"אם זה מדבר כמו שמאל וחושב כמו שמאל- זה שמאל" - סרוגים

"אם זה מדבר כמו שמאל וחושב כמו שמאל- זה שמאל"

אחרי שנאסר על ערוצי התקשורת השונים לשדר את נאומו בשידור חי, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בכנס פתיחת קמפיין הליכוד לכנסת ותקף את גנץ ולפיד במשך דקות ארוכות

author-image

(צילום תמונה ראשית: אהרון קרון/ פלאש90)

אחרי שנאסר על ערוצי התקשורת השונים לשדר את נאומו בשידור חי, בשעה זו נושא ראש הממשלה בנימין נתניהו את נאומו בכנס פתיחת קמפיין הליכוד לכנסת.

"כשאני נפגש עם מנהיגי העולם ברוסיה, בסין בסינגפור, אני מתמלא גאווה שאני מייצג אתכם ואת כל אזאחי ישראל. אני גאה לייצג את המדינה שלנו ואת העם שלנו. חייבים להמשיך את ההצלחה. וכדי להמשיך אותה חייבים לנצח בבחירות".

"הנצחון לא בכיס שלנו. מדובר בקרב קשה מאוד. אני לא זוכר כזאת התגייסות של השמאל והתקשורת. הם יודעים שמול ההישגים שלנו אין להם סיכוי מולנו במשחק הוגן ולכן הם משחקים במשחק בלתי הוגן".

"הם מנסים להוציא אותי מהמגרש כדי שהליכוד והימין ירדו מהשלטון, אבל זה לא ילך להם. ראיתם, לא היה שום דבר חדש בהאשמות נגדי. עוד לא התחלתי לדבר וכבר מגדל הקלפים החל לקרוס. לא יישאר ממנו זכר. זה יקרה רק לאחר הבחירות לצערי, ואני לא מזלזל בסכנה הזאת. מי שנשאר בבית או מצביע ללפיד וגנץ מעלה את השמאל לשלטון. רק ליכוד גדול ינצח את השמאל".

נתניהו פנה למצביעי הימין ואמר: "מצביעי הימין, ארבע שנים אתם יושבים בבית ושומעים ערב-ערב את שידורי התעמולה נגדנו בטלוויזיה. 11, 12, 13 – הכל אותו דבר. אותה שטיפת מוח, ערב-ערב. כמה זה מוטה. כמה זה מסולף. אני יודע כמה זה מקומם אתכם. אבל אחת לארבע שנים יש לכם הזדמנות לתת תשובה מוחצת לפרשנים, לכתבים, לשדרני התעמולה של השמאל: אתם יכולים להגיד להם דבר פשוט: זה לא יעזור לכם. אתם לא תחליטו. אנחנו נחליט. העם יחליט. כי העם הוא הריבון. לא התקשורת".

"לפיד וגנץ והחברים שלהם בתקשורת יודעים שרוב העם תומך בדרך שלנו, בדרך הליכוד – דרך הימין. לכן הם עושים הכל להסתיר את הברירה האמיתית בבחירות האלה. והנה היא: או ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי, או ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ, שנתמכת על ידי המפלגות הערביות. זאת הבחירה האמיתית. בסוף, זה או טיבי – או ביבי".

נתניהו הוסיף ואמר כי הבחירה היא או בביבי או בטיבי: "גנץ אמר שהוא לא יישב אותנו בממשלה, מיכאל ביטון אמר שהוא מוכן לשבת בממשלה עם טיבי. אז זה אן ביבי או טיבי. זה חשבון פשוט, של כיתה א' שלומדים בגן, ללפיד וגנץ אין שום אפשרית להגיע ל- 61 ח"כים בלי המפלגות הערביות ובשביל לטשטש את זה הם הקדימו את פורים ואומרים: 'אין ימין ואין שמאל'. אתם מאמינים להם? אם זה מדבר כמו שמאל, אם זה חושב כמו שמאל, זה שמאל. מותר להיות שמאל אבל אסור להסתיר את זה. אני קורא ללפיד וגנץ: "תעמדו מאחורי העמדות שלכם כמו שאנחנו עומדים מאחוריהם. לפיד וגנץ בעד פינוי יישובים, אנחנו נגד".

