ארה"ב נגד טרור הבלונים: "רוצים להרוס את חיינו" - סרוגים

ארה"ב נגד טרור הבלונים: "רוצים להרוס את חיינו"

שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט גינה את עליית המדרגה בטרור הבלונים מעזה, וטען כי המתקפות מקשות על המאמצים לרגיעה באזור: "אנחנו מנסים לשפר את חייהם, אבל המחבלים רק רוצים להרוס את חיינו"

author-image
ארה"ב נגד טרור הבלונים: "רוצים להרוס את חיינו"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

לאחר שטרור הבלונים מעזה עלה מדרגה, עם התפוצצות מטען בכניסה לבית בעוטף עזה, בארה"ב גינו את ההסלמה שהתרחשה אמש וציינו כי המתקפות מהרצועה מקשות על המאמצים לרגיעה באזור. שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט תקף הבוקר (חמישי) את הפלסטינים על טרור הבלונים שהוביל לתקיפה של חיל האוויר ברצועה כתגובה.

"בעוד שאני נוסע בכל רחבי המזרח התיכון במטרה להפוך את חייהם של הפלסטינים, כולל תושבי עזה, לטובים יותר- מחבלים מעזה משגרים בלוני נפץ לעבר ישראל. במתקפה האחרונה נגרם נזק לבית" טען גרינבלט. "אנחנו עובדים קשה ורק מנסים לשפר את חייהם, אך המחבלים מעזה רק רוצים להרוס את חייהם ורכושם של האזרחים".

כזכור, אמש מטען שחובר לזר בלוני תבערה התפוצץ מעל בית במועצה האזורית אשכול, ובכך גרם נזק לחלונות שהתנפצו לרסיסים ולפגיעות במבנה. לא היו נפגעים באירוע, וכמו כן לא היה שינוי בהנחיות פיקוד העורף- אך הודגש כי יש להגביר את העירנות באזור.

בתגובה למתקפה מטוסי ומסוקי קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס במרכז רצועת עזה. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל, וימשיך לפעול בתקיפות כנגד תופעות אלו" נמסר מדובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה, וממנה ולכל ההשלכות מפעולות הטרור שמקורן ברצועת עזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו