נתניהו לקראת ההחלטה: מגדל הקלפים יקרוס בקרוב - סרוגים

נתניהו לקראת ההחלטה: מגדל הקלפים יקרוס בקרוב

רגע לפני לקראת הכרעתו הצפויה מחר של היועמ"ש בנושא התיקים שבהם חשוד נתניהו, ראש הממשלה שוב דחה את הטענות לפיהן קיבל שוחד: "ההאשמות הן מגוחכות, מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב"

author-image
נתניהו לקראת ההחלטה: מגדל הקלפים יקרוס בקרוב
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

רגע לפני החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנושא תיקיו של בנימין נתניהו, ראש הממשלה דחה הערב (רביעי) את הטענות לפיהן קיבל שוחד.

"ההאשמות על שוחד הן מגוחכות. ראש הממשלה נתניהו לא קיבל מאלוביץ׳ דבר ולא נתן לו דבר" נמסר מלשכת ראש הממשלה. "הסיקור בוואלה היה שלילי והתגבר לקראת הבחירות. כל ההחלטות בעניין בזק אושרו ע״י כל הרגולטורים האחראיים וראש הממשלה פעל ללא רבב, כפי שמשרד המשפטים קבע במסמך רשמי".

להאשים בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה צעד אבסורדי שאין לו תקדים בתולדות המשפט" הוסיפו ואמרו בהודעתם. "מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב".

כאמור, מנדלבליט עשוי להודיע מחר על החלטתו בנוגע לתיקיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ל פי ההערכות, כתב החשדות נגד נתניהו הוכן- כאשר שלוש פרשות יכילו עבירות שונות בהן נחשד נתניהו שיוגשו לעורך דינו, נבות תל צור. לפי פירוט התיקים, מנדלבליט צפוי להגיש את המלצותיו בבת אחת בשלושת התיקים בהן מעורב נתניהו- וככל הנראה, בתיק 1000 יומלץ להגיש כתב אישום על הפרת אמונים.

בתיק 2000 היועמ"ש לא סוגר את התיק, כשקיבל החלטת ביניים בה הוא לא יאשים את נתניו בשוחד- אלא באישום קל יותר של הפרת אמונים. עם זאת, מנדלבליט עדיין צפוי להגיש המלצה על עבירות שוחד בכפוף לשימוע נגד שותפו נוני מוזס. התיק המרכזי והראשי מבין כולן הוא תיק 4,000, בו צפוי נתניהו להיות מואשם בשוחד בכפוף לשימוע. נתניהו היה אמור לשוב מחר לישראל לאחר פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אך בעקבות ההערכות על מועד הפרסום קיצר את ביקורו ויחזור הערב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
או שיקרוס, או שתגמור בכלא כמו אולמרט
אולי כן | 27-02-2019 20:54
בכל מיקרה, הולך להיות מעניין מאד.
2
נתניהו חוס על כבודך ולך הביתה
עמיר | 27-02-2019 21:20
כל אחד מבין שאם מנדלבליט הישר, הדתי, שגדל בבית ימני, נאלץ להגיש כתבי אישום - זה סימן שהוא משוכנע שאתה עבריין ומושחת. לא תעזור לך התעמולה. לך הביתה.
3
ביבי
ביבי | 28-02-2019 1:59
גם עם חרב חדה מונחת על צווארו של אדם,אל ימנע עצמו מן הרחמים.אתה שליח של אלוקים,אל תירא ואל תפחד השם יתברך יושיע אותך בקרוב.לא להתבלבל יהודים יקרים בקלפי בוחרים רק בביבי.