על הראש של בנט ושקד: זה הקמפיין של איחוד מפלגות הימין

על הראש של בנט ושקד: זה הקמפיין של איחוד מפלגות הימין

מודעה אחת מתוך סדרה שתופץ החל מהסופ"ש הקרוב על ידי איחוד מפלגות הימין תוקפת את מפלגת הימין החדש. והאם מדובר רק בגוש טכני? עוצמה יהודית חתומים לראשונה גם על הקמפיין

author-image

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90, Hadas Parush/Flash90, Flash90)

כמו שתיאמו עם הליכוד, בבית היהודי, איחוד לאומי ועוצמה יהודית החליטו לתקוף בקמפיין הבחירות של שלושת המפלגות את מפלגת הימין החדש של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד.

המודעה שהגיעה לידי סרוגים תופץ  בשלטי חוצות ותפורסם בעלוני השבת, אתרי האינטרנט ועיתוני סוף השבוע תחת הסלוגן "רק אנחנו מחוייבים לארץ ישראל", וכן הלאה תחת קטגוריות שונות כמו שמירה על היהדות, חינוך שידאג לציונות הדתית ונושאים נוספים.

בתמונה נראה עיתון שייצא כביכול בשנה הבאה, יולי 2020 בו הוצגו בנט ושקד שיימנעו מהצבעה על תכנית השלום של טראמפ. בנקודה נוספת מואשמת מספר 3 ברשימה, אלונה ברקת "שתמכה בעבר בעקירת גוש קטיף ואף תרמה מכספה לקידומה – צפויה להצביע בעד".

לדבריהם, העסקה של טראמפ תכלול פינוי יישובים והכרה במדינה פלשתינית מפורזת, עליה כאמור בנט ושקד יימנעו ואילו ברקת תצביע בעד.

המודעה שתפתח את קמפיין המפלגות

אחר הצהריים התקיימה ישיבת אסטרטגיה משותפת של שתי המפלגות, כששריה דמסקי מהאיחוד הלאומי מונה למנהל הקמפיין ואיציק דיעי מהבית היהודי מונה למנהל השטח יחד עם יהושע שרמן. הקמפיין יוצא לאחר חבלי לידה קשים, כאשר אתמול החרימו בבית היהודי את המתחם המשותף שנמצא באייפורט סיטי וניהלו ממשרדי המפלגה שבראש העין את העניינים, במטרה לעשות חשיבה מחודשת.

הסיבה המרכזית לוויכוח בין הצדדים, הוא מי ינהל את הקמפיין המשותף. בעוד גורמים בבית היהודי טענו כי באיחוד הלאומי מדירים אותם מהקמפיין ודרשו לשלב משרד פרסום נוסף, באיחוד הלאומי שמרו אמונים למשרד טלמון&בן שמעון שמלווה את המפלגה בחודשיים האחרונים ובשנתיים האחרונות דברר את השדולה למען א"י בה חבר יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' – הם דרשו שתחתם בלבד יתנהל הקמפיין.

גורם בכיר בבית היהודי מאשר לסרוגים את הפרטים: "עברנו חודש וחצי מטורפים, מותר להתווכח וזה הגיוני. שתי השותפות בשלבי התארגנות ועדיין אנחנו מפלגות שלעתים יש לכל אחת קהלי יעד שונים". עד הצהריים כאמור, הגיעו המורכבויות לפתרונן והשתיים חזרו לעבוד יחד, במטה מאוחד.

