הליכד: "גנץ ולפיד יקימו ממשלה בגיבוי המפלגות הערביות"

הליכד: "גנץ ולפיד יקימו ממשלה בגיבוי המפלגות הערביות"

יו"ר מפלגת 'כחול לבן', בני גנץ, התייחס להודעת איפא"ק לפיה הם מחרימים את חברי מפלגת 'עוצמה יהודית' ולא יפגשו איתם, ובחר לתקוף דווקא את בנימין נתניהו

"גנץ ולפיד יקימו ממשלה בגיבוי המפלגות הערביות"
  (צילום: תומר ניוברג\ פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כחול לבן', בני גנץ, התייחס להודעת איפא"ק לפיה הם מחרימים את חברי מפלגת 'עוצמה יהודית' ולא יפגשו איתם, ואומר כי מדובר בהוכחה לכך שראש הממשלה, בנימין נתניהו, חצה גבולות אתיים.

גנץ כינה את הודעת איפא"ק כ"חריגה" ואמר כי "התגובה החריגה של AIPAC, ארגון שאינו עוסק בשגרה בפוליטיקה הפנים-ישראלית, מוכיחה כי בנימין נתניהו חצה שוב גבולות אתיים רק כדי לשמור על מושבו תוך כדי פגיעה קשה בצלם הישראלי, במוסר היהודי וביחסינו החשובים עם יהדות ארה"ב".

בליכוד מיהרו להגיב לגנץ ומסרו כי הוא האחרון להטיף לנתניהו על ציונות וערכים: "לפיד וגנץ יקימו ממשלת שמאל חלשה בגיבוי גוש חוסם של מפלגות ערביות שפועלות נגד מדינת ישראל – מפני שאין להם אפשרות אחרת להקים ממשלה. הם לא יטיפו לנו מוסר על ציונות וערכים".

כאמור, השדולה הפרו-ישראלית בארה"ב פרסמה אמש (שישי) הודעת גינוי חריגה  נגד האיחוד בימין, שבה הביעה את התנגדותה להחלטה לשלב את אנשי מפלגת 'עוצמה יהודית' ברשימת הבית היהודי-איחוד לאומי בבחירות הקרובות לכנסת.

בהודעה השדולה שיתפו בטוויטר הודעה של הארגון היהודי AJC, שטענה כי "השקפותיה של 'עוצמה יהודית' ראויות לכל גינוי. הן לא משקפות את ערכי היסוד שעליהם הוקמה מדינת ישראל. המפלגה עלולה לזכות במספיק קולות כדי להיכנס לכנסת הבאה – ואף לכהן בממשלה".

"לאורך ההיסטורי השקפותיהן של מפלגות קיצוניות מימין ומשמאל נדחו על-ידי המפלגות הגדולות, גם אם ההליך הדמוקרטי בישראל אפשר להן להיכנס לכנסת" הוסיפו וטענו. "על ועדת הבחירות המרכזית בישראל להחליט, כפי שעשתה זאת בעבר, אם בכלל לאפשר ל'עוצמה יהודית' להתמודד בבחירות הקרובות. הוועד היהודי-אמריקני נשאר מחויב לאופיה הדמוקרטי והיהודי של ישראל ומקווה שהוא יוביל וינצח בכל מערכת בחירות".

באיפא"ק ציינו את ההודעה הזאת ואמרו כי "אנחנו מסכימים. לאיפא"ק יש מדיניות ארוכת שנים לא לפגוש נציגים מן המפלגה הגזענית וראויה לגינוי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעודד את מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי לחבור לעוצמה יהודית, צפוי להשתתף בוועידת איפ"אק בחודש הבא בוושינגטון ולנאום בפני באי הכנס. ההודעה של איפא"ק היא הודעת הגינוי המשמעותית ביותר מצד הארגונים הפרו ישראלים בארה"ב על הנעשה בזירה הפוליטית בישראל, לאחר שעד כה התבטאו בסוגיה בעיקר ארגונים יהודיים מן המרכז והשמאל של המפה הפוליטית.

