בתמיכת בנט וכחלון: הג'וב החדש של אבי וורצמן - סרוגים

בתמיכת בנט וכחלון: הג'וב החדש של אבי וורצמן

מנכ"ל הכפר השיקומי 'עלה נגב - נחלת ערן' אבי וורצמן נבחר להיות יו"ר החברה למתנ"סים החדש, ויכהן בו בהתנדבות במקביל לתפקידו כמנכ"ל 'עלה' נגב'. וורצמן מחליף את אביעד פרידמן לאחר שתי קדנציות

author-image
בתמיכת בנט וכחלון: הג'וב החדש של אבי וורצמן
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש90)

מנכ"ל הכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן', אבי וורצמן, נבחר להיות יו"ר החברה למתנ"סים החדש, ויכהן בו בהתנדבות במקביל לתפקידו כמנכ"ל 'עלה' נגב'. וורצמן מחליף את אביעד פרידמן לאחר שתי קדנציות.

עם פרישתו של פרידמן מתפקיד היו"ר, בחר דירקטוריון החברה באבי וורצמן לכהן כיושב הראש החדש ובחירתו זכתה לאישורם ותמיכתם של שרי החינוך והאוצר, נפתלי בנט ומשה כחלון.

וורצמן שימש כסגן ראש עיריית באר שבע, כסגן שר החינוך וכיום משמש כמנכ"ל הכפר השיקומי "עלה נגב- נחלת ערן" בצד כהונתו כדירקטור בארגון.

שר החינוך, נפתלי בנט:, אמר: "במהלך שש השנים האחרונות הפכה החברה למתנ"סים הארצית לגוף מוביל וחשוב בתחום החינוך הבלתי פורמאלי בישראל. ברצוני להודות ליו"ר היוצא, ידידי אביעד פרידמן, אשר היה לי לשותף אמת במימוש מדיניות המשרד במהלך כהונתי, נרתם לכל משימה ופעל מתוך תחושת שליחות יוצאת דופן. ביחד עם המנכ"ל, רז פרויליך, אביעד הוביל את החברה למחוזות חדשים של עשייה והשפיע על מאות אלפי ילדים ובני נוער ברחבי הארץ. ברצוני לברך את היו"ר הנכנס, אבי וורצמן, על שלקח על עצמו תפקיד שהוא שליחות חשובה מאין כמוה ולאחל לו הצלחה רבה. הוא האדם הנכון במקום הנכון".

יו"ר החברה למתנ"סים הארצית הנכנס, אבי וורצמן, אמר: "אני מודה לשר החינוך על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי, להתמנות ליו"ר הארגון החברתי המשפיע בישראל. זאת לאחר 3 שנים בהן שירתי כדירקטור בתקופה של עשייה וצמיחה חסרת תקדים של החברה למתנ"סים בהובלת היו"ר הפורש, ידידי היקר אביעד פרידמן. לארגון ולעובדיו המחויבים יש השפעה עצומה על החברה האזרחית בישראל ובכוונתי להמשיך לפעול לקידום החינוך הבלתי פורמלי, שוויון הזדמנויות, צמצום פערים וחוסן קהילתי בכל האוכלוסיות והמגזרים ובכל הארץ, בדגש על אוכלוסיות מוחלשות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
די עם היח"ץ למה מעביסים אותנו בידיעות כאלה
מה נהיה | 28-02-2019 19:58
שיהיה לו בהצלחה איש ראוי