נתניהו התייחס למאבק נגד המירוץ לפצצה איראנית ואמר: "עמדתי איתן מול לחצים אדירים של ממשל אמריקני, עמדתי איתן. לא הופעל לחץ כזה על שום ראש ממשלה בישראל. לפיד וגנץ היו קורסים תוך רבע שעה מול הלחץ הזה".

"הם תמכו בהסכם הגרעין עם איראן. אוי ואבוי לנו עם השניים האלו יהיו ראש ממשלה. אומר לכם באחריות, הם לא ייעצקו את איראן, הם לא מסוגלים.אני נאבקתי נגד כל העולם, נגד נשיא ארה"ב ועשיתי זאת כי האינטרס של העם היהודי עמד לנגד עייני אבל אני התעקשתי כי ידעתי שמדובר הקיום שלנו וזו השליחות שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
ביבי
דוד | 04-03-2019 20:55
הליכוד כשל וכושל הליכוד יפסיד ובגדול
גדעון סער ראש הממשלה שנה מהיום!
בהצלחה | 05-03-2019 7:56
סגר עבר דיל עם בנט וכחלון שיאלצו את נתניהו לפרוש לאחר הגשת כתב אישום.
המקובלים: 'הליכוד יקבל 40 מנדטים. המהלך החל''
עידו 2 | 04-03-2019 22:22
אתמול גנץ היה לו 39 ופתאום היום 27???? אין זאת אלא שהנפילה של גנץ החל. נפול תיפול גנץ לרגלי ביבי היקר
הם מ פ ח ד י ם
בוזי | 04-03-2019 21:04
לא יעזור לכם, ביבי ינצח על אפכם וחמתכם
2
נראה שהעם מבין את זה, התקשורת לא
דודי | 04-03-2019 21:03
והמיעוט חוגג
3
נתניהו
אסתי | 04-03-2019 21:20
רמאי מדופלם,מנסה לסכסך, בין שני חלקי העם.מביא פייק ניוז.אמן התקשורת, שמאשים בכל את התיקשורת.
4
בנימין נתניהו
מאיר אלקובי | 04-03-2019 23:45
אין ולא קם ראש ממשלה בכל שנות המדינה עם השיגים כבירים בכל התחומים. אני מתפלל לה' יתברך שיצליח דרכו וימשיך בעשיה הברוכה למען עם ישראל.
5
ביבי אתה בושה וחרפה
אבי | 05-03-2019 0:49
זה לא יאמן. איך אתה לא מתבייש, לשקר לתחמן. תגיד אתה נימצא בוורטיגו...אני מציע לך..לך על עיסקת טיעון ומיד,אחרת אתה הולך לכלא...
6
סרטן
כיפה סרוגה | 05-03-2019 1:12
הימין- קופים חובשי כיפה ותימנים
7
ביבי מלך
רפאל בבג'נוב | 05-03-2019 6:41
ביבי את דאגה אנחנו עם הליכוד ואיתך אתה עשית המון למדינה גם התקשורת יודעת
8
ביבי אוהבים אותך אתה ראש הממשלה הבא
אב | 05-03-2019 7:42
רק נתניהו לראשות הממשלה, אנחנו יודעים שאתה נקי לכל ראש ממשלה נתנו מתנות, והשאר שטויות לא עשיתה שום עבירות, ביבי פשוט מקנאים בך ובשרה, הכל יעבור, העם יודע זאת, אבל יש כאלה שאין להם שכל ולא מביני מה מעוללים השמאלנים, הם רוצים להרוס את המדינה, העם איתך ביבי
9
כל אחד פה מבקר את הראש ממשלה
א | 05-03-2019 8:08
כאילו מי אתם, הוא ישן איזה 5 6 שעות ביום אתם פדלאות קמים ב12 וחושבים שאתם מבינים בניהול מדינה? לכו פלו על האף
10
ביבי מאבד את הברקסים.
אבי | 05-03-2019 8:45
אוי איך שביבי מאבד את הברקסים.באמת שכואב לי עליו, כי הוא נלחם על חייו הפולטים, אבל מכאן ועד ללגלג על ולשקר על קצינים על גדעון סער על היועץ המשפטי לממשלה על פרקליט המדינה ועוד ועוד , זה כבר לא !!! ביבי אתה סיימת את תפקידך
11
ביבי
דוד | 05-03-2019 17:17
אדם פסול ולא רצוי איכס