חוזרים למגזר: בנט מקושש קולות אצל בוגרי עצמונה - סרוגים

חוזרים למגזר: בנט מקושש קולות אצל בוגרי עצמונה

למרות ההצהרות כי לא יפנו למגזר, נפתלי בנט הקליט פנייה דווקא לבוגרי עצמונה - מכינתו של הרב רפי פרץ " תצביעו ימין חדש ותשכנעו את כל מי שסביבכם, וזה יעשה המון טוב למדינה שלנו"

חוזרים למגזר: בנט מקושש קולות אצל בוגרי עצמונה
  (צילום: דוד כהן/פלאש90)

בימין החדש הבטיחו לרבנים כי הם אינם מתכוונים לקחת קולות מהמגזר, אבל הקלטה שפורסמה היום באתר וואלה! חדשות, מוכיחה כי עובדים חזק על הקולות הסרוגים.

כתב וואלה יקי אדמקר, פירסם הקלטה ששלח יו"ר הימין החדש נפתלי בנט לקבוצת הווטסאפ של בוגרי מחזור י"ג בעצמונה (מכינת עצם) – המכינה בראשה עומד יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, הוא מבקש מהבוגרים להצביע למען הימין החדש.

"מדבר נפתלי בנט – אני יודע שיש חברים בקבוצה שעדיין מתלבטים למי להצביע", אומר בנט בהקלטה. "הימין החדש זו מפלגה של אנשים נהדרים, של פייטרים למען המדינה, פייטרים בפריפריה".

בנט מפרט חלק מאנשי רשימתו ואז מעיד על הרכב האנשים במפלגתו: "מה אנחנו? אנחנו ימין אמיתי של ארץ ישראל הטובה, של אהבת התורה, העם והארץ בהרמת ראש. ואנחנו בית אמיתי לכל מי שאוהב את הארץ הזו – תצביעו ימין חדש ותשכנעו את כל מי שסביבכם, וזה יעשה המון טוב למדינה שלנו".

בהקלטה נוספת, נשמעת גם היו"ר השני של המפלגה, השרה איילת שקד הפונה גם היא לאותה קבוצה של בוגרים: "אני מבינה שרובכם השתכנעתם, אבל זה הזמן להצביע לימין האמיתי, והימין האמיתי זה הימין החדש". בין היתר, אמרה שקד בהומור לאחד מהאנשים כי למרות היותה של אלונה ברקת במפלגה, "גם אוהדי בית"ר ירושלים" יכולים להצביע למפלגתה וכן שהיא "מאד אוהבת את גולני" – ככל הנראה בשל כמה מהבוגרים במכינה ששירתו או משרתים ביחידה זו בצה"ל.

מהבית היהודי סירבו להגיב, אך גורמים במפלגה אמרו כי "אין גבול לציניות".

