דיווח ראשוני: נתפס חשוד שחצה מלבנון לישראל - סרוגים

דיווח ראשוני: נתפס חשוד שחצה מלבנון לישראל

כוחות צה"ל עצרו היום (חמישי) חשוד שחצה את הגבול משטח לבנון לשטח ישראל. על החשוד לא נתפס נשק, והוא הועבר לתחקור כוחות הביטחון. החשוד היה במעקב כוחות צה"ל לאורך כל האירוע

דיווח ראשוני: נתפס חשוד שחצה מלבנון לישראל

כוחות צה"ל עצרו היום (חמישי) חשוד שחצה את הגבול משטח לבנון לשטח ישראל. על החשוד לא נתפס נשק, והוא הועבר לתחקור כוחות הביטחון. מדובר צה"ל נמסר כי החשוד היה במעקב כוחות צה"ל לאורך כל האירוע.

לפני כחודש דווח כי צבא לבנון עצר אדם שחצה משטח ישראל לתוך לבנון. ככל הנראה, החדירה נעשתה מאזור נטועה ושתולה לאזור כפר עייתא, כשהחשוד נתפס בעיר צור. לטענתם, מדובר ביהודי אמריקני בשם קולין אמרי. בישראל התייחסו לתקרית כאירוע הומניטרי, זאת על רקע הדיווחים על מצבו הנפשי הרעוע, וצה"ל פנה ליוניפי"ל בבקשה שיסייעה לשחרורו. יומיים לפני כן דווח כי כוחות צה"ל זיהו קרע בגדר וסימנים המעידים על חשד לחצייה של אדם משטח ישראל ללבנון.

על פי דיווח של חיזבאללה, אמרי נעצר בשעה שניסה לרכוש בגדים מחנות הנמצאת כ-20 ק"מ מהגבול עם ישראל. בשלב הזה אמרי נמצא בחקירה של הצבא הלבנוני, שמנסה להבין מדוע הוא חצה את הגבול.  כמו כן, כתב רשת "אלמנאר" בדרום לבנון דיווח כי העצור הוציא כסף במטבע לבנוני מאחד הבנקים באזור דרך כרטיס אשראי שהיה ברשותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו