סמוטריץ' והרב פרץ: "נתניהו זכאי עד שתוכח אשמתו" - סרוגים

סמוטריץ' והרב פרץ: "נתניהו זכאי עד שתוכח אשמתו"

באיחוד מפלגות הימין הגיבו להחלטת היועמ"ש להמליץ על כתב אישום נגד נתניהו, והבהירו כי עדיין ימליצו עליו כמועמד להרכבת הממשלה: "כל אדם זכאי עד אשר מוחכת אשמתו, נמליץ עליו כמועמד להרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה"

author-image
סמוטריץ' והרב פרץ: "נתניהו זכאי עד שתוכח אשמתו"
  (צילומים: פלאש 90)

באיחוד מפלגות הימין הגיבו היום (חמישי) להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, והבהירו כי עדיין ימליצו עליו כמועמד הרשימה להרכבת הממשלה אחרי הבחירות.

"כל אדם, גם בנימין נתניהו, זכאי עד אשר מוכחת אשמתו- ולכן רשימת איחוד מפלגות הימין תמליץ אחרי הבחירות על ראש הממשלה נתניהו כמועמדה להרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה" אמרו בהודעתם ראשי מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי.

בדגש על הבחירות אמרו כי "עם זאת, ולאור ניסיון העבר המר, ברור היום יותר מתמיד שרשימת איחוד מפלגות הימין, היחידה שמחויבת באמת לארץ ישראל, חייבת להיות גדולה וחזקה כדי שלא נמצא את עצמנו יום אחרי הבחירות עם ממשלת ביבי-גנץ-לפיד שעלולה להוביל אותנו להקמת מדינת טרור פלשתינית".

כאמור, מנדלבליט המליץ בדבריו על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בכפוף לשימוע. היועמ"ש העביר את ההחלטות בתקצור לפרקליטיו של נתניהו והנאשמים האחרים, לצד הצעה לערוך שימוע לכל אחד מהם. עם זאת, כל חומרי החקירה הנוספים יועברו לפרקליטים רק באמצע חודש אפריל לאחר הבחירות לכנסת, זאת כדי שלא ידלפו וישמשו כחומרי תעמולה נגד נתניהו במהלך קמפיין הבחירות.

על פי כתב החשדות, בתיק 1000- המכונה "תיק המתנות"- הוחלט להעמיד את נתניהו לדין בעבירה של מרמה והפרת אמונים. במקביל הוחלט שלא להגיש כתב אישום נגד החשוד הנוסף בתיק, המיליארדר ארנון מילצ'ן. בתיק 2000 היועמ"ש החליט שלא לסגור את התיק מול נתניהו, עם אישום קל בהרבה משוחד של הפרת אמונים. עם זאת, מנדלבליט עדיין הגיש המלצה על עבירת שוחד בכפוף לשימוע נגד הנחקר השני, מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס.

התיק המרכזי והראשי מבין כולם הוא תיק 4000, פרשת בזק – וואלה, שעוסק בקידום עסקת בזק בתמורה לסיקור אוהד למשפחת נתניהו באתר וואלה. בתיק הזה הוחלט להאשים את נתניהו בשוחד בכפוף לשימוע, כשגם החשוד השני בתיק, בעל השליטה לשעבר בבזק שאול אלוביץ', יואשם בעבירות דומות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בהחלט. גם ברוך גולדשטיין זכאי!
בהחלט | 28-02-2019 19:09
ברוך גולדשטיין הוצא להורג ללא משפט על ידי המון ערבי ברברי, בתמיכת ארגוני השמאל, הקרן החדשה , נשות הכותל, והפמניסטיות הרדיקליות.
2
הוא זכאי, הוא זכאי!
בושה למדינה | 28-02-2019 19:19
אריה דרעי זכאי! אם לא היה מזרחי, לא היה נחקר כלל!!!
3
מי כמו סמוטריץ מבין בזה...
זכאי! | 28-02-2019 20:04
אם את ביבי מעמידים לדין על סיגר וחמגשית, אז מה יגיד סמוטריץ על עמותת רגבים??
4
ליצני ה'ממלכתיות' ממשיכים להיות עבדים
אלי | 01-03-2019 10:04
נרצעים לנתניהו המושחת.תורה תורה,חגרי שק.
5
אתם אידיוטים עד שיוכח אחרת
בהצלחה | 01-03-2019 11:56
בתמיכה העיוורת ביבי תגרמו לכך שכל הימין יפול יחד איתו. במקום להחליפו במועמד ראוי, הולכים אחריו כמו כבשים
6
השחיתויות האמתיות
אהרן דרעי | 01-03-2019 13:04
שוחד הפרת אמונים ומרמה נמצא רק בשלוש מקומות בתשקורת בפרקליטות ובמשטרה לכו תשאלו את העם אומר השיר