מהימין החדש נמסר בתגובה: "אנחנו הבית של כל הציונות – הציונות הדתית והציונות החילונית. כולם, כולל כולם, מוזמנים לימין החדש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
20 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
מהלך לגיטימי
אהרון | 24-02-2019 13:54
כמו שהליכוד פונה לציונות הדתית ומבקש ממנה להצביע לו במסגרת קמפיין הגוועלד גם לימין החדש מותר לפנות לציונות הדתית ולבקש ממנה להצביע לו, אחרי הכל המפלגה שלו היא התגשמות החזון של מפלגת התחיה של הרב חנן פורת זל - מפלגה של דתיים וחילוניים שמשתפים פעולה בנושאים לאומיים. יתר על כן, מרגש יצירת ההסכם עם עוצמה יהודית ברור שיברחו קולות של מצביעים מהבית היהודי, ולהם הימין החדשה יכולה להתאים ככפפה ליד. לצערנו לפוליטיקה הציונית-דתית זכרון קצר בכל מה שקשור לפורשים ממנה, כל מפלגה שפרשה מהבית היהודי זכתה ליחס דומה כמו הימין החדש, אבל למפרע התגלה שראשי מפלגות שייכים לציונות הדתית לא פחות מהעסקים של המפדל.
לגיטימי בהחלט לכל מי שמתעב את הפוגרומצ'יקים
חזי | 01-03-2019 12:07
מ'עוצמה יהודית'.
אין שום חילונים בימין החד"ש. יש מסורתים
#רק זהות בקלפי | 24-02-2019 15:50
יש רק מפלגה אחת של חילונים אמיתיים ודתיים אמיתיים.
שקרן נשאר שקרן
וואלה? | 24-02-2019 15:20
מה לגיטימי? מפלגה כזו קטנה, בזכותה הוא קיים היום. במקום להכיר טובה לבאר ממנו שתה הוא רק ממשיך לרוקן אותה ממים!
2
תתבגרו ומהר
איזו קטנוניות | 24-02-2019 13:58
תכף תשימו שוטרים שיפקחו בכניסה לקלפיות שאף אחד מהמגזר לא יצביע לבנט. מה זה השטויות האלו? אולי תאספו מאה חתימות של רבנים ותעשו לו פולסא? תתבגרו. אין דבר כזה לגנוב קולות - כל אחד יציע את עצמו, והציבור יחליט למי הוא מצביע. מי שהיה בבני עקיבא לא הופך לרכוש המפלגה ואף אחד לא 'גונב אותו'. במקום להתבכיין שכנעו אותנו שאתם טובים ממנו ושתצליחו להזיז את המדינה ימינה יותר טוב ממנו ומשקד. עד אז - תבינו - אם אתם מחלישים את בנט אתם מבריחים קולות לליכוד - לא אליכם. מי שחושב להצביע בנט לא יצביע לכם, בטח לא כשאתם עסוקים במרמור ובאסטרטגיית רק לא בנט.. אתם עד כדי כך לא זוכרים איך ביבי מכר אותנו בהתנתקות ואיך הוא יעשה זאת שוב אם נהיה חלשים יותר הפעם, שאתם מעדיפים לחזק את הליכוד? העיקר שיהיה לכם את מי להאשים..
3
מקושש קולות
שמעון | 24-02-2019 14:09
אין גבול לעזות המצח ואי אמירת אמת מה מצפים ממי שלקח את המנטים מתמודד מעמדת שר אותם קיבלו כנציגי הבית היהודי. אם היו ישרים מתפטרים מכל תפקידומעמדה זו היו מתמודדים
4
הפנייה
התמים | 24-02-2019 14:09
כנראה פנייה סטנדרטית שנשלחת באותו נוסח לקבוצות שונות. בין היתר שלחו לבוגרי עצמונה, אולי בטעות. אין מצב שבוגרי עצמונה לא יצביעו לרב פרץ. מנגד, הימין החדש בהחלט יכול להיות ביתו של כל איש ימין ואין מודדים שם את גודל הכיפה ואורך השרוול או החצאית. וטוב שכך. ימין הוא לא נחלת הסרוגים בלבד.
5
חוסר יושרה
יוסי | 24-02-2019 14:28