יש לציין כי על אף שעצמה יהודית חתומה על התמונה, הקמפיין שייך למפלגת הבית היהודי והאיחוד הלאומי בלבד. עקב האיחוד הטכני בין שלוש הרשימות, יש לציין את שלושתן על פי החוק בפרסומים בו נמצא הפתק עם אותיות האיחוד – טב, כדי לא להטעות את הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
אחרי הזיגזוגים האחרונים של בנט.. יש לכם גב
שימי. רעננה | 26-02-2019 21:43
אחרי שבנט אבד מהאמינות שלו ומנסה לנגוס בציונות הדתית, ממש לא כמו מה שהתחייב, הגיע הזמן להיות אנחנו ולהסתער קדימה. יש לכם הרבה גב
על הראש של הרב פרץ והבית היהודי
מוסר יהודי שנרמס | 26-02-2019 23:29
כעת התפרסם בגלובס שחלק מהעסקה של הבית היהודי עם עוצמה יהודית זה שאיתמר בן גביר יהיה נציג הרשימה המשותפת לוועדה למינוי שופטים ! אם זה נכון יש בכך להוכיח את השפל התהומי אליו דרדר הבית היהודי את הציונות הדתית . לקרוא ומ לא להאמין - מי שבסלון ביתו תלויה תמונתו של רב המרצחים ברוך גולדשטיין יהיה זה כנציג הציונות הדתית! שימנה שופטים בישראל. מזעזע ומביש - נזק קשה ביותר ולטווח ארוך לציונות הדתית. הלוואי ויהיה לרב פרץ אומץ לחשוף את ההסכם עם אנשי כהנא הגזען, על כל הבטיו וסעיפיו ( בין בכתב ובין בעפ).
2
טיפשים, שיילחמו בש"ס לא במי שהצמיח אותם
אלי.ז | 26-02-2019 21:52
הקמפיין השקרי לא ייתפוס. שייתקפו אותם על ההבדלים האמיתיים. הבית היהודי יותר חרדלית, שיתקפו את הימין החדש על תמיכה בגיורים ובכשרות של צוהר. שידגישו את התמיכה במוסדות הציונות הדתית. שידגישו את המחוייבות למינוי רבנים ודיינים ציוניים.
3
הבית היהודי במערומיו
הצופה (הריאליסט) | 26-02-2019 22:00
הבית היהודי בהתקפותיו את בנט שקד ואח' ( הימין החדש ) בניהוי עתידי - חושף את חולשותיו מכל זווית אפשרית: א. אין להם מה לטעון על העמדות המהותיות ב. מעדיפים לתקוף בזווית עתידית כי מנסים להסיח את הדעת מהשבר הערכי מוסרי שבו מתבוסס הבית היהודי כאשר הוא מתחבר ומתחבק עם תלמידיו של כהנא ( בשם המיתוס של מלחממה גורלית ( הפיקציה של מלחמת גושים) . ג. אם מדובר בעתיד הם מנסים להסתיר את חילופי ההאשמות שיהיו מנת חלקו של הבית היהודי בהיוודע תוצאות הבחירות ובהיוודע המשמעות ההרסנית של מתן הלגיטימציה לתורת כהנא בענסת ישראל ( תחת איצטלה של מצילי ומושיעי ארץ ישראל...
4
יופי, תמשיכו לריב זה בטוח מוסיף כוח לגוש.. סמ
איתן | 26-02-2019 22:37
יופי, תמשיכו לריב זה בטוח מוסיף כוח לגוש.. סמוטריץ ופרץ עלה לכם השתן לראש.
5
ספין עלוב ולא משכנע
שמחתי לעזור | 26-02-2019 22:37
אתם מביכים. אתם לא באמת רוצים שנאמין לכם שאפילו אתם בעצמכם חושבים שזה מה שבנט ושקד יעשו. אתם מנסים להיות רלוונטיים בשיח שברור שהוא בין ביבי לבנט, ואתם נותרתם מאחור עם ה'אכלו לי שתו לי'. לא ככה תחזירו לעצמכם את הרלוונטיות. בחייאת - תתבגרו. רב צבאי ואיש חינוך שנותן יד לשקרים כאלו - מה נסגר? אין לו שום מילה בקמפיין? איך בדיוק הוא רוצה לנהל את משרד החיוך - הפקידים ינקנקו אותו תוך שנייה לפני שהוא בכלל יבין מאיפה זה בא לו..
