אבנים" - סרוגים

"זאת הפעם הרביעית שאני חוטפת אבנים"

"האבן פגעה באוטו בדיוק במקום שבו הבת שלי נוהגת לשבת", שחזרה ב"העולם הבוקר" בת שבע דוד מנווה צוף את היום בו מחבל יידה לעברה אבנים. במקביל, הובאו נתונים על מספר תקריות הטרור ביהודה ושמרון

author-image
"זאת הפעם הרביעית שאני חוטפת אבנים"

"האבן פגעה באוטו בדיוק במקום שבו הבת שלי נוהגת לשבת", שחזרה הבוקר (שלישי) בת שבע דוד את היום בו מחבלים יידו לעברה אבנים. במקביל, הובאו בערוץ 12 נתונים על מספר תקריות הטרור ביהודה ושמרון.

בתכנית "העולם הבוקר" עוקבים אחר אירועי הטרור ביו"ש שמתרחשים כל העת ומעודף החדשות ושגרת הדיווחים לא מגיעים לכותרות. כאשר מספר תקריות הטרור לא יורד ומספר מקרי האבנים שנזרקו על יהודי עומד על 146, יידוי של 65 בקבוקי תבערה, 4 בקבוקי צבע ומספר ענק של 9 מטענים, כל זה רק בחודש האחרון מדיווחים של 'הצלה ללא גבולות יו"ש'.

לפני שבועיים חזרה דוד לביתה שבנווה צוף, "היה יום גשום הוהיו הרבה עיקולים בדרך הביתה, יש מקום מאד נפוץ שמשם זורקים אבנים. ראיתי מחבל בן 16 עומד מוכן עם האבן ולא היה לי לאן לברוח, משאית פלסטינית הגיעה לכיווני והייתה מונית פלסטינית נוספת לפניי שהאטה כדי שאני אקבל את האבן", היא מתארת.

פיגועים

"האבן פגעה באוטו בדיוק במקום שבו הבת שלי נוהגת לשבת" – על רקע הפיגע הלילה: האירועים האלימים ביו"ש שלא מספרים לכם עליהם | מעקב "העולם הבוקר"Nadav Fitussi

פורסם על ידי ‏העולם הבוקר‏ ב- יום שני, 4 במרץ 2019

במזל הממשיכה דוד לספר כי "הילדים שלי לא היו ברכב", אך מציינת כי "זאת הפעם הרביעית שאני חוטפת אבנים". על המזל הגדול: "האבן פגעה ברכב, בחלון הצדדי איפה שהראש של הבת שלי תמיד נמצא, הרסיסים היועל המסגרת כי יש לי מיגון אבנים וברוך השם שנגמר ככה, ולא אחרת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טוב, שתעבור דירה.
הנהג שלנו 2015 | 05-03-2019 14:18
היא בחרה לחיות שם, אי אפשר להציב חייל על כל גבעה.
2
ומה עם השומר במרומים.
רון עכברון | 05-03-2019 14:22
לא מגן עליך ??? אולי תחמירי במצוות.
שומר במרומים
ניסים | 12-03-2019 19:25
רק מסקרנות הייתי רוצה לדעת אם היה עולה בדעתך לשאול שאלה כזו בזמן אמת שאחד מילדיך או בני משפחתך חס ושלום היו עומדים במצב כזה???