איזה חוסר יושרה מצידו של בנט...הבטיח דבר אחד ועכשיו מאחורי הגב מבין שהוא מתןרה על אותם קולות
6
לא הגון
לילך | 24-02-2019 14:29
מעשה לא הגון של איילת. אכזבת.
7
איילת שקד מגיעה לעופרה לקושש קולות.
מוטי | 24-02-2019 15:23
הגדילו את גוש הימין במקום לריב בתוך הגוש.
8
הימין החדש - המפלגה שלי
ניסן | 24-02-2019 15:24
גם אם תלכלכו לא יעזור לכם ימין נקי יש רק אחד וזה לא הבית היהודי
בנט ואיילת באמת עשו עבודה 'נקייה' ....
רמי | 24-02-2019 21:29
סחבו את כל משאבי המפלגה בלי שנרגיש
9
שקרן פתולוגי, נוכל ורמאי כמו יועצו קלוגהפט
ל | 24-02-2019 16:01
מפלגה רפורמית אנטי יהודית מתחנפת לשמאל, שמנסה לגנוב עכשיו קולות מהימין האמוני. להגדיל את הגוש עלק. אדם בלי שום מוסר וערכים.
10
המגזר הדתי הרי תמיד צודק
נו באמת | 24-02-2019 16:15
מה שהכי מדהים בכל הצדקנות הזו של המגזר זה שדתיים אף פעם בחיים לא יחשבו שהם אשמים במצב. כל האנשים שבמשך שש שנים חתרו תחת בנט ואפילו לא הצביעו לבית היהודי (ביישוב של הרב רפי 75% הצביעו יחד). כולם זוכרים את החוברות שהם חילקו לפני הבחירות הקודמות על ה'חקיקה האנטי דתית' ובמשך שש שנים לא הפסיקו לשקר עד שנמאס לו. עכשיו הם גם השתלטו על הבית ומצפים מכולנו להאמין לשקרים שלהם שהם הם הנציגים הבלעדיים. תכף ישימו פקחים בכניסה לקלפיות כדי לוודא שחלילה טף דתי לא מעז להצביע בנט. תתבגרו!!
11
בנט ושקד אתם נוהגים בחוסר יושר ובעזות
רחל | 24-02-2019 17:26
הבטחתם שלא תיקחו קולות מהבית היהודי. בפועל פניתם לנציגיכם וביקשתם תמיכה אבל הפעם היגדלתם לעשות-לפנות לבחורי מכינת עצמונה!! אין לכם בושה. מי שאינו ישר מתגלה בסוף בקלונו ובמערכת הבחירות הבאה כבר לא יזכר
12
תקשיבו טוב אם עוד לא הבנתם איזה סטירת לחי
קיבלתם מבנט ושקד | 24-02-2019 17:36
תקבלו עוד יותר גרוע, תזהרו מהם, אסור להצביע להם, שהדרעק הזה בנט נבחר ליור הבית היהודי דבר ראשון שרונצקי בנט ושקד הלכו לכרות את הברית עם יהיר לפיד סנחריב, הזהרתי את רונצקי וכל השאר ידוע, קנו קולות בכסף מחרדים רק לפריימריס, מה אתם נותנים לצמד הנוכלים בנט ושקד במה באתרים שלכם, שעוד פעם יאנסו אותכם, אם שקד באה לעפרה הם בצרות וטוב מאד, אם בנט מקושש קולות בבית היהודי הם בצרות וטוב מאד, הם לא יקבלו יותר מ 4 מנדיטים, השאירו חובות כבדים לבית היהודי, תזהרו שלא יאנסו אותכם עוד פעם, לא אני אמרתי, חכ יוגב אמר בנט ושקד אנסו את הבית היהודי, שני הדרעקים הללו עשו עוד דברים גרועים מאד, אסור להצביע להם, נקודה.
13
בנט לא צריך 'לקושש קולות' - בשלי כבר זכה
רוני | 24-02-2019 17:55
את הקול שלי הוא יקבל בהרבה זכויות ולא בחסד
14
המצב כלל לא השתנה
אין בעייה כלל | 24-02-2019 18:42
מפלגת כהנא חי בראשות הרב רפי סמוטריץ ובן ארי, והמפדל החדש בראשות בנט ושקד. בדיוק כמו בבחירות הקודמו.
15
עושה הכל בלב נקי עבור עם ישראל
בנט תותח | 24-02-2019 20:39
אשריך בנט
16
מפלגה פשיסטית מונעת משנאה
ליה | 28-02-2019 10:32
גב שקד שונאת אשכנזים ותאבת שלטון ונפתלי והיא שונאים ערבים . ובקיצור כל מה שהוא לא הם איכס