פיינל פור ליגת חמ"ד סל: גבעת שמואל כבר בגמר - סרוגים

פיינל פור ליגת חמ"ד סל: גבעת שמואל כבר בגמר

בחצי הגמר הראשון בליגת חמ"ד סל ניצחו האריות מגבעת שמואל את הזאבים משדה יעקב ב-9 הפרש ויחכו בגמר למנצחת בין האלופה הימלפרב לבין עמיחי רחובות החזקה

author-image

פיינל-פור ליגת חמ"ד סל. שלב חצי הגמר יצא לדרך כאשר 4 הקבוצות החזקות העונה עלו לשלב המכריע לפני הגמר הגדול.

תמונת העולות לגמר כבר הושלמה חלקית לאחר ניצחונה של גבעת שמואל 85-76 מול סגנית האלופה שדה יעקב במשחק צמוד שהוכרע רק ברבע האחרון

גבעת שמואל תחכה בגמר למנצחת בין האלופה הימלפרב מול עמיחי רחובות החזקה שישחקו ביום חמישי הקרוב (28.2) במגרש הביתי של רחובות.

הנבחרת המנצחת האריות מגבעת שמואל כבר בגמר

חצי גמר ליגת חמ"ד סל גבעת שמואל – שדה יעקב 76-85

הזאבים מהצפון מהנבחרת של ישיבת שדה יעקב המשיכו את העונה המצויינת כאשר העפילו לפיינל-פור, וחיכו למפגש הגומלין מול הימלפרב בגמר כדי לנקום על ההפסד מהעונה שעברה.

אבל מולם עמדו האריות מהגבעה, קבוצה התקפית וחזקה שבעונתה הראשונה של ליגת הישיבות, עוד לפני הצטרפות הליגה לבית החמ"ד, לקחו את האליפות.

המשחק הוכרע ברבע האחרון, כאשר דקות רבות רבות הובילו הזאבים מהצפון במגרש הביתי במצפה הושעיה.

לאורך כל המשחק נבחן משחק הגארדים המטורף של שדה יעקב אל מול הגבוהים של גבעת שמואל, כאשר האריות בסופו של דבר הכריעו את הזאבים.

תוצאת הסיום במשחק

תקציר המשחק

3 דקות למחצית הראשונה גבעת שמואל הובילה 37-31 כאשר בדקות האחרונות לפני המחצית העלו בשדה יעקב הילוך עד למהפך שקבע את תוצאת חצי המשחק: 42-41 לשדה יעקב.

הרבע השלישי נפתח בסערה, ושתי הקבוצות הציגו משחק ברמה גבוהה, אבל הזאבים מהצפון המשיכו את הפער 59-52 3 דק' לסוף הרבע השלישי.

אבל הפער השביר ירד עם סוף התקפי של גבעת שמואל, ורק 61-57 בסוף הרבע השלישי.

האריות מהגבעה הראו ניצוצות של אליפות עם מהפך ממש לקראת סוף המשחק וריצה נוספת של 10-6 הביאו כבר למהפך 67-63, אבל אף קבוצה לא הסכימה לוותר.

משחק צמוד לאורך כל הרבע הוביל לתוצאה 70-68, 4 וחצי דקות לסיום. 2 נקודות הפרש בלבד והכל עוד פתוח.

האריות מהגבעה לא נתנו לפער להישבר, והראו למה מגיע להם להיות בגמר, והגדילו את הפער עם 15 נקודות נוספות בדקות האחרונות, ושמרו עליו עד תוצאת הסיום: 86-76.

חצי גמר ליגת חמ"ד סל בין האלופה הימלפרב לבין עמיחי הרחובות

אמי"ת עמיחי עברה לא רק את הדרבי המשולש הרחובותי בשלבים המוקדמים אלא גם ניצחה משחקים קשוחים מול כל הבית הדרומי, ובדרך לחצי הגמר עברה את אמי"ת אשדוד עם 76-70 במשחק ספורטיבי, מותח ונהדר של שתי הקבוצות.

האלופה המכהנת הימלפרב ניצחה את ישיבת מודיעין 79-70 בדרך לחצי הגמר, ומוכיחה שנה נוספת שבאזור ירושלים יש רק אחת הטוענת לכתר. קבוצה התקפית ומסוכנת שלא תהסס על המגרש עד להשארת הגביע בירושלים.

האם הכתר יישאר עונה נוספת בירושלים? האם יחזור למרכז הארץ ולגבעת שמואל או שנקבל הפתעה חדשה ועמיחי רחובות ילכו עד הסוף?

הדרך לגמר עוברת ביום חמישי הקרוב להשלמת תמונת הגמר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו