אמו של השר ישראל כ״ץ הלכה לעולמה - סרוגים

אמו של השר ישראל כ״ץ הלכה לעולמה

מלכה כץ, אמו של שר החוץ והתחבורה ישראל כץ נפטרה. ההלוויה תתקיים ביום ראשון, בשעה 16:00 בכפר אחים. ראש הממשלה נתניהו: "הקימה בית ומשפחה לתפארת הספוגים באהבת הארץ והעם"

author-image
אמו של השר ישראל כ״ץ הלכה לעולמה
  (צילום: פלאש 90)

מלכה כ״ץ, אמו של השר ישראל כ״ץ הלכה הערב (מוצאי שבת) לעולמה. הלווייתה תתקיים מחר (ראשון) בבית העלמין בכפר אחים בשעה 16:00.

במערכת הפוליטית השתתפו בצערו של השר כ"ץ: ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה מסרו, "משתתפים בצערם של ישראל ורונית כץ על פטירת אמו של ישראל, מלכה כץ ז"ל.

מלכה עברה את תלאות השואה, עלתה לארץ ישראל והקימה בית ומשפחה לתפארת הספוגים באהבת הארץ והעם. רעייתי שרה ואני מחזקים את ידיהם של בני משפחת כץ ביגונם. יהי זכרה ברוך".

השר אריה דרעי כתב: "משתתף בצערו של ישראל כץ על פטירת אמו, מלכה כץ ז"ל. יהי זכרה ברוך, שלא תדעו צער לעולם". סגנית השר ציפי חוטובלי הוסיפה, "משתתפת בצערו של חברי השר ישראל כץ על פטירתה של אמו מלכה כץ ז״ל. זכתה להקים משפחה לתפארת בארץ ישראל, אחרי זוועות השואה. היתה חלק מפואר מדור התקומה, יהי זכרה ברוך".

מלשכתו של השר נמסר כי יושבים שבעה בבית השר ברחוב הכרמים 28 במושב כפר אחים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אשת חיל מי ימצא..
יונתן.ש.ש | 04-03-2019 19:29
משפחתי וקהילתי משתתפת באבלה ובצערה של משפחת השר כץ בפטירת אם המשפחה הגב' מלכה כץ זל. אשת פעלים מדור נפילים אשר עברה את תלאות השואה וזכתה להיות חלק מדור התקומה ולהעמיד למדינתנו מנהיג רב פעלים משכמו ומעלה יהי זכרה ברוך ולא תדעו עוד צער ודאבה המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.