במפלגת 'עוצמה יהודית' הגיבו להודעת הארגון וקראו לחברי איפא"ק לעשות את המהלך המתבקש ו"לשוב הביתה לארץ ישראל לפני שהם מתערבים בבחירות". לדבריהם, "כשיגיעו לכאן יוכלו להיות שותפים בהכרעות הגורליות והקיומיות של העם היושב בציון ונשמח שיקבלו החלטות יחד עם אזרחי מדינת ישראל".

מכל מקום הוסיפו, "הצביעות של איפא"ק זועקת לשמיים; מעולם לא שמענו אותם מגנים בכזו חריפות את התמודדות חנין זועבי ואחמד טיבי בכנסת. הם גם מעולם לא יצאו נגד גורמים בשמאל הישראלי כמו עופר כסיף המבקשים לבטל את המדינה היהודית".

בעוצמה מוסיפים כי "בכל מקרה ידע הבוחר הישראלי שההתנגדות של איפא"ק נובעת מדבר אחד: הם מבקשים לראות בעליית השמאל הישראלי וישמחו בממשלה שמוסרת שטחים ונותנת נשק לאוייב. הרי בסופו של יום לא חברי איפא"ק ישלמו את מחיר הפיגועים ושפיכת הדם של תושבי מדינת ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
חצי האיחוד עשה טוב לשמאל.הימין מש"ס/ע ומשוסע
שרון ב' לשרות גנצפיד | 23-02-2019 19:59
מישהו בימין התעייף. ימין לא חכ/ם. שבוע טוב.
רבני 'זוהר' - 'גנץ=שוונץ' היינו ''זנב' בידיש
בניטשקה חונטשקה | 24-02-2019 7:24
ככל שהגנץ גבוה כך הוא טיפש מטופש
2
גנץ
יהודי | 23-02-2019 20:00
גנץ גנץ תפסיק להיות צבוע וטיפש אתה כרגע זקוק לכול קול ערבי כדי להיות ראש ממשלה אתה תיהיה מוכן לשבת עם שונאי יהודים וכאלה שהיו שמחים למחוק את ישראל אבל חשבת על יהודים שבסך הכול הם נגד הערבים אתה תשמיץ ותלכלך צבוע נשאר צבוע
3
ביבי והימין מנצחים בבחירות נקודה
משה זילברברג | 23-02-2019 20:00
הקאפואים הישראלים החדשים כל מילה אמת השמאל בישראל יטנפ וילכלך וישלם אתנן למען החפשת הימין הימני והמרכזי המתון לא יעזור לכם כלום הבחירות מאחורנו ימין ה עושה חיל ימין ה רוממה ביבי לא סיים שליחותו ועל זאת הדרך ימין /מרכז/מנצחים בבחירות.
יש שמאל גלוי.ויש שמאל בתוך הכביכול ימין.
תואמי tb. | 23-02-2019 20:14
תבינו למה ההתנתקות הצלחיה ב2005. שבוע טוב.
4
מה עדיף, גנבים ומשתמטים?
חושם | 23-02-2019 20:15
הערבים הם אזרחים, ויש להם זכות הצבעה.
זכות הצבעה כן, לא נגד קיומנו
קצת שכל | 24-02-2019 7:19
קצת שכל. הערבים הם אזרחים ויש להם זכות הצבעה נכון נכון. מי אמר שיש להם זכות הצבעה בעד מחסלנו?? הצבעה בעד שחיטתנו?? הם כך הם עושים לא מגיע להם להית אזרחים. קודם כל יש להוציא מפלגות אלו שלא מכירות במדינת ישראל אל מחוץ לחוק. עשו כך לכהנא אם זכור!!
5
עוצמה יהודית
רק עוצמה בעוצמה | 23-02-2019 20:17
רק עוצמה יהודית בקלפי , עוצמה יהודית מפלגה ימנית שדואגת לארץ לעם ולתורה , מיכאל ואיתמר לכנסת ישראל