6
אתם מביכים!!!!
תחליפו קמפיינר | 26-02-2019 22:38
מסמוטריץ' אין שום ציפיות, אבל הרב רפי פרץ הוא איש חינוך, רב צבאי לשעבר, איך הוא נותן יד לקמפיינים כאלו? בתורה שלו לא כתוב מדבר שקר תרחק? הכל מותר בקמפיין? ואם סמוטריץ' מנהל הכל - האם מותר לרב רפי לשתוק? תפנימו - אתם משניאים את עצמכם על הציבור כשאתם משקרים ומהדהדים שקר אחרי שקר. די!!
7
תנצלו את השטח החזק של עוצמה יהודית
ירמי קופמן | 26-02-2019 23:57
יש להם אנשים בכל מקום
8
בזמן שאתם ובנט מתגוששים זהות חזקה בסניפים
מלמד | 27-02-2019 3:40
לת
9
הבית היהודי אתם עושים טעות חמורה!!
א | 27-02-2019 6:27
במקום לירות בתוך הנגמש אנחנו דורשים שתעשו קמפיין בו תראו למה אתם מסוגלים ומה הכישרונות שלכם!!! למה לתקוף את בנט ושקד לא נמאס מהבכיינות שלכם???,
10
די נמאס מהבכי וההתקרבנות שלכם
כבר עוברים כל גבול | 27-02-2019 6:48
רדו מבנט ושקד. רציתי להצביע לכם אבל נראה שהחלטתם להתנהג כמו חבורת ילדים בגן. תפסיקו לבכות . תתחילו להראות במה אתם טובים. מה יש לכם להציע לציבור?? ממש מרגיזים!!!
11
ירי בתוך הנגמ"ש
נעמי | 27-02-2019 6:58
למה לתקוף אנשים בימין?? למה לתקוף בכלל?איפה ואהבת לרעך כמוך?? תלכו על החיובי! על מה שיש לכם להציע לעם ישראל! אם אתם רוצים להתרומם מעל מישהו, אל תכרו לו בור! תעשו לכם הר- זה משפט חכם,לדעתי, שלמדתי השבוע...תעשו מעשים טובים שיועילו, תוכיחו את עצמכם ולא את הזולת. נכון בנט ואיילת נטשו את המפלגה והשאירו בלאגן, אבל הם עדיין יהודים ועדיין עדיפים בעיני מהשמאל ומהערבים ושות' אז צריך לעמוד לצידם ולא נגדם! ולאחד כוחות מול השמאל שגם הוא מתאחד
12
תמשיכו כך ולכן אצביע בנט שקד
תלמדו לקח | 27-02-2019 10:37
אין לכם כלום מה להציע ולכן אתם תוקפים את בנט שקד
13
גם שטיינמיץ היה בשלום עכשיו וגם ניר ברקת
היום בליכוד | 27-02-2019 10:38
אתם יוצאים בקמפיין מטופש המראה את הרמה שלכם
14
שקד הראשונה שמינתה דתיים מתנחלים לעליון ומה
תרומת יוגב סמוטריץ | 27-02-2019 10:41
מי שלא רק מדברת אלא עושה זאת שקד. מי חלם שהיא תמנה שופטים דתיים מתנחלים לעליון?
15
רק זהות בקלפי.
#רק זהות | 27-02-2019 10:54
על אפכם וחמתכם.
16
רק הימין החדש
יהודישראלימני אמיתי | 27-02-2019 15:29
לא לאפשר לאיתמר בן גביר וסמוטריץ בחסות הרבנים הפאנטיים להיכנס לממשלה. הימין השפוי והציוני מצביע רק לימין החדש. כל בחירה אחרת תכניס קיצוניים וצבועים לממשלה. נפתלי בנט, איילת שקד ואלונה ברקת הם הימין הערכי הציוני האמיתי! הוכיחו במעשים, ולא סתם סיסמאות.