6
בימין שינאה באיצטלת אידאולוגיה.בתוך היהודים.
נכנע לוטו.לא לו.בושה | 23-02-2019 20:18
וחרפה. הכנועים תועים ומטעים את העם. כפירון מקטב בעמ. שבוע טוב.
7
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
יהודיה | 23-02-2019 20:19
גנץ לא טוב ליהודים
8
טירון
רפאל | 23-02-2019 20:47
זה לא כי ביבי הוא מלך כי אין מישהו אחר בחייכם את מי נבחר את הטירונים הבחיינים אלו .תראו הם ממש ליצנים מתלהבים מהמצלמות .עד שלשום הייתי בטוח שלפיד גבוה ומרשים אבל הוא נבלע ליד גנץ לא משנה גם אם היה גבוה מבחינתי הוא קול מבוזבז
לפיד הוא גמד קטן
מכירה | 24-02-2019 7:21
לפיד הוא גמד קטן כבר כתבתי
9
תפסיקו להתבכיין, שיקים מה שהוא רוצא
Ashi | 23-02-2019 21:27
זה מצויין יותר יהודים יברחו ממנו וגוש הצואה שלו ישתף לביוב ההיסטורה, עדיין לא יוכל להקים ממשלה,ברגע האמת לא יחברו אליו
10
כיצד לנצח את האויב הערבי
אזרח | 23-02-2019 21:55
פשוט וקל לנצח את האויב הערבי. צהל חייב לפגוע ולהשמיד את העורף של אוכלוסיית האויב הערבי ולהעסיק את המחבלים הערבים ללקק את הפצעים שלהם. ככה, נצחו בעלות הברית את האויב הנאצי במלחמת העולם השנייה!!!
11
תגובה יפה
קובי | 24-02-2019 23:42
תגובה יפה של עוצמה יהודית
12
נליכוד יקים ממשלה על כידוני הכיפות השחורות
ברונו | 25-02-2019 7:17
בהשוואה בין האוכלוסיה הערבית לחרדית בכל הפרמטרים האוכלוסיה הערבית תורמתלמדינה יותר מהחרדית אין מה להרתע משיתוף הטרבים לעדותיהם בשילטון החרדים הרבה יותר סחטנים ומחירם גבוה מדי
13
צביעות.
חיימון | 25-02-2019 14:36
חבריי אייפאק הנכבדים,תעסקו בעניינכם האישיים בגולה,תלחמו נגד האנטישמיות שנגדכם,ונגד זרם ההתבוללות שלתוכו נשאבתם...ורחקתם מעם ישראל שבציון זכות ההסכמה והשלילה,לממשלה מכהנת בישראל,מכח צידי המפה ,אינה נעניינכם כלל,והזכות לכך תיפול בחלקכם,כתושבים אזרחי המשינה,וחא כמשקיפי חוץ,שדעתם לא נחשבת. אם ברול מרזל היהודי ואוהב עם ישראח מדינתו ותורתו..הוא עבורכם גזען ומוקצה מחמת מיאוס,אזיי לפי אותה משוואה,מ9לגות הערבים בישראל,הנחשבות לחסידי אומות העולם,ואוהבי ישראל דגולים,עם תורתם המושרשת להשמדת מדינת היהודים.עמינו ותורתינו,הם כוס התה שלכם,שאונם דואגים לאחיהם בוחריהם,ועוסקים בהסתה טירור,וחתרנות מעשית בלתי נלאית,ומהם אינכם נרתעים,לא מגנים ותוקפים את התנהלותם,כנראה הינכם תומכים סמויים שלהם,ועדיף שלא תגיבו כלל או תשמיעו קול,כי התנהלותכם הנוכחית מבחילה וגועלית...מי אצם שתנהלו את חיינו ממרחק הסטורי ויהודי,ואתם מדברים על גזענות.. אבוי לנו שלכך הגעתם...